@lautje: fijne vakantie en ik hoop dat je ons ROZE zekerheid gaat geven als je terug bent ! (of stiekem vanaf vakantie als je goed nieuws hebt ) liefs klingel
@ Twigger, ik zie wel een streep alleen hij is niet echt roze. Was hij dat op de foto wel. Anders ben ik bang dat het een indroog lijntje is.
@Twigger, ik heb even naar jou test gekeken. Ik zie wel een lijntje hoor! Ik heb vandaag voor het eerst met de digi zw test getest van CB. Er stond niet zwanger. Ik zit nu precies op 14 dagen na de eisprong maar heb mijn banner op mijn laatste cyclus gezet. Wel balen want ik denk dat ik gewoon ongi wordt. wat denken jullie? Zou het nog kunnen? DE rest, allemaal succes met zwanger worden!
@Twigger: Ik zie ook een lijntje . Hopelijk is het raak! Spannend hoor. @Luna: kan nog steeds hoor. mss te weinig HCG nog aangemaakt. afwachten dus..
@twigger: ik zie inderdaad ook een heel licht lijntje! Ik zal voor je duimen en hopen dat het snel duidelijker wordt. Hier nog een week tot NOD en dan nog een aantal daagjes extra wachten met testen. We zullen zien! Groetjes, Angela
@dancevalley: in principe is dat idd altijd 14 dagen na je ei. Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Maar meestal als je onregelmatige cyclus hebt is dat de periode voor je ei dat je geen regelmaat hebt! Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. Liefs Kita
Het pension waar wij gekeken hebben is Ydermade. Als je googled kan je hem wel vinden. Het zag er wel goed en schoon uit. Mooi hokken. Katjes kunnen ook naar buiten. Waar woon jij in het noorden dan? Ik ga zo lekker mijn bedje in. Morgenvroeg weer werken! @ Twigger: Heeel veel suc6 morgen met testen. Ik hoop dat het lijntje duidelijker wordt!
Hmmm oke.....vriendin van me zei vanavond dat je die trouwens niet zo vroeg in je zwangerschap kan krijgen....iemand ervaring mee? (streep van onder je navel naar beneden verticaal?)
@ twigger, spannend hoor, ik zie ook zeker een streepje, hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt. HEt is voor een heleboel dames spannend, als ik het allemaal zo lees. Hoop voor jullie echt dat het allemaal op ROZE kan. En hopelijk telt het echt, IN MEI LEGGEN ALLE VOGELS EEN EI.
idd, je lf (lutheale fase, tijd tussen ei en ongi) kan variëren tussen de 10 en 18 dagen. Meestal is dat per persoon nagenoeg gelijk. Mijn lf was altijd 11 á 12 dagen, maar de tijd vóór mijn ei wisselde sterk. Nu ben ik onder behandeling met Clomid en was mijn lf afgelopen keer precies 14 dagen (dus clomid heeft m'n lf met 2 dagen verlengd). Gemiddeld is dus 14 dagen na je ei je ongi, maar dat verschilt echt per persoon!
Nou mEIden, heb weer zo'n nacht dat ik niet kan slapen. Zit om 5 uur achter de computer. Is toch niet normaal hahahaha.
Nou kom maar op met die uitslag Ik ga nu naar mijn werk. Ik lees vanmiddag wel weer wat bij. Doei allemaal en geniet van de mooie dag!
Helaas meiden Ik ben toch ongi geworden gisteravond om hal 12 Dus ik mag op rood en we gaan voor de volgende ronde