NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Ik zie dat bij sommige de spanning oploopt, nou ik heb mijzelf net in een diepe put getempt! pff, ik ga dus echt ongesteld worden, de buikpijn is ook al gearriveerd...Waarschijnlijk druppel ik al, maar durf nog niet echt naar de wc te lopen omdat dan de tranen in mijn ogen tevoorschijn komen..

Er is toch 1 geruststelling (voor zover je het zo kan noemen) en dat is dat ik de volgende ronde volledig door de gyn wordt nagekeken..toch wel een fijne gedachte...

Jullie veel succes nog, ik duim voor jullie...

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Jammer TWigger en Verhip, hopelijk hebben jullie de volgende ronde meer kans en VErhip, als je no niet ongi bent, dan kan het nog altijd he.

3. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ja wel jammer het was wel erg leuk geweest want mn ma wordt deze maand 50 en mn schoonma is ook jarig deze maand
    en ik ging net kijken op de calculator hoe alles zit in de volgende ronde en nu zie ik ook nog dat als ik nu zwanger wordt ik uitgeteld zou zijn een dag voor de verjaardag van mn zoontje dus dan moet ik nog maar een maand wachten :(:(

4. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    De kans is zeeeeeeeeeer klein. Ik temp en weet dat ik twee weken geleden mijn ei heb gehad en ik heb nu zo'n typische enorme buikpijn die ik altijd de eerste dag van mijn ongi heb, dit kan niet anders als ongi zijn..

:( :( :(

Jij ook veel succes

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Echt heel jammer meid, hopelijk is het snel raak.

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @verhip, jammer meid, gelukkgi wordt je nu snel nagekeken door de gyn.

Hier kan het voor mijn gevoel 2 kanten op. Ik voel me wel zwanger, heb namelijk wat van dezelfde klachten als bij mijn zoontje, maar aan de andere kant durf ik het gewoon niet te hopen. In de lijst sta ik op 10 mei en dan wil ik een testje wagen als ik nog niet ongesteld ben, want dan hebben we de moeders wat leuks te vertellen op moederdag en als ik negatief test wacht ik nog een week want mijn kangste cyclus is 37 dagen en als ik ongesteld wordt, gaan we gewoon op naar de volgende ronde.

7. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Nou het is echt definitief over deze ronde...ik ben net even naar de wc geweest, want ja het zal toch een keer moeten..het is echt over en uit, geen januari baby voor mij..

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
  9. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Ik ben zo`n verschil...heb een cyclus van 30 dagen en sinds ik ovulatietesten doe ben ik erachter dat ik op de 12 a 13e dag al een dikke streep op mn test heb staan. Dat zijn dus 17 tot 18 dagen tot ongi.

Kan dus inderdaad ;) Wel heb ik dus een hele keurige cyclus van 30 dagen

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen op alweer een heerlijke vakantiedag (wat is het onderwijs toch heerlijk om in te werken 8) !
    Hier is mijn temp nu op dag 6 en dag 9 na mijn ei gedaald, maar is vanmorgen weer omhoog geschoten....37,4..snap er geen hout meer van.....en die streep op mijn buik schijnt nog niet te kunnen bij vroege zwangerschappen.......

11. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Waaah! Ik word gek!

Al 2 nachten slecht geslapen met zoooooo'n raar gevoel in m'n buik. 't zullen m'n darmen wel weer zijn, denk ik. Zo erg heb ik 't nog niet gehad. Jeetje. Alsof d'r een beestje in m'n buik zit...

12. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Ik mag in rood..

Ik hoop op veel roze in mei voor de rest!

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hallo meiden,

het is en wordt weer een mooie dag. Voor de meiden die ongi zijn geworden... Vet balen meiden.

Over de streep; mijn moeder had hem ook al vroeg in de zwangerschap.

Nou ik ga naar mijn werk en dan kom ik nog wel ff online

JedidJah

14. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    helaas veel rode dames de afgelopen dagen, ik wens jullie veel succes in de volgende ronde.

Ik had vanochtend een beetje bruinige afscheiding dus ik verwacht dat mijn ongi er ook weer aan zit te komen.

Volgende ronde ga ik maar beginnen met ovulatietesten.

15. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    jongens wat een rot dagen zeg! Dat w8ten irriteer me matenloos...zelf ben ik sinds gisteren en vandaag misselijk....maar ook buikgriep dus misschien komt het daar wel door....

voor de meiden die aan het w8ten zijn succes....
    voor de meiden die ongi zijn geworden succes ind e volgende ronde
    voor de meiden die zwanger zijn(ik ben jaloers) gefeliciteerd!

16. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    awww nee zoveel rood deze morgen :(
    meiden ik leef met jullie mee, en veel succes in de volgende ronde.

ik ga me haasten naar de sportschool!

17. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoord.. Ik denk zelf dat ik zaterdag mijn ei heb gevoeld, maar weet het niet zeker. Gisteren had ik de enorme behoefte om te snoepen.. Heb ik altijd een week voor mijn NOD dus dat is niet een goed teken.. Als ik daar vanuit komen de :evil: :evil: 13 mei en heb ik weer zo'n korte cyclus..
    Kan weer alleen maar afwachten.. PFF vermoeiend hoor ;)

Twigger en verhip; Ik leef met jullie mee, flink balen zeg..

18. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    hallo meiden,

ik word een beetje depri. De afgelopen 3maanden stonden voor mij in het kader van "wachten". Ik vind het eigenlijk zonde van de tijd, op deze manier geniet je niet meer van de dagelijkse dingen en leef ik van ongi naar ei en van ei naar nod.
    ZIjn er meer dames die er echt last van hebben en bij wie het hun leven een beetje verstoort.
    Het lastige is dat ik me er niet vanaf kan zetten..
    ik heb afleiding genoeg maar ieder vrij momentje ben ik weer dagen aan het tellen.

19. babyangel29

27 apr 2008
    53
    0
    0
    hoi jullie kunnen mij op rood zetten.ik ga verhuizen naar juni.ik duim voor jullie!

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Op zich heb ik er niet zo´n een last van. Behalve als ik achter de computer zit of net na mijn ei... Door die ovulatietesten is er wel een stuk rust gekomen. Ik ben ook heel erg blij met dit forum, want ik kan ook echt mijn ei ;) hier kwijt... Mijn hubbie denk namelijk dat ik moet worden afgeremt in mijn enthousiastme, maar volgens mij ben ik een van de rustigste mensen hier. Ik kan het nog wel een tijdje tot testen uithouden... Het komt wanneer het komt en als het komt dan ontvang ik het met armen wijd open...

Meiden, neem nog een blikje geduld... Ik heb de kast weer opgevuld dus je mag weer pakken...

JedidJah

Deel Deze Pagina