hi allemaal! @jedid fijn dat je er weer bent! en ook fijn dat je lekker kleurtje hebt gekregen! wat lees ik nu, 'beschuldigt' je vriendin je van zwangerschap? ik hoooooooooooooop dat ze gelijk is! en ook dat alles wat je voelt daarmee te maken heeft [-o< @noppie: ik gebruik(te) ook etospillen. ik doe het nu niet meer dagelijks (neem weer gewoon folium ook) want ik heb, ook op het etos zwanger worden topic, een aantal meiden gesproken die er juist een MEGAlange cyclus van kregen. nou denk ik dat het over het algemeen niet zo is en juist wel kan werken, maar nou ja ik twijfel nu. vorige maand heb ik ze wel elke dag 2x genomen. mijn cyclus was toen 33 (x daarvoor 30). deze maand, met vandaag een posi ovu test ga ik weer richting de 30. met dus minder etospillen. ik volg gewoon mijn gevoel en dat zegt dus nu dat ik even wat minder etospillen doe! verder: @twigger: [-o< hoop op goed nieuws over paar uurtjes! @allahinkullu: tempen met ff is heel makkelijk. je houdt elke dag je temp bij (als je wakker wordt meteen doen, niet eerst plassen of andere lichamelijke inspanningen verrichten!) en dat vul je dan, samen met bv andere dingen als wanneer je hebt geklust/of je ergens last van hebt/afscheiding/ovulatietesten/enz, in in je kaartje. de site geeft je vanzelf uitleg! schrijf je in en volg de uitleg maar, succes! ik vind zelf de kalender ook erg handig! @mupkuh: heb nog even geduld! als je nega test, wat ook als je zwanger bent heel goed mogelijk is, is het zo'n domper (ik spreek uit ervaring ik had ook mat care ultra)! en dan zijn de laatste wachtdagen voor je NOD echt een hel! @mezelf: zonet een digi posi ovu test wel vroeger dan verwacht want gister deed matcare nog niks tot weinig! vanmorg geklust, en dan vanav nog maar es en de komende dagen ook 2x per dag tot ik 2 dagen nega ovu test heb! (nieuwe strategie hihi) zit alleen al wel weer te tobben dat we gister ook even hadden moeten klussen (maar lief was in slaap gevallen) en of ei niet al VANDAAG kan komen dus dan ligt er maar 1 lading zaadjes klaar nog! ohhhhhhhhhh dacht ik maar wat minder soms ei zal morgen wel komen. maar bevrEIdingsdag vandaag is wel extra leuk nu. ga de zon in. veel liefs, en hier een stuk zelfgemaakte monchou frambozen taart voor iedereen! klingel
Dank je Jedidjah en Klingel voor jullie antwoorden over die pillen om zwanger te worden. Tsja, nou weet ik het ook niet meer. Ik slik deze cyclus dan nog maar eventjes 2x daags door en als ik nu ook weer een langere cyclus heb stap ik ook maar weer over op alleen foliumzuur denk ik. Toch lastig om de juiste strategie te blijven kiezen. het is allemaal helaas niet echt zwart/wit. Nu weer werken....
Goedemiddag MEIden, wat een stralend weer weer @ twigger: succes ik hoop dat je een positest in handen krijgt! @ klingel : Hoop dat je nieuwe kluspatroon een beebje oplevert En bedankt voor de monchoutaart, hij is heerlijk! @ happy27: misschien toch even bij de dokter vragen? En voor de rest hoop ik dat we allemaal snel zwanger zijn
@ klingel; ik hoop het ook anders vind ik het wel heel stom en groeien mijn boobs zonder reden... Ja mijn BH zit niet echt lkkr meer... lkkr die taart, maar niet zo´n groot stuk ik kan zoet niet echt meer verdragen de afgelopen dagen. Ik had bij mijn moeder zoethoutthee gehad (wat ik normaal heel zoet laat worden, want dat vind ik heerlijk) en ik moest bijna overgeven @ Mupkuh; groot gelijk... @ twigger; nog een uurtje en dan weten we meer @ happy27; dat is idd vreemd. De gyn kan tussen 6 en 8 weken al wat zien met een inwendige echo. Als het echt niets is dan heb een zware vorm van schijnzwangerschap. @ mezelf: ga nou eens dat huis soppen JedidJah
Oke mag ik het zakje terug, want ik drink geen slappe thee... een fruitsmaakje aub... Erg veel zin in fruit en zo...
ermmmm, dit is vaag... Ik ging net ff wat anders aan doen en ik zag opeens iets geks. Ik heb een hele lichte streep over mijn buik lopen... Ik bedoel van mijn ... naar mijn navel... Ik dacht eerst dat het haartjes waren, maar het is pigment... Misschien toch volgende week ff testen? JedidJah
Ja het is net alsof ik een pigment vlek heb... het is heel erg licht, maar het zit er duidelijk... Ik denk dat ik disndag ga testen. JedidJah
ist een streep of een vlek? let wel, als je in de zon hebt gelegen kan je ook pigmentvlekken krijgen he! niet dat we daar vanuit gaan natuurlijk bij jou nu DUIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Ik kon toch niet meer wachten en heb midden op de dag zo'n digitale test gedaan maar niet zwanger zegt ie..... Laat de ongi dan maar komen want dit is ook niets dat wachten.....
erg he dit lautje... Laten we hopen dat we allebei SNEL ongie worden.. Ik word er inmiddels zwaar sagerijnig van..
Meiden ik weet hoe jullie je voelen. Ik was vorige maand 13 dagen over tijd. en dat is zo vervelend. De tekenen zijn erg goed dus ik ga toch volgende week testen. JedidJah
jedidjah..jij had tenminste een reden waarop je het kon gooien..ik niet.. Op dit moment voel ik me alsof ik echt nog maanden kan gaan wachten op mijn menstruatie..het haalt de lol er een beetje van af.. Als ik nou net gestopt was met de pil zoals velen hier..ja dan is het logisch dan weet je dat je dit kan verwachten. Ik ben daar al lang vanaf juist omdat ik zoiets wou voorkomen. heeh sorry hoor ben echt in een deprie bui..