hallo, jullie zullen wel denken april maar ik stop in april met de pil en verwacht dan weer mijn eerste ongi het kan dan nog een pil ongi zijn maar dat weet ik niet omdat ik niet ongi word door deze pil. ik hoop natuurlijk niet dat er veel van jullie die bij de andere maanden nu staan me komen vergezellen want jullie moeten dan gewoon zwanger zijn. maar alle nieuwe meiden kom gezellig kletsen. misschien zijn er nog wel meer die ook in april stoppen met de pil. groetjes
Hey meid, wat saai helemaal in je eentje nog , ik zit nu nog in NOD februari maar ik verwacht naar Maart te verhuizen, kom je toch voorlopig daar even kletsen?
ja is wel saai he in mijn eentje maar ja vond het zo gek om ergens anders te gaan kletsen terwijl ik in die maand niet echt bezig ben hihi. ik zal er een komen kijken. zit jij er nu ook al? ik hoop dat je toch zwanger mag zijn.
Hey meid, Ik ga nu alweer slapen, ik had je berichtje gemist. Wat maakt het nou uit? Gewoon lekker meelezen en typen, het is hartstikke gezellig. Ik hoop ook dat het raak is, maarja, we hebben het nu eenmaal niet voor het uitkiezen he? Liefs van mij
dank je kristel ik lees al mee in feb maar ind het wl moeilijk omdat jullie daar allemaal dingen mee maken die iik nog lang niet lijk te hebben hihi wel leuk om al vast te lezen wat me te wachten staat
ja geestelijk maar daarom zit ik ook wel een beetje te twijfelen om eerder te stoppen. omdat ik zie dat het best vervelend is dat ontpillen maar ja dan zou je zien dat ik net in een keer zwanger word hihi dus laat ik het nog maar niet doen
Ja, haha, dat snap ik wel..... mijn aanstaande mannetje wilde ook heel graag eerder stoppen (eerder als dat ik wilde) en nu nemen wij het "risico" met een dikke buik te gaan trouwen... haha, ach, ik vind het alleen maar mooi! Hebben jullie een bepaalde reden om niet nu al te stoppen? (Sorry voor de intieme vraag, als je niet wilt antwoorden snap ik dat wel hoor)
de aller eerste rede toen hij me in nov vroeg was dat ik toen vol op aan het lijnen was. maar later dachten we als we dan toch wachten omdat ik aan het lijnen ben kunnen we misschien een paar finaciele dinen uit de weg ruimen. echter nu ik niet meer echt lijn begint het bij mij toch wel iets te kriebelen maar het is ook wel weer erg handig als de finaciele dingen weg zijn.
Slim van jullie hoor, ik snap het ook wel, er komt wel meer bij kijken als alleen een schattig beebje...! Veel meiden kunnen hier een voorbeeld aan nemen hoor! Volg je hart! Liefs, Fem
Hoi Titus en de andere dames, Ook ik ga pas in april stoppen met de pil, wil eerst nog even de jungle van Suriname in..... Ik ben wel erg benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op de verandering (geen pil) maar zal nog even geduld moeten hebben, tot die tijd sex-en we gewoon voor de lol. Groetjes Lidy
Dat hoop ik niet, maar ik kan me voorstellen dat je toch wat sneller je "geen zin" gevoel op zij zet voor de goede zaak. Ook al is dat eigenlijk niet nodig wanneer je net begint, toch verwacht ik wel dat het zo gaat in veel gevallen. Ik merk aan mezelf dat ik er nu al heel veel mee bezig ben, laat staan wanneer die pil de deur uit is en ik echt zwanger kan worden............ we wachten gewoon nog even rustig af! Groetjes
ik heb het idee dat ik het veel vaker moet gaan doen zeg maar wij vrijen eigenlijk niet veel maar hebben er beide wel vrede mee. als ik dan om de dag hoor denk ik pffffffffffffffff moet dat hihi. maar hoor ook wel van meiden dat ze meer zin hebben, als ze stoppen met de pil. ik ben dus zeer beneiuwd? kan ook zeker wel wachten hoor ik heb inderdaad een goede rede
welke pil gebruk jij als ik vragen mag? ik cerazette en word daaar niet ongi van dus ben zeer benieuwd wanneer me eerste ongi komt misschien is dat wel in mei.