Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo& Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07:Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss& Nettie 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha & Butt3rfly 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Klingel&Giegel&dib 19: Libra & Dancevalley& Femmy 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie&Miracles&Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & saffie 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy 26: Jesske& nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77& msRoxy 28: Maar29 & Jent&desiree1986 &beertje76 29: Meis1984& Curly79 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 31: Meisje84 & lichtje 142 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 8 Zwanger, 17 Ongesteld , 2 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick 16 mei JedidJah 21 mei lautjuh85, Miracles 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen
pff herkent iemand dit: ik heb net ergens afgelopen week/ weekend mijn NOD gehad en sindsdien plas ik me een ongeluk! drink wel iets meer dan anders, maar normaal ga ik misschien 3 keer per dag naar de wc, maar ben nu al 4 keer geweest vandaag en moet ook echt elke keer plassen...(heb die eerder niet gehad) en als mijn cyclus weer korter is geworden kan het zijn dat mijn NOD al ergens rond dit weekend is zucht, lekker duidelijk dus weer he! maar goed wil sowieso tot volgend weekend wachten met testen! maar goed hier gaat de pc weer uit,mijn zieke zoontje is wakker aan het worden! liefs
AllahinKullu JOEPIE wat een goed nieuws! Eindelijk weer een PINK LADY mee in de hummer! Je hebt ons wel in spanning gehouden zeg! Maar geweldig geniet er lekker van, is je gegund! Liefs Kita
@twigger: waar kan ik die topics over pendelen dan vinden voordat ik heel het forum afstruin hahaha alvast bedankt.. Liefs Kita
meiden..dank jullie wel.. Ik was zo vreselijk verbaast..en ik sta nog steeds te trillen..ik ben 7! dagen overtijd en nu pas positief testen.. Toen ik de eerste keer teste..durf ik nu wel eerlijk te zeggen dacht ik echt dat ik zwanger was..de tweede keer dacht ik het nog steeds..maar door die eerste test had ik niet echt hoop meer..en na die tweede test dacht ik echt..ok ik heb mezelf dus voor de gek gehouden.. Ik had wel symptonen..(sliep opeens weer met een kussen tussen mijn benen, vandaag merkte ik op dat mijn borst lekte) en het meest rare was..dat mijn baarmoeder dus opgezwollen was..echt een rand zeg maar..ik kan hem voelen..maar ik dacht dat het wellicht ook zou kunnen door dat ik ongie moest worden.. Ik dacht echt dat dit de test zou zijn die mij 100% zekerheid zou geven dat ik echt niet zwanger was.. Elhamdullilah (alle lof zij aan Allah) ik ben super blij.. Heb meteen mijn man gebeld, kon me niet inhouden en ook hij is super blij maar ook verbaast hihi.. Ik wou dat ik nog een test had..want nu ben ik bang dat hij het alsnog fout heeft zeg maar..ik kan het dus nog steeds niet geloven.. Nu begint de volgende angst...straks gaat er wat mis..maar goed Allahu alem (Allah weet het het beste) ik vertrouw op God..en ik zie wel wat ons lot is. hier is het bewijs Ik zie het toch goed he? er staat echt een kruis toch hehehe...
Allhinkulu wat geweldig nieuws! Het was ook wel heel erg spannend bij jou he doordat je steeds een negatieve test had. Hoeveel dagen ben je nu overtijd? Geniet ervan meid!
Zie je geduld is soms een goede zaak... aargh als ik dit hoor heb ik zin om te testen.... maar ik doe het niet... AllahinKullu: gefeliciteerd en ik hoop (inshallah ) dat het een geweldige zwangerschap word... JedidJah
Balen, vandaag ongi geworden Voor alle meiden die het deze maand gelukt is: gefeliciteerd en geniet er van!
JOEPIE..! Ik ben ONGI...! na 40 dagen overtijd eindelijk duidelijkheid..! Ben nog nooit zo blij geweest met die hihi Moest het even van me af schreeuwen Groetjuhssss