@ Danjo: wow jij bent ook al eventjes bezig. Laten we hopen dat het ook jouw maand wordt meid! Heel veel succes gewenst!
Snap ik meid... Is niet erg. Ja helaas maar weer. Het ongi feest is weer aangebroken. Gaan we van NOD mei nu wel de langste NOD onderdeel maken? Ik ben van plan om er echt een lkkr lange van te maken . Wat we daarvoor moeten doen. Voor 1 mei dus minimaal 200 pagina's en dan moet het wel goed komen JedidJah
[Gaan we van NOD mei nu wel de langste NOD onderdeel maken? Ik ben van plan om er echt een lkkr lange van te maken . Wat we daarvoor moeten doen. Voor 1 mei dus minimaal 200 pagina's en dan moet het wel goed komen JedidJah[/quote] Hey! Daar gaan we dus voor e! Veel succes in deze ronde! Hier zijn de klusdagen aangekomen. Deze maand eventjes geen ovu-testen meer, we zien wel. nou maar hopen dat we veel roze zien in mei! Zou wel leuk zijn. Wat duurt wachten op iets wat je zooo graag wil LANG! Groetjes
dan moet je wel vaak online komen . helaas ben ik vanaf 25 april tot 1 mei weg [ heerlijk een weekje niks ] dus ik ga deze week en volgende week nog wel veel berichten achter laten Oke alleen als ik wat nuttigs heb te melden. Als ik terug kom dan beginnen gelijk mijn klus dagen... Eigenlijk wil ik daarvoor ook klussen, maar we liggen in een tent... GROM JedidJah
heeft iemand nog tips voor mij voor het klussen.... Rond mijn nieuwe klus periode ben ik weg en lig ik met vrienden in tenten...
dat op zich vind ik geen probleem, maar we delen de tent met 3 andere mensen... Oke niet dezelfde kabine, maar toch... Wat er ook gebeurt ... altijd blijven lachen... Of wat wij zeggen... vandaag krijg je een beurt nou ik ga nog ff mijn piano misbruiken en daarna maar weer naar les. Bijbij JedidJah
Het begint alweer lekker druk te worden in de hummer nu maar hopen dat we met zijn allen kunnen blijven zitten. De spanning bouwt alweer een beetje op, voor sommigen komt de klus periode alweer redelijk in zicht
nou dan moeten we wel flink gaan typen jedidjah als we zoveel pagina's willen gaan halen.... ik heb tegen de tijd dat hier de klusdagen weer aanbreken vakantie, ga alleen niet weg, dus dat is wel makkelijker!
Dan maar hopen dat het zwoele nachten worden, en ga je wat verderop (liefst wat afgezonderd) in de open hemel gaan 'slapen' ... Groetjes
wees blij... ik hoop dat mijn ei vroeg is deze maand . gelukkig heb ik tot nu toe een afwijkend patroon gevonden. Een vroeg ei en een lange wachttijd... Nou ja we zien het wel.. Ik houd mijn temp netjes bij en daaraan zullen we het wel merken. Mijn piano heeft er geen zin in en mijn laptop opeens ook niet meer. hmmm het lijkt wel of ik er ook geen zin meer in heb... JedidJah
dat is wat lastig; we gaan naar een festival... dus een camping vol mensen... haha... nou zodra ik de mogelijkheid zie dan gaan we klussen alleen heel stil
Hey Meiden. Even off-topic. Ik had laatst hier op deze site iets gelezen over de kosten van een kindje voor de 1e paar jaar. Weten jullie misschien waar dit staat? Of anders, staat dit ook ergens anders op het internet?
Op volgende site staan zo een aantal richtlijnen dacht ik: www.kindengezin.be Toen ik zwanger was van mijn eerste heb ik daar veel op gekeken. Groetjes
dat is een idee alleen we werken mee aan de programma's oke ik denk dat we goed moet oefenen op heel zacht klussen
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987,Jent,Xanado83,Maria79,Lichtje,Gulay 02: Marieke11,Nessy,beverly,Ramona0309, Merelrosie,Danjo 03: Ellen1983,pregnantlady,Saloua,Kim78 04: Ilona85,Lautje1979,Suusje34,SSV 05: Jes1,Moontje 06: Mouse,Vibeke,Nikkijane, Bahar 07: Miranke,Mammie Paticia 08: Kartouche, Angeliekje,sanne1234,Fio,Marjolein103,Sjansie28,K3lly,Silvana81 09: goofychick,FairyTale, 10: Stoetel 11:Cobi,ladybug 12: Naatje30,Lien78,Vlinder83 13: RDJ,Kippie75,Luna1 14: Dani08, 15: Yippieajee 16: 17: lb22 18: Jessica83 19: JedidJah 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 52 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @ Jessica83: je staat er bij...