Hallo, ik krijg het niet voor elkaar om de lijst te quoten. Wil iemand mij op 30 mei zetten. En meiden zet hem op! Veel roze deze maand graag!
Hee jedid is terug met streep; das echt een zss. Tenminste het is toch wel een verticale streep en geen horizonrtale, anders heb je teveel monchoutaart van Klingel zitten snoepen Zo en nu even lekker een biertje halen op bevrijdingsfestival! Kula shaker ik heb er zin an!
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo& Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss& Nettie 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha & Butt3rfly 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel&Giegel 19: Libra & Dancevalley& Femmy 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008&Enise 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy & lautjuh85 26: Jesske& nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77& msRoxy 28: Maar29 & Jent&desiree1986 &beertje76 29: Meis1984& Curly79 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 31: Meisje84 & lichtje 142 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 7 Zwanger, 11 Ongesteld , 1 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick 23 mei JedidJah 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen [/quote]
JedidJah, spannenddddd! Ik duim vrolijk verder voor je, net zolang tot je die posi test kunt laten zien Ik heb echt knallende koppijn nu, bluh! Iets te veel zon denk ik... Maar wel genieten hoor, dit weertje. Ik ga even boodschappen doen, alleen nog geen idee wat we moeten eten vanaaf. Ik denk maar een gebakken aardappeltje, gebraden kip en sla ofzo. Van de week de bbq maar weer eens een keer aansteken.
Het is een verticale en geen horizontale.. Ik heb het ff laten zien aan een vriendin en die is het met mij eens. Het is een streep ... oke je snapt wat ik bedoel
hoihoi, ik heb net een testje gedaan en was natuurlijk weer is negatief.ik zit behoorlijk in een dip.ik heb nog maar 2 iui's te gaan en dat komt nu angtaanjagend dicht in de buurt .nouja ik hoop dat die duiveltjes maar snel komen dan voor alle andere veel succes dat er maar veel zwanger gaan komen in mei groetjes
@JedidJah, das toch echt een zss! Ben eens benieuwd... @Lautje en AllahinKullu, wachten is inderdaad helemaal niks, als het moet komen, dan maar het liefst zo snel mogelijk! @Twigger, ben eens benieuwd, spannend! Wij zijn weer volop aan het klussen, de vruchtbare periode komt er weer aan, ga wel nog een keer de ovulatietesten uitproberen deze maand en kijken of ik ook echt pas zolaat (vorige keer pas op dag 22) mn ei krijg, en dan 4/5 dagen later weer ongi word... Hebben jullie er wel eens van gehoord, dat je zo toch zwanger kan worden, met maar zo'n korte periode ertussen? Groetjes
Nee ik heb nog niet getest. Maar ik wil het toch iets sneller doen dan ik had gepland. Maar nu nog niet, want dan ben ik maar 3w2d en dat vind ik iets te vroeg om te testen. JedidJah
Dat is inderdaad nog aan de vroege kant. Ik teste de vorige keer toen ik zwanger was bij 3 weken en 4 dagen. Moet me nu ook echt tegenhouden. Die streep heb ik ook een klein beetje. Maar probeer me niet gek te maken. Misschien zit ie er altijd wel.
Dat heb ik ook, maar het is echt voor het eerst dat ik het zie... mmms ff laten zien aan mijn hubbie als hij thuis is...
hmmm, kun je al zo vroeg testen dan? heb ook wat zss... misselijk bij vlagen (heb ik anders nooit), borsten wat gespannen. en het gevoel dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn! maarja, je lijf kan je zooo gemeen foppen... vriendlief gaat woensdag voor 2 weken weg, heb NOD op 12 mei, maar wil 7 mei eigenlijk testje wagen samen met hem er nog bij. dat is dus wel erg vroeg. zou het kunnen dat ik dan wat zie als ik zwanger zou zijn? iemand daar ervaring mee? heb van die matcare testen liggen (9 voor weinig geld). en CB digitaal, maar die wil ik liever bewaren als 'bevestiging' van de matcares. kan ik die mooi aan de familie showen dan.
volgens mij kun je testen bij 4 weken, maar soms komt HCG wat later... Het meest betrouwbare is als de 2 weken over tijd bent.
Oh wat spannend is het bij de MEIden aan het worden! Klingel, fijn dat je terug bent om ons weer lekkere dingen uit te delen.... Hier klusserdeklusserdeklus, al weet ik niet eens zeker of het nu al zinvol is. Vanaf hoeveel dagen voor jullie ei beginnen jullie met klussen? Toedeloe, Zen
Hoeveel dagen ben jij overtijd? Ik ben normaal ontzettend regelmatig zoals je kan zien in mijn banner dus snap het niet. Was ook niet meer aan de pil dus dat kan het ook niet zijn. En het ergste is dat ik nog steeds hoop dat ik gewoon nog niet genoeg hcg heb ofzo Ooo wat zal het tegenvallen als de komen.......
Wij begiginnen ook gelijk met klussen als de weg zijn, we beginnen met om de dag, of vaker als we zin hebben , en als de eisprong eraan komt iedere dag, kun je ook je eitje niet missen