zeg een totaal ander vraagje, maar is het inderdaad zo dat je sowieso een eisprong hebt gehad als je je maandstonden hebt gekregen of wi dat niks zeggen? ik heb het al op verschillende sites proberen op te zoeken , maar ik krijg nergens een duidelijk antwoord vandaar dat ik hier hop een antwoord te krijgen.
Ongesteld worden en je eisprong hebben niets met elkaar temaken. Vrouwen met PCO's menstrueren vaak wel maar hebben geen eisprong. Ik heb ook cyclussen zonder eisprongen maar word wel ongesteld.
Ook dat hoeft niet, niet bij iedereen stijgt de temperatuur duidelijk. Maar meestal kan je het wel zien aan je temperatuur. Ook kan je ovulatietesten gebruiken.
het nadeel van die testen is dat ze zo duur zijn... GROM als het deze maand niets wordt denk ik wel dat ik ze ga aanschaffen... Gewoon kijken voor een cyclus... Nou ik ga weer wc soppen
hey dames, Weer een heel stel nieuwe dames erbij. Voor sommige wel heel vervelend, zijn al heel lang bezig zag ik. Ik hoop van harte dat juist die meiden plaats mogen nemen in de hummer. Voor de anderen ook veel succus en klus plezier. Jedidjah je kan ook oordoppen geven aan je vrienden
Hey meiden, Mag ik op de lijst voor 12 mei. Ben eindelijk ongi geworden na 39 dagen. Komt door de missed abortion.
Zeg wie heeft er ervaring met de ovulatietesten van Sensitest? Ik zag net dat iemand misschien wil gaan testen. En ik heb via internet deze testen gevonden, erg goedkoop. Maar ik heb na 2 maanden proberen geen positieve test gevonden. Kan ook aan mn cyclus liggen, want die is anders volgens mij, zo na mijn mk. Ik hoor het wel. xcobi
Dan denk ik meid dat het aan je MK ligt. Ik heb een MA gehad en ben nu vandaag na 39 dagen pas ongi geworden.
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Jent & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Merelrosie & Danjo 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV 05: Jes1 & Moontje 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar 07: Miranke & Mammie Paticia 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 14: Dani08 15: Yippieajee 16: 17: lb22 18: Jessica83 19: JedidJah 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 53 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @ Mupkuh: Je staat er bij succes. ik heb ook net een periode van 39 dagen achter de rug... ook vanwege VMK. Wat hou jij nu aan als NOD? je vorige cyclus of een gemiddelde? JedidJah
@ JedidJah, dank je wel meid. Die lange cyclus komt idd door mijn MA. Ik hou nu gewoon 28 aan, wat ik voorheen als langste heb gehad.
Ik heb ze de vorige ronde gebruikt. En dat ging prima. Ze zijn makkelijk in gebruik. Ik heb ze voor deze ronde ook weer in huis gehaald. Veel succes!