he bah funnyme vervelend hoop dat je gewoon te vroeg hebt getest en van het weekend een posi test hebt. ( en die reactie geeft niet hoor hihi)
aaaaahhhhhhhhhhhhh wil iedereen ff stoppen met typen! ik probeer bij te lezen maar t gaat zoooooo snel haha weer een pagina erbij pfffff en ben maar paar uurtjes weg geweest!
Funnyme, weet hoe je je voelt ik heb vanmorgen ook negatief getest. Wanneer ga je weer testen. Hoe is het met je gevoel en mogelijk symptonen? Kiss
Oh funny... natuurlijk hoop ik ook voor je dat het nog iets te vroeg was om te testen en dat je van het weekend een positieve test in handen hebt.. ik ga voor je duimen heel hard...
wat een spannende dagen, zit voor mijn ei en wil wel klussen vanavond, maar er is weer voetbal dus maar zien en anders morgen maar weer.. Ga maar weer eens in de zon zitten, wat een heerlijk weertje!
Mpje, balen he van die test? Ik voel me anders, grotere, donkere teplehoven. DIe ook regelmatig branden. Buikpijn. Maar zo ontzettend bang om ongesteld te worden. Ik kan het niet uitleggen... Mn gevoel is niet zo sterk meer als gisteren... ik ben gewoon heel bang dat het nooit zal lukken. Maar hoe is het met jou?
voor jou ook MPJE...... hoop voro jou natuurlijk ook op een positieve test... Ik heb ene plan ik ga een mooie kaars kopen... en elke avond steek ik die aan voor alle vrouwen die zwanger willen worden..... pfft ik lijk moeder theresa wel.. hahahah..
altijd dat voetbal he.....blij dat mijn vent er niet van houd gelukkig Misschien leuk sexy voetbalpakje aantrekken......hihi
echt waar wat zijn jullie een stel wanhopige bebbeltantes hahahahahahaha jullie kletsen oveel krijg het niet bij gehouden....en ja kaarsjes branden is een oplossing! bel de huisarts voor wat je moet doen is wle en hele lange cyclus! @ de dames die zitten te wachtten spannend.....ga duimen draaien!
haha dwazie wat lief, dat van die kaars! Wie weet, word je de nieuwe moeder Theresa. En wij trots want dan kennen wij jou al! En bler met dat voetbal, weg ermee! Wij gaan vanavond stukje verzinnen voor bruiloft van kennissen volgende week zaterdag. haast dus! Weet niet wanneer mn ei is. Ben deze maand voor t eerst echt relaxt. Ladies, allemaal sterkte en succes. Hoop dat we allemaal snel rose zijn!
@dani86 help ons... van onze ziekte af....hihi @monatoetje zodra ik mijn nobelprijs ontvang... geen ik een feest voor iedereen op het forum haha.. ik draaf echt door.. heb net al contact opgenomen met de paasafdeling hier in de buurt... ze zeiden dat ik het nog even aan mocht kijken... ps ik drink niet en gebruik echt geen drugs hoor ben gewoon wat melig..