En? heb je al getest? Ik ga zo maar eens even ontbijten. Mag vandaag ook nog lekker van de zon genieten. Morgen hoef ik ook maar een half dagje te werken. 8) Gaan jullie nog wat bijzonders doen op 5 mei?
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo& Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss& Nettie 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha & Butt3rfly 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel&Giegel 19: Libra & Dancevalley& Femmy 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy & lautjuh85 26: Jesske& nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77& msRoxy 28: Maar29 & Jent&desiree1986 &beertje76 29: Meis1984& Curly79 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 31: Meisje84 & lichtje 142 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 7 Zwanger, 11 Ongesteld , 1 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 23 mei JedidJah 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen [/quote]
Even aangepaste en ook onderaan de tellingen bijgewerkt! vergeet die niet dames als je hem aanpast. Geniet van het zonnetje!
goedemorgen MEIsjes! happy bevrEIdingsdag! gisteravond een bijna posi ovu test, zou ik vandaag dan (geheel volgens droom en voorspelling) mijn ei krijgen? ga om 13 testen.... @lautje! spannend spannend spannend! ga je het volhouden tot morgen? vandaag is natuurlijk ook een toepasselijke dag he! trouwens, die baby-kosten-calculator was wel grappig! (ben vergeten wie hem getipt had hier een [aar bladzijden geleden) hoewel, hoe grappig is het als je op 8000 euro uit komt in het eerste jaar niets minder dan het beste voor mijn beeb he... maar dan moet je wel komen! :x ik ga de zon in!
Hallo meiden, Soms word ik 's avonds laat ongi hoe werkt het dan met berekening van je cyclus? Ik hoor sommige zeggen ze de menstruatie aanhouden op de dag erna, klopt dit? Ik vind het namelijk niet logisch.
hi saloua! die vraag had ik ook nog want ik ben vorige x om 2200 ongi geworden. ik heb toen de dag erna als dag 1 genomen, want als ik al naar bed was gegaan had ik het ws ook pas later gemerkt...
Heyyyyyyyyy meiden hoe is het hier ? Bij mij zit de spanning er goed in morgen mn nod, ben benieuwd gister een slechte dag gehad, de hele dag misselijk en overgeven ik baal ervan dat ik geen zw testen in huis heb heb net voor de gein een ovu test gedaan omdat die ook hcg zouden meten en hij werd meteen al best donker dus morgen meteen een zwtje halen en kijken iedereen cus-6
Spannend hoor en klinkt best positief hoor als je misselijk bent en aan het overgeven bent. Laat het ons weten. Bij mij zit de spanning er ook goed in want bijna testmoment maar ik vrees dat het niet raak is. Heb gespannen borsten zoals altijd als ik ongi word en voel me een beetje nattig van onderen (sorry dames) maar dat heb ik eigenlijk altijd als mn ongi eraan zit te komen..
hey meiden, Alweer een tijd niet geweest, ik ben lekker gaan varen de afgelopen dagen en mijn gedachten ergens anders opgezet dat was fijn. Hier wordt het weer goed spannend ik ga het een beetje bijhouden. succes en veel roze AUB fio
@twigger: succes! DUIM DUIM DUIM! laat je weten als je getest hebt? @saloua: ik DUIM ook voor jou al denk je dat he ongi gaat worden.. ps als je om 1900 ongi werd, dan zou ik een dag bij je NOD optellen als je dat nog niet gedaaan had... succes! klingel
En kan zijn dat je direct al zwanger bent, maar ik ben in november gestopt en er toch ffies over gedaan om alles weer normaal te krijgen.......dus neem je tijd.
@ Klingel, betreft die babycalculator ik kom echt op nog geen 1000 euro uit het eerste jaar. Scheelt veel als je het een en ander kruigt en je borstvoeding geeft.
Ik zie zojuist de lijst Al 7 zwangeren jippieeeeee GEFELICITEERD Voor de rode: balen zeg , veel geluk de volgende ronde Ik zag dat ik mezelf op 8 mei heb gezet, maar mocht ik niet ongesteld worden ga ik op 10 mei testen want dan ben ik een jaar getrouwd, zou een leuk kado zijn!
Hmmmm, 9 dagen gelden nog posi ovutest gehad en nu alweer bruin bloed? Komt de ongi nu alweer doorzetten dan? In principe zou het wel kunnen...volgens de cyclus moest ik aanstaande woensdag mijn ongi krijgen. Maar ja...zo'n laat eitje...dan verwacht je toch ook latere ongi. *grom*
@ Pookie: he jammer zeg van je ongi. Wat een raar verhaal van die etos-pillen. Die gebruik ik ook voor het eerst deze maand. Hoop niet dat ik nu ook zo'n rare cyclus krijg als jij! Moet nu weer werken 8) . liefs noppie
Ga mijn frustratie wel botvieren op het huis. Volop aan de poets. Doe ik er tenminste nog wat nuttigs mee...*mopperdemopper*