Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie

Loesie Lid

10 mrt 2007
    97
    0
    0
    ha meiden..nou, hier begint de rozige vloeiing....voorspelt weinig goeds dus..

nu een paar dagen naar engeland, even wat anders aan mn hoofd..

nog geen nieuwe banner. Ik ben 2 dagen te vroeg ongesteld, vorige maand ook dus misschien maar een cyclus van 26 dagen.. nouja we zien wel..

Ik geloof dat ik maar even stop met forummen.. ik ben er anders zoveel mee bezig :(

Succes julile!

Liefs, loesie

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    @loesie balen meid... soms denk ik dat ikook wel zou moeten stoppen met het forum.. maar dan ben ik er dan minder meebezig? geen idee
    succes en geniet van je dagen in england

3. Niet meer actief

Hej meiden,
    :evil: wil nog niet goed doorkomen heb een beetje en gaat het weer weg. en met een beetje bedoel ik ook echt : bijna niks dus en het is niet eens rood of iets wat er op lijkt tis bruinig met slijm ieelllll hahah
    sorry hoor!

Dus of het nou ongesteldheid is of niet ik heb geen idee! iemand hier ervaring mee heb het nu al 3 dagen! lijkt meer op afscheiding ofzo heb trouwens wel erg pijnlijke tepels die branden helemaal nog nooit gehad!en last van me rug nie normaal. heeft iemand antwoorden hehe

greetz juulsrulez :(

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ dwazie ik had daar ook last van, maar nu nergens meer last van, ik hoop voor je dat ze uitblijven !

5. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ik ben ook een tijdje van het forum weggebleven, dat heeft mij veel rust gebracht maar ben er nu toch wel weer maar niet zo actief meer als eerst. Vooral op de wachtbank lokt het forum mij.

6. Hendrikje

Hendrikje Actief lid

11 nov 2006
    134
    0
    0
    De :evil: :evil: komen eraan... :cry:

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Hendrikje dikke knuff! Balen joh ;)

8. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    he balen hendrikje maar wel zekerheid nu
    Ik heb vorige week me operatie gehad en heb nu beetje last van me buik heb wel geklust in het weekend maar weet niet wat het nu kan zijn....
    spannend spannend
    alleen balen dat dat wachten weer zo lang duurt

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ja pffffffffffffffff wachten wachten en nog eens wachten :rolleyes:
    en ik ben al zo'n ongeduldig type! :)
    Mja jullie zullen het wel herkennen.
    Alleen als ik aan het werk ben gaat het redelijk, maar anders... :(

10. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    maar zelfs op het werk zit ik hier hihi
    niet verslaafd hoor......

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik kan dat ook wel doen, maar moet me dat niet gewend maken, anders word ik helemaal gek! ;)

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    verslaafd helemaal niet hoor haha.. ik ben ook aan het werk en toch zit ik continu hier... en ik word gek van het wachten heb echt ongi krampjes en een puist.. en ik wordt er gek van zo denk zou het wan tik voel ik me me zwanger en zo voel ik me helemaal niet zwanger omdat ik niets voel en dat irriteerd me mateloos...

ik ben echt enorm ongeduldig en een control freak.. dus ik denk ik ga het wel allemaal even regelen alleen denkt mijn lichaam daar iets anders over en ik mijn lichaam mij echt aan het uitlachen nu...

pffft ik wil niet meer wachten.. ik wil het liefst gewoon misselijk zijn pijn in mijn borsten hebben en moeten huilen om niets en dan een positieve test in mijn handen.. helaas gaat dat niet lukken deze maand.. althans ik heb weinig hoop voor deze maand... zo dat is eruit

13. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    ik doe mee met de club van de controle freaks en ongeduldigen :)

de laatste kluspartij zit er nu alweer 3 dagen op, tijd voor een adempauze maar het wachten inderdaad is zooooo frustrerend
    pffff, precies of ik kan aan niets anders meer denken en het zijn superlange dagen
    gelukkig mag ik zo meteen gaan werken, en dan nog :(
    zit ik er nog mee in mijn kop

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @jackie waaraan geopereerd en hoe is het verlopen!

ik waarschuw mensen altijd van te voren dit is verslavend!

15. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dat het even te regelen valt....dan kom je van een koude kermis thuis. Helaas is dat niet voor ons allemaal zo.
    Ik zei altijd het is in een wip gebeurd ja theoretisch gezien wel......
    Maar we blijven positief. Dat maakt het een stuk makkelijker hoor en laat je niet gek maken meis.

16. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    @dani86 heb een kijkoperatie gehad omdat we al anderhalf jaar bezig zijn en nog niet zwanger.
    Ik heb 2 jaar geleden een eileider ontsteking gehad en daarom hebben ze geen HSG gedaan.
    Sperma is goed samenlevingtest was goed dus bleef een operatie over.
    Alles is goed geen verklevingen niks en vloeistof kwam direct eruit.
    helaas heeft dit twee kanten. Natuurlijk ben ik blij dat ik verder niks mankeer.....maar waarom wil het dan niet........

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    nee weet dat het niet te regelen is.. helaas voor vele...
    ben gewoon een muts

18. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    haha muts en toch voelen we allemaal hetzelfde hoor hoop dat het gauw raak is voor je, zie wel dat het je 1e ronde is hoop dat er niet veel meer volgen

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    lieve jackie.. eigenlijk zou ik mijn ogen uit mijn hoofd moeten schamen jij zit in ronde 18... dus ik VIND dat JIJ NU EERST ZWANGER MAG WORDEN... daarna ga ik weer verder met zeuren....

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ah ik hoop dat het snel raak mag zijn dan jackie!

Deel Deze Pagina