NOD Mei 2008

Discussion in 'NOD forum' started by Danjo, Mar 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Oh Twigger spannend! Ik ga voor je duimen.

2. mabidami

mabidami Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,021
    2
    38
    hoi hoi,
    degene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd.

ik zelf heb vandaag mn nod dag. voel nog helemaal niks. geen tekenen van ongi. maarja dit is pas de eerste ronde. ben in maart gestopt met de pil. mijn cyclus is dus niet zelf op gang. nouja ik wacht wel af.
    groetjes mup

3. Re81

Re81 Bekend lid

Feb 11, 2008
    903
    0
    0
    He meiden!

Het gaat goed hier zie ik: al 7 zwangeren! Gefeliciteerd!

Hier alles prima, smeppen gaat goed en het is een goede beslissing geweest om even niet meer zo veel op het forum te komen. Heb wat meer rust gekregen en ben er niet zoveel meer mee bezig. Ik merk dat dit ook erg goed is voor de kwaliteit van het klussen. Haha! Het is nu niet meer "moeten" en ook mijn mannetje is wat relaxter.

@ongi-meiden: veel succes in de volgende ronde!

Kus!

4. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    HALLO MEI-NODERELLA´S

I´m back :D... Ja noppie en Klingel, ik las dat jullie mij heel hard hadden gemist. Reden van afwezigheid: er is geen internetverbinding op het strand. Ja ik ben nu al bruin...

Mijn ZSS zijn goed aan het doorkomen. Whahaha ik was gisteren in de kerk en een vriendin zei dat ik waarschijnlijk zwanger was. De vorige keer dat ze dat zij klopte het... Dat is een goed teken. Ik ben op dit moment zo gaar als een konijntje, moe, hoofdpijn, pijn in mijn lichaam vanwegen fybromialgie (wat opmerkelijk is, want daar heb ik altijd met slecht weer last van). Mensen mogen mijn niet meer hard knuffelen wat mijn (.)(.) doen lichtelijk pijn. Ik zweet heel erg *stink stink*. Al me al het zijn dezelfde klachten als bij mijn korte zwangerschap. Zelfs andere zien dat mijn boezem groter is. Oke dat was ook die vriendin en die zegt dat soort dingen gewoon...

Ik moet deze week werken. Op zich wel leuk, maar wat minder met dit weer. Het betekend wel dat ik wat vaker online ben.

Echt heel lief overigens mijn hubbie is er echt veel meer mee bezig...en laat het eindelijk ook merken...

JedidJah

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ JedidJah, hier precies het zelfde meid. Ik ben al moe en lam van een inimini stukje de honden uitlaten. Slaap als een roosje en nog veel meer dingen. Maar ergens denk ik ook dat het door de warmte komt.

6. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ooh ja nog een klachtje: mini krampjes..

Laatst was er een baby in de buurt aan het huilen en ik merkte dat mijn borsten opzwollen en gespannen werden. Kan dit wat betekenen?

JedidJah

7. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    dank jullie wel meiden :D:D
    ik zag net dat de drogist vandaag wel open is dus om 1 uur ben ik bij de drogist en om 2 uur ga ik testen 4 uur niet geplast dan
    ik hou jullie op de hoogte :D

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Spannend, ik herken het zo goed. Maar ben zo bang voor iets anders. Ik zit nu eigenlijk 6 dagen voor mijn nod. En heb testen liggen die ik vanaf vandaag kan gebruiken. Maar probeer het zo lang mogelijk uit te stellen.

9. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik heb ook twee testen liggen, maar ik wacht lekker een tijdje... tot 23 mei als ik het kan uithouden. Dan ben ik ook over de 5w3d heen. Dat was vorige keer de pijnlijke dag...

JedidJah

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat is wel heel erg lang maar ik hoop dat het je lukt.

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    jedidjah: spannend! :)

zijn hier meiden die gebruik maken van die temp kaartjes bij fertility friend..
    Mocht mijn ongie ooit nog komen :S dan wil ik gaan tempen...maar ik begrijp er de ballen niet van..

12. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Goedemiddag meiden,

Nou het was echt een weekendje van rennen en vliegen. Straks ga ik ook weer weg,, maar dan kan ik lekker in de tuin hangen bij mijn zus.

Weer een aantal zwangere erbij, goed zeg. Van harte gefeliciteerd hoor. Ik hoop dat ik ook op roze mag, of blauw :)

Voor alle meiden die op rood moesten. Helaas, hopelijk komt het voor jullie ook snel.

Bij mij begint het nu ook te kriebelen. HEb wat ongi krampjes en ben wel wat misselijk en dan vooral van etensgeuren en niet zomaar en dat had ik de vorige keer ook. En die pijn in mijn buik is niet de pijn van de endometriose, die zijn meer steken en dit zijn echt vage krapjes, en over mijn hele onderbuik, dus ik hoop dat dat een goed teken is. Ook ging ik gisteren echt huilen voor niks. Ben lichtelijk ontvlambaar, arm ventje, en ik kan gewoon echt niks hebben en dat zou ook een goed teken kunnen zijn. Ik ga mezelf maar proberen niet te gek te maken, hopen dta dat lukt.

13. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ik had vorige maand een cyclus van 39 dagen... Dus, maar misschien doe ik het toch wel eerder, omdat mijn ei eerder is gekomen... Ik zie wel wanneer ik zin heb... Ik ben er in ieder geval dit weekend niet eens thuis dus doe ik het ook niet

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat scheelt alweer een week. Ik ga iig kei hard voor je duimen. Ik heb nu al veel ongi krampjes. Ergens denk ik ook gewoon dat ik dat ga worden. Hoop het alleen neit natuurlijk.

15. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Hi Jedidjah,

Welcom back en fijn dat je zo'n goed kleurtje hebt! heb ik ook! Ik hoop heel erg voor je dat het deze keer raak is meid. Dan zijn al die symptomen tenminste ergens goed voor. He, gebruik jij ook die pillen van de etos voor 'zwanger worden'? Las op een eerdere pagina dat pookie sinds het gebruik van die pillen een veeeel langere cyclus had :confused: :confused: :confused: . Dat kan toch nooit de bedoeling zijn?!

liefs
    noppie

16. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik hoop het niet voor je. dat is het gekke het zijn helemaal geen ongi krampjes. het voelt anders... Ach we merken het wel

17. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Nee ik gebruik ´vitaal zwanger´ van de kruitvat. Ik heb denk ik vanwege mijn MK een lange cyclus gehad.

JedidJah

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Alle zwangeren gefeliciteerd, dat er vele mogen volgen

19. happy27

happy27 Bekend lid

Apr 21, 2006
    612
    0
    0
    nou pfff ik moet ook even wat kwijt.
    heb anderhalf week lang last gehad van zss. overgeven, ruikvermogen veel beter, opgezette buik en noem t maar op. test gedaan op nod die was neg. bloed geprikt was o. ongesteld geworden. nu ben ik al wel 3 kilo aangekomen ineens.
    alles wijst erop dat het niks is maarja....die zss en aangekomen, je hoort wel vaker wonderverhalen maar dat is zelden.
    kan de dokter inwendig kijken of het wel of niet is.
    weet iemand dat anders doe ik dat voor de zekerheid ook ff zodat ik het zeker weet!
    echt irritant!

20. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    @ happy27, dat is idd wel vreemd ja, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

Share This Page