haha dwazie lieverd ik heb nog wel een beetje geduld daarom zei ik eerder al positief blijven en weet je ik gun het IEDEREEN Me schoonzusje vertelde dat ze zo rond de zomer wel weer wilde proberen voor een tweede maar dat erg vervelend vond...... IK weet nu inmiddels wat voor een wonder het moet zijn als je zwanger raakt en ben ook altijd heel blij als iemand zwanger is geraakt. dus hup wij mogen deze maand allemaal vind ik
Bij mij niet.. ik ben al moeder van een mooie zoon van alweer bijna 7.... ik kwam er toen achter dat ik zwanger was toen ik 12 weken was.. dus toen niet echt bewust voor gekozen... maar nu wil ik er helemaal vanaf het begin voor gaan...
Ik vind helemaal niet dat je je moet schamen hoor. Bij de een lukt het sneller als de ander. En ja dat is weleens moeilijk. Maar daar kan niemand iets aan doen toch? We zijn hier om elkaar te steunen.
Hoi hoi, ik kom niet meer zo vaak op het forum maar heb jullie advies nodig. zit nu op dag 86. en nog geen ongi te bekennen. ben vorige maand naar de dokter geweest en die zei dat het best kon, een cyclus overslaan. aangezien mijn laatste cyclus 41 dagen was heb ik dat maar aangehouden. maar dan ben ik nu dus weer overtijd. vriend wil dat ik een test doe. ik weet toch dat er niks aan de hand is helaas. maar wat zouden jullie doen. nu weer de HA bellen of nog een tijd afwachten. sorry voor het lange verhaal maar ik weet het ook even niet meer...
heel lief hoor dat je dit zegt maar toch vind ik dat ik maar niet meer moet zeuren en juist de dames die al heel lang bezig moet gaan steunen.. dus kom maar op voor een lach en een schouder ben ik er voro jullie
niemand die haar iets kwalijk neemt hoor had dat ook al tegen haar gezegd we gunnen het elkaar allemaal en het is en blijft een wonder als je zwanger MAG raken
Jackie dat had ik nog niet gelezen. Ik was aan t bijlezen en toen dacht ik daar moet ik ff op reageren. Dus dat deed ik maar!
Heb vanmorgen getest maar die was negatief. Ik ben gewoon zo bang om weer ongesteld te worden en ronde 32 in te gaan...
He Hupse, ik zou ook even langs de huisarts gaan of even bellen. Is toch wel beetje lang hé. Misschien weet hij raad..