Ja he best wel duidelijk he hihi Gelukkig ik begon al aan mn eigen te twijvelen of het nog wel goed met me ging hahahahaha
Twigger ik hoop voor je dat ie morgen op rose mag! Ik ga er nu vandoor. We gaan even bij een dierenpension kijken voor onze kat voor als we op vakantie gaan. Doeidoei mensjes... Misschien nog tot vanavond!
@twigger: ik zie ook een lijntje. of zou dat een soort van neplijntje zijn waar het zwangerschapslijntje zou moeten verschijnen zegmaar? (als je begrijpt wat ik bedoel) zo niet--> dan ben je heeeeeeel lichtroze alvast denk/hoop ik! @lautjuh: hoe was het dierenpension? jij woont ook in het noorden, en wij zoeken ook een goed lief pension voor 3 (!) katten misschien. vorige week op skivakantie geweest maar de katten waren helemaal in de stress geraakt van de oppas! @de rest: fijn avondje, geniet van de avondzon! ik ga lekker mexicaanse wraps maken en een supersalade, witte wijn in de koeler en dan in de tuin de boel lekker opdekken en wachten op mijn lief. en niet meer nadenken/tobben! krijg ik vanaf morgen ook de kans niet meer voor want dan ga ik weer beginnen op mijn werk. zin in, maar van plan niet meer gigalange dagen te maken... veel liefs! klingel.
Twigger ik zie hem ook duidelijk hoor Meiden die hem niet zien, hebben jullie de foto wel groter gemaakt? Ik zie hem vrij duidelijk eigenlijk Durf er geen miljoen op in te zetten maar denk dat je binnekort wel op roze kan hoor
@Twigger: Zie hem ook hoor, absoluut! Zeker duidelijker dan het schaduwlijntje dat ik zelf voor roze lijntje had aangemerkt bij mijn eigen test vorige maand, hihi. (Voor de MEIden die het niet kunnen zien, je kan de foto vergroten...) @Jedidja: Wat klink jij heerlijk zelfverzekerd! Dan moet het wel goed zitten, ze zeggen toch "dat je het gewoon voelt" als je zwanger bent?
het kan toch zijn dat de hcg nog zo weinig aanwezig is dat het lijntje amper te zien is? twigger... nog x testen met digi! overmorgen!
hahahah meiden jullie maken mn dag helemaal goed whahahahaha deze test heb ik vanmiddag om 3 uur gedaan ik zal morgenvroeg met mn ochtendurine wel even testen en wie weet wat daaruit komt lets hope soooooooooo dit is trouwens de eerste keer dat ik overtijd ben de laatste keer dat ik overtijd was is 6 jaar geleden bij de zwangerschap van mn zoontje
Twigger, mijn eerste test was ook heeeel onduidelijk, zag het streepje pas nadat ik de test uit mekaar had gehaald Dag nadien heel vaag schaduwlijntje wel binnen tijd, en elke dag duidelijker. dus ik heb hoop voor je!
Dat is toch zeker een goed teken Twigger of niet? En mocht je de test morgen met ochtendurine overdoen en weer geeft de test een streepje dan kan het bijna niet meer missen toch? Alvast voorzichtig gefeeeeliiii! Het is je van harte gegund! Groet, Gepie78
dank jullie allemaal wel meiden voor jullie lieve reacties ik zal morgen wel weer om half 7 wakker zijn en dan zal ik meteen testen en het jullie ook meteen laten weten oke ? en ik gun echt iedereen rose
@twigger: Ik zie een streep meid! Ik hoop echt dat je zsm de duidelijkheid krijgt, waar je naar verlangt! Liefs Kita
Dank je wel Kita Ik zie dat bij jou de duivels weer zijn gekomen Heel veel suc-6 in de volgende ronde en dat het maar snel raak mag zijn En misschien een tip voor iedereen Deze maand heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt..... maargoed zolang ik geen duidelijke positest in handen heb wacht ik nog steeds de duivels af
heej gepie! we wonen niet zo noordelijk dat het friesland is, maar in drenthe. ik wil echt een superlieve goede vriendelijke schattige opvang vinden voor als we lange reis gaan maken. voor 1 kat van 6 en 2 van 1 jaar! ons meisjeskatje wordt dinsdag gesterriliseerd, voel me beetje schuldig als wannabeemama!
@twigger: Bedankt, ik hoop ook op meer succes in de volgende [-o< Ik ben wel blij dat ik vanmorgen toen ik opstond gelijk duidelijkheid had. Want ik voelde het al aankomen. Ennuh ik gebruik die ovutesten ook, is idd erg handig. Vooral als je onregelmatige cyclus hebt, like me. Ik ga voor jou iig duimen, en hoop op goed ROZE bericht een dezer dagen! Liefs Kita
Meiden, allemaal heel veel succes deze maand! Ik ga straks op vakantie dus over 2 en een halve week. Dan horen jullie ook welk kleurtje ik nou uiteindelijk mag krijgen!
pff meiden jullie kletsen echt te veel zeg! ik kan het echt niet meer bij houden! ik kijk nu ik vakantie heb maar 1 keer per dag want ben de hele dag in de weer en buiten met mijn zoontje! maar goed het klussen is zo goed als over, morgen is mijn verjaardag en zondag zijn we een jaar bezig, allemaal leuke emoties en gevoelens door elkaar daardoor! maar goed we laten ons niet uit het veld slaan hoor! meiden zet hem allemaal op, met klussen, geduld of genieten van de prille zwangerschap!