Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo& Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07:Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 &Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss& Nettie 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha & Butt3rfly 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Giegel & dib 19: Libra & Dancevalley& Femmy 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 & Klingel 21: noppie & Spekkie&Miracles&Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & saffie 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy 26: Jesske& nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77& msRoxy 28: Maar29 & Jent&desiree1986 &beertje76 29: Meis1984& Curly79 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 31: Meisje84 & lichtje 142 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 8 Zwanger, 19 Ongesteld , 2 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick 16 mei JedidJah 21 mei lautjuh85, Miracles 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @klingel, ik heb je verplaatst naar de 20e
Goeiemorgen allemaal! Lekker geslapen? Er staat weer een mooie zonnige dag op ons te wachten! Hoop dat het hier op het forum ook mooi en zonnig zal zijn vandaag! Succes allemaal! Kus!
GOEDENMORGEN NOD-MEIsjes en wat een prachtige morgen. Het is mij weer gelukt; ik heb nog niet getest... Ik stink wel uit mijn straatje en daar is mijn hubbie niet echt happy mee. Ik heb hem al uitgelegd dat het waarschijnlijk te maken heeft met mijn buik. en dat hij er rekening mee moet houden dat hij dat wel blijft ruiken. Ik hoop dat het (als het zo is, deo valente/ Inshallah/ etc.) maar een aantal weken blijft en geen negen maanden... Ik poets nu vet vaak mijn mond... Ik heb zelfs een tandenborstel mee naar mijn werk...AAAARGH @ Re81: ik heb wel redelijk geslapen... Wel pas laat in slaap gevallen... Heel irritant... en vanmorgen natuurlijk voor 7 uur wakker...:x JedidJah
Ik heb op zich goed geslapen, schrok alleen om 4 uur wakker en daarna pas weer om half 7. Toen ben ik maar opgestaan. Wat een tijd zeg voor in je vakantie... Ik denk dat mijn banner niet meer klopt. Volgens FF heb ik mijn eisprong nog niet gehad, maar volgens mijn temp denk ik toch zeker van wel. Temp al 5 dagen boven 36,6 (1e keer 36,6 daarna elke ochtend 36,acht). Volgens mij gaat FF uit van mijn vorige cyclus en toen had ik m'n ei pas heel laat. Nou ja, we hebben in ieder geval goed geklust deze ronde. Wacht het wel weer af. Nu is alleen nog de vraag hoe lang mijn LF deze ronde is. Toen mijn cyclus nog regelmatig was, was dit 14 dagen. Maar ja, vorige maand was het 8 dagen...
@ Re81 das lastig... Nou ik heb ff gekeken bij de Jan 2009 mama's en ik verheug me al op mijn verhuizing... Ik hoop dat mijn gevoel de waarheid spreekt.
je zou wel denken he... Ik ga er eigenlijk stiekem ook vanuit.... Maar aan de andere kant wil ik me ook beschermen voor de pijn al het niet zo is. Al lijkt dat laatste me een beetje sterk... 8)
Ja, dat kan ik me goed voorstellen inderdaad, hoop dat je snel duidelijkheid hebt en die test volgende week vet positief is! Hoop dat t voor ons ook raak is deze maand, maar zie t een beetje duister in als ik eraan denk dat ik elke maand zo laat mn eitje pas krijg...
Ja dus... Nou ik heb een kort lang cyclus... Ik weet namelijk dat ik (als het zo is en laat het niet zo zijn) ongi wordt nog een tijdje mag wachten... Das ook niet leuk hoor.
Inderdaad dat klopt! Maar laten we t niet hopen! Nou, ga zo s ff van t lekkere weer genieten, moest eigenlijk werken vandaag, maar kreeg gisteren middag een telefoontje of ik niet vrij wou hebben vandaag, waren teveel mensen ingepland... zo kan ik dus ook eens beginnen met m'n mega-overuren op te maken! En lekker van t weertje te genieten... Kom straks nog ff kijken, fijna dag allemaal!
Ben net nieuw op het forum (zie voorstellen). Weet dus nog niet hoe alles precies werkt.. wist ook niet wat een NOD was, maar heb de uitleg inmiddels gelezen, duidelijk! Kan ik me ook 'aanmelden' voor de lijst van mei?
Hey iedereen hier nog steeds geen ongi. Heb er vanmorgen dan maar een testje tegenaan gegooid (kon me echt niet meer inhouden) en helaas : negatief. Laat de ongi dan maar snel komen, zodat we aan een nieuwe ronde kunnen beginnen ! Ik was zo blij dat mijn cyclus wat korter geworden was, nu wordt ie weer langer Dat is ook niet makkelijk om te weten wanneer mijn ei er is, want ben dus uitgegaan van de vorige cyclus... Aan iedreen : veel succes (hopelijk hebben jullie meer succes en krijgen jullie wel een vet positieve test !)
Ik hoop dat het een goed tekene voor je is meid. Bij mij is mijn temp omlaag gedoken. Dus ben er bang voor
Thanx! Mijn ongesteldheid is niet helemaal regelmatig, ik word het zo om de 5 wk + een aantal dagen. De ene keer is het na 5 wk, dan weer na 5 wk en 4 dagen etc... De laatste keer was het 5 wk + 4 dagen. Woensdag 14 mei is het 5 weken geleden, maar ik denk dat ik beter uit kan gaan van 18 mei (5 wk + 4 dagen dus).. dus de NOD zou dan 19 mei zijn, toch?!