Kun je trouwens van een eisprong eetbuien krijgen? Ik heb elke keer lekkere trek, net als ik ongesteld moet worden.
Ik heb dit van de site "zwangerstraks.nl" Omdat de meeste meiden toch met deze vraag zitten. Dus ik ga vanavond nog maar even klussen
Hahaha ja idd, alles behalve appels, een boterham, liga etc. vooral dingen met veeeel calorieën zijn bij mij dan in trek 8)
Ik heb juist helemaal geen zin in eten....ben zóó beroerd..... Ben nu wel een cracker aan het eten omdat ik hoop me daar beter door te gaan voelen. Het helpt ietsje..... Verder steken in mn buik en van het weekend af en toe steken in mn borsten....nu maar weer afwachten wat mn lichaam daarmee bedoeld....zou het zss zijn of pms....ben erg benieuwd en kan haast niet wachten tot zaterdag.....zijn er nog blikjes geduld?
ja hoor dames ik ga jullie verlaten en verhuis naar juni. Vanmiddag rood geworden. Ik wens jullie veel succes voor deze maand!
Hey Meiden, @allahinkullu GEFELICITEERD duidelijke plus hoor zie je in de januari forum! @de wachtenden heel veel succes.....duurt altijd zolang he? @de meiden die ongie zijn geworden balen meiden heel veel succes in de volgende ronde. Liefs Chantal.
@ de zwangere: gefeliciteerd! @ de ongi-MEIden: jammer, succes in de volgende ronde. ik heb zelf vanmorgen een testje gedaan omdat vriendlief twee weken wegging. hij wilde er bij zijn, vandaar. veeeel te vroeg, dus natuurlijk negatief. ik ga nu pas weer testen na mijn nod (tenzij ik ongi word voor die tijd, wat ik natuurlijk niet hoop).
@saloua; meid ik snap heel goed wat je bedoeld. sinds mijn miskraam ben ik zo gefocust op zwanger worden, en wachten, de teleurstelling, weer opnieuw aftellen...enz...het haalt zeker de spontane factor in mijn leven naar beneden. maar ik heb dus ook moeite mee om het van me af te zetten. ik probeer zeker daarom ook nie elke 5 min het forum te checken, en heb voor mezelf de regel 1x per dag. maar in mn koppie gaat het natuurlijk 24hr door :S @ib22; gefeliciteerd met je verjaardag hopelijk wordt je zoontje snel beter @AllahinKullu; gefeliciteerd! yay zwanger! @female; zullen wij ook op de testmarathon? hoe is het trouwens met je? xxx claire *zo naar bed en weer vroeg op naar de sportschool
hel aas ik mag op rood ...Maar ik heb wel een HCG gepakt voor de volgende ronde! Voor de dames die nog geen ongi hebben gehad ,hopelijk hebben jullie meer suc6! Ik ga nu naar de juni maand ,maar ik houdt het wel in de gaten als iemand van jullie zwanger is! GROETJES
Hai Claire, Lief dat je het vraagt! Het gaat heel goed! Onwijs genieten van het mooie weer en druk met voorbereidingen vh feest van ons zoontje (bijna 1) Ps Testmarathon is wel gezellig maar ik denk dat ik toch wel iets eerder zal testen (ben mega impulsief dus als ik denk; ik wil NU testen dan moet het ook NU ) Maar ik hou je zeker op de hoogte! En met jou? Hoe voel je je verder? Al verschijnselen? En wel goed geklusd rond ei ?
hallo meiden ik lig al in bed, maar ik kan echt niet slapen. hier nog wat blikjes geduld voor de liefhebber. ik heb er genoeg. met mij gaat het goed. ik ben alleen onwijs misselijk. zelfs aan eten denken maakt me nu ziek. mijn streep is nu al beter zichtbaar dan eerst. hubbie was een beetje chaggie vandaag. ik heb hem ondanks hoe ik mij voel lkkr ff vertroetelt. hij heeft rsi in zijn onderarm... de befaamde tennisarm en daar heeft hij erg veel pijn van. nou ik wens jullie een goede nacht. JedidJah ps de professional heeft nog niet gereageerd.
Hoi MEIsjes, Graag wil ik jullie mening weten. Zelf ben ik de kluts helemaal kwijt. Maandag is bij mij het bruinverlies begonnen. Ik heb me dinsdag op rood laten zetten aangezien ik die dag erge buikkrampen en pijn in de onderrug had. Bij het afvegen zag ik ook een veeg roze. Was dus echt van mening dat de ongi ging doorzetten. Nu zitten we inmiddels op woensdagnacht en ik ben nog steeds niet ongesteld. Wel nog steeds bruinverlies. Heb vanavond een testje gedaan....negatief. Zou vandaag een dag over tijd zijn. Mijn vraag aan jullie: moet ik dit nu als ongi zien of niet?
hi lieve MEIsjes, iedereen ligt al te dromen (hoop ik) van lieve mooie gezonde blije baby's (eis ik ) maar daar ben ik dan eindelijk weer... met een dienblad vol potten thee/kannen sap/schalen fruit/trommels koekies/2 onwijze taarten/flesjes 'vin de soif' (briljante uitvinding van de fransen; lekkere witte/rose wijn met amper alcohol ) én een stapel bladen en boeken! @noppie fijn dat je mijn catering even overnam, ik was zelf gasten aan het cateren het afgelopen halve etmaal ( yep mijn vakantie is over dat was meteen duidelijk) @allahin.... GEFELIIIIIIIIIIIIIIII WHOEHOE en ook nog wel pas na 7 dagen posi test! @jedid, ik snap wel dat je lief jullie nog even wil beschermen door het testmoment uit te stellen. edoch... je kan er niets meer aan veranderen, je bent zwanger of niet! alleen het tijdstip dat je erachter komt, dat kan je veranderen! ik denk dat het verstandig is om nog te wachten hoewel moeilijk. want liever hoopvol in het onzekere blijven op een roze wolk dan er al af kukelen terwijl je ook niet zeker weet (en wil) dat dát terecht is! succes dus *knuf* @miranke humzzz moeilijk moeilijk. als je ongi opeens weg blijft...was ie of giga kort, of er is iets anders aan de hand (in de buik) ( [-o< ) vrijdag nog eens testje doen?! @de ongimeiden: boehhhh veel plezier in de sportwagen en laat het het laatste NODvoertuig zijn waarmee jullie gaan! .. wat ik verder nog heb gelezen de agfelopen 20 pagina's weet ik even niet meer, ik ga lekker slapen want morgen om 12 is het weer een half etmaaltje knallen op het werk.. en forum missen! maar- veel afleiding sleept me wel door de wachtweken heen! is er een heldin die mijn NOD even naar de 20e kan hevelen? gaaap... klingel.