@ Miracles: Ja vind ik wel. 5 sec. in de urine dippen en wachten op een 2e streepje. @ Twigger: Spannend meid. Wanneer ga je testen?
Nou, dan ga ik s kijken, scheelt echt wel een hoop dan, ben bij de apotheek 30,- kwijt voor 7 ovutesten! @ Twigger: Ja, wanneer ben je van plan om te testen? en zal idd s ff kijken!
Heb net getest is nega maar eigenlijk mag/kan ik pas vrijdag testen want ik hebop mn 18e cd mn ei pas gehad dus ik gooi er vrijdag als ik niet ongi ben nog een testje tegen aan voel nog niks ja misselijk en dizzy in mn kop hihi en normaal ben ik altijd precies 28 dagen en ben ik smorgens meteen ongi maargoed alles kan nog dus ik pin me nergens aan vast
Ik heb ook even gekeken. Leuk dat jij ze zo naast mekaar hebt bewaard. Heb ik niet gedaan haha. Die liggen allemaal in de prullenbak. Spannend...ik ben benieuwd of je zwanger bent. Wij gaan vanavond nog even aan de klus...
Ja die van mij mogen er ook in als ik niet zwanger ben hahahaah maar vond t wel leuk ze ffies te bewaren omdat er toch veel meiden om vragen
oke even een vraagje (misschien wel een domme maargoed) Ik heb nu 2 soorten zwangerschapstesten in huis: Een HCG Test en een PCH zwangerschapstest Wat is in godsnaam nou weer PCH dan ?