@jedi ik zou als ik jou was deze week nog testen. er is zoveel dat duid op een zwangerschap! en ik zal je zo even een pb sturen waarom ik denk dat je moet testen
Ik ben 5 dagen overtijd..en ja ook altijd stipt op tijd..altijd de 25ste dag.. en zit nu dus op de 29ste dag..dat heb ik echt nog nooit gehad.. heb al 2 weken ongie pijnen maar het komt niet.. ja dat hoopte ik ook..op die lage hcg.. Maar ik heb vrijdag getest (dag na nod) en zaterdag..(overdag allebei) maar allebei negatief..dus ik ga er echt vanuit dat ik echt niet zwanger ben..ik wil gewoon mijn ongie..ik heb nog nooit in me leven zo graag ongesteld willen zijn... want dat zwanger zijn kan ik wel vergeten nu..hehe dus daar ga ik niet meer op hopen..
Klingel als je vanmorgen hebt geklust is dat juist perfect en helemaal niet te laat! Je ei springt op zijn vroegst pas vanavond hoor (vaak niet eerder dan 12 uur na je test!). Niet meer tobben dus, lekker klussen
Hallo lieve meiden, Ja ik ga binnenkort testen. Ik weet het al met grote zekerheid, want dit is al in dromen bevestigd. God heeft een droom gegeven aan een vriendin en zij weet het geslacht al. Ik wil dit nog niet weten en wacht het lekker af. JedidJah
Tegenwoordig heb je al testen waarmij je 6 dagen van te voren al kunt testen. Ik heb toen heel vroeg getest met Matcare. Zou het gewoon proberen. @ Jedidjah, ik ga denk ik wel vrijdag testen. Maar van de andere kant denk ik ook, ach ik ben toch niet zwanger.
Ik zou gewoon wachten... Ik weet nog niet wat ik doe... als het wel zo is, dan kan ik ook wel wachten met testen 8) Ja ik heb een blikje geduld gevonden. JedidJah
@jedid SPANNEND! hoewel, zoals jij erover praat, de zekerheid die je voelt en denkt (en vriendin droomt ) maakt het wel wat minder spannend hihih ik gun het je echt heeeeeeeeel erg! dus ik hoop, neem aan, dat je voorgevoel klopt! @desiree: thankx, ja ei zal eerder morgen springen dan vandaag al; lh piek komt 1, 2 of 3 dagen voor de eisprong (zegt CB) dus daar gaan we maar vanuit. klussenklussenklussen en dan duimen duimen duimen... nu lekker hartige taart maken! liefs klingel.
@ Jedidjah, geef mij ook een blikje geduld Maar het zou wel leuk zijn als we tegen de mam's kunnen zeggen dat ze oma's worden.
Denk dat ik vrijdag of zaterdag ga testen. Mara wil het soms ook wel langer proberen vol te houden. Hoe gaat het met jou nu?
Nou ik ga vrijdag of zaterdag maar gezellig met je mee testen! K ben maar zo'n klein beetje ongi geweest dat ik hoop op een innesteling. Voor de zekerheid ook maar klussen....
Hoi MEIden, Heb effe ruzie met die duffe vriend van mij. Was vandaag duizelig geweest op het werk. Reageert ie weer zooooo dom zonet. Hij heeft af en toe ECHT het inlevingsvermogen van een garnaal. Hij denkt dan gewoon niet eventjes mee hoe dat nou zou kunnen komen, maar zegt dan liefst als eerste "ik weet het niet" en prakt lekker verder in zijn eten. Dan wordt ik pissig en slaat hij helemaal dicht + verlaat de tafel :x :x :x . Zegt ie zonet: ik weet niet waar het door komt dus het heeft ook geen zin om te raden. Ik weet ook wel dat hij het niet precies weet, maar daar GAAT het mij ook niet om, wel dat ie gewoon meeleeft en -denkt. Ben wel eens vaker duizelig, soms 's avonds als ik voor de tv zit ofzo. Meest logische oorzaak is spanning of lage bloeddruk. Soms, zoals vandaag, heb ik het ook ineens als ik voor mijn eigen idee NIET gespannen ben. Ik vond het vooral rot dat 2 collega's het zagen, want het gebeurde in de gang en moest even leunen tegen de muur . Misschien was ik toch onbewust aan het hyperventileren omdat ik eigenlijk niet wil werken ofzo..... Sorry voor dit lange verhaal...
@ noppie: vervelend voor je dat je wel eens duizelig bent. Zou idd een vorm van hyperventilatie kunnen zijn... En wat betreft je vriend komt me wel bekend voor
@ Noppie, wat vervelend meid. Het kan best wel eens hyperventilatie zijn. Misschien moet je het iets rustiger aan doen ofzo. En wat betreft mannen, denk dat de meeste daar wel eens last van hebben
Ha MEI-den, daar ben ik dan eindelijk ook weer, moet even kijken of ik zin heb om vanaf pagina 108(!) terug te lezen, ga iig even op zoek naar roze...... Fijne avond!
Hierbij voor een ieder een blikje geduld... Ik zet ze in de wachtkamer... @ noppie: dat is echt vervelend....Ik heb ff geen woorden meer JedidJah