NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Dank voor je opbeurende woorden Lautje, altijd goed om te horen het allemaal WEL kan. Dat van die pil had ik van het topic bij de verloskundigen bij 'kansen om zwanger te worden'. Daar staat 'als je 36 bent en 20 jaar aan de pil bent geweest je niet snel zwanger raakt.....'. Anyway, ik moet proberen van het positieve uit te gaan, je hebt gelijk!

2. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Nog meiden die nu al last hebben van misselijkheid?
    Ik deze morge verschrikkelijk, maar nu helemaal weg :)

X

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Maar jij bent nog geen 36 en ook nog geen 20 jaar aan de pil. Gewoon positief blijven. Het gaat vast wel lukken...Niet jezelf de kop gek gaan maken door jezelf te vergelijken met anderen of rare topics opzoeken haha.

4. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    @AllahinKullu: GEFELICITEERD! Fijn om te lezen dat het weer bij iemand gelukt is! Ga maar vast HCGtjes strooien, want we kunnen het gebruiken!

Weet iemand of je nou in de dagen rondom je ei het beste elke dag of om de dag kan klussen? Ik lees overal wat anders.

Zen

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    @ Zen: Ik heb zaterdag, maandag en gister geklust. Wat mij betreft pakken we vanavond er ook nog even bij. Ik weet niet of het helpt haha.

6. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Weet ik dus ook niet, want op sommige websites las ik dat de kwaliteit van het zaad minder wordt ofzo, als je elke dag klust. Maar ik vind het zo eng om een dag over te slaan rondom eisprong, bang dat er dan net geen legertje klaarstaat op het juiste moment... :)

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ja ik heb nu ook zoiets van liever 1 keer vaker dan een dag overslaan. Straks weet er 1tje niet de goede weg...

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

9. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Yes! Heb een HCG-tje te pakken....

10. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Ik heb er ook eentje gepakt en doorgeslikt. Zou ik dan nu ook positief testen ;)

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He....hier nog niks....morgen zit ik op dag 26......mijn temp is nog hoog.....en ben heel moe......maar dat is de stress van de bruiloft zeg ik steeds tegen mezelf 8)

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zen dat gevoel ken ik ja.....maar als je wat verder bent (hoop het niet voor je) realitiveer je ook wel weer.

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

AllahinKullu Gefeliciteerd met de zwangerschap!!

En voor de meiden die rood zijn geworden, veel succes in de volgende ronde!

Zelf ben ik al 2 dagen helemaal niet lekker, buikpijn, last van darmen, misselijk, soms gevoelige boobs, maar denk dat het aan het weer ligt, of misschien buikgriep :(

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Joehoe... GEFELICITEERD

Alle meiden die vandaag ongi zijn geworden, BALEN...

en voor diegene die nog aan t klussen zijn, veel plezier!

15. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    AllahinKullu gefeliciteerd! :baby:

16. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    @AllahinKullu : van harte gefeliciteerd

Hier nog steeds geen ongi ! Begint nu wel spannend te worden...

Ik ga toch proberen nog even te wachten met testen, hoewel ik nu wel al zeer nieuwsgierig ben

17. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hoi Vibeke ik wacht ook nog effe met testen net als jij! ;)

18. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Als het helpt ;):
    Wij hebben 8 rondes lang van een tijdje vòòr tot een tijdje nà m'n ei om 1 à soms 2 dagen geklust, zonder enig resultaat. Ronde 9 hebben we in de periode voor m'n ei nauwelijks geklust, toen bij de 1e pos. ovu-test 2 avonden achter elkaar, daarna pas aan het einde van m'n cyclus weer (was het 'verplichte' klussen een beetje zat ;) ) en... zwanger! :D

Het is wel zo dat als je elke dag klust, het zaad van mindere qualiteit is, maar er is dan wel véél méér van aanwezig, dus bij gewoon gezond zaad, is de kans op bevruchting bij elke dag klussen in principe even groot als wanneer je om de dag klust! (zou alleen niet een week lang elke dag klussen,voor de zekerheid). Slecht voor het zaad is eigenlijk alleen meer dan 1x per etmaal of minder dan 1x per week...

19. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    Waar bestellen jullie allemaal die ovulatietesten? Ik zal ze toch ook maar eens gaan kopen. Ik vind ze alleen zo duur...

20. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Zowel MatCare, Sensitest als CB kan je via internet bestellen. De eerste 2 zijn het goedkoopst. Als je iets van 12 dipsticks (hele eenvoudige 'staafjes', die je in een bekertje/potje opgevangen urine 'dipt' :D ) bestelt, zit je aan ca 1 euro per stick (incl. verzendkosten). Bestel je er minder, ben je wat duurder uit, bestel je er meer, kom je zelfs onder de 1 euro/stick...

Deel Deze Pagina