Hoi! Mijn NOD is op 19 mei. We hebben de laatste week zo om de dag geklust, ik hoop dat dit genoeg is! We zitten pas in de 2e ronde, maar om een of andere reden heb ik altijd gedacht dat ik moeite zal hebben met zwanger worden. Hebben andere dit ook? Zou iemand mij op die lijst willen zetten? Tnx!
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo& Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07:Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 &Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss& Nettie 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha & Butt3rfly 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim 17: lb22 & minimuis&clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Giegel & dib 19: Libra & Dancevalley& Femmy & marriedgirl & kiddo81 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 & Klingel 21: noppie & Spekkie&Miracles&Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & saffie 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy 26: Jesske& nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77& msRoxy 28: Maar29 & Jent&desiree1986 &beertje76 29: Meis1984& Curly79 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 31: Meisje84 & lichtje 144 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 8 Zwanger, 19 Ongesteld , 2 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick 16 mei JedidJah 21 mei lautjuh85, Miracles 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen
Goedemorgen dames. Alles een beetje vol tehouden? Hier word het aardig lastig maar nog 2 nachten slapen en dan kan ik testen....Vanochtend had ik even de neiging om er nog 1 tegenaan te gooien maar heb me kunnen inhouden. Heb wel sterk het gevoel dat er iets aan de hand is. Ik ben erg moe, snel duizelig en heb steken in buik. Gister even op zo'n fitnessding gestaan, zo'n fiets zonder zadel....2 minuten en ik ging echt bijna onderuit toen ik eraf stapte...zal het dan nu wel zo zijn dat ik zwanger ben? we zitten er eigenlijk al een jaar op te wachten en begint nu toch vervelend te worden..... Meer ROZE graag!!!!
dat zou wel gaaf zijn... na precies een jaar... Een beetje lang, maar nu mag het wel komen... Ondertussen heb ik een pot appelmoes laten vallen stuk natuurlijk en het was net een nieuwe... Ik ga zo naar mijn werk, maar ik prop er nog even een wasje in dan kan mijn hubbie die in zijn lunch aanzetten en als hij thuis is ff ophangen... Ik zal vandaag weinig online meer zijn, want ik heb een lange dag en ga na mijn werk niet nog eens achter de puter zitten... JedidJah
....goedemorgen meiden.....het bruidje is ook weer wakker......en gaat zometeen lekker in de zon liggen en kijken of ze energie over heeft om verder te gaan met de schutting in het olie te zetten.......ben zooooooo moe.......kan zo weer naar bed gaan........zoals jullie zien wordt het voor mij ook weer een spannende tijd......
Hoi Allemaal Ik zou ook graag mee willen doen. Hahah Vandaag of morgen is mijn NOD volgens mijn oude pil cyclus. In april had ik stopweek toen ongesteld en na die tijd geen pil meer genomen dus kan ook nog mega lang duren. Maar ga nu even van 28 dagen uit. Voor iedereen veel succes deze dagen allemaal! En alle zwangeren GEFELICITEERD! Strooien maar hahahahaha **********************
Ik zou ook mee willen doen.. Mijn nod is op 16 mei. Of te wel nog 8 dagen nagelbijten en hopen, hopen, hopen. liefs Mara
Ik zou ook mee willen doen.. Mijn nod is op 16 mei. Of te wel nog 8 dagen nagelbijten en hopen, hopen, hopen. liefs Mara
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07:Miranke & Mammie Paticia & Didi1988 &Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha & Butt3rfly 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan 16: Karina82 & Linnielinnie & Uk80 & Bramtim & Mara24 17: lb22 & minimuis & clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Giegel & dib 19: Libra & Dancevalley & Femmy & marriedgirl & kiddo81 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 & Klingel 21: noppie & Spekkie & Miracles & Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & saffie 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy 26: Jesske & nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77 & msRoxy 28: Maar29 & Jent & desiree1986 & beertje76 29: Meis1984 & Curly79 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 31: Meisje84 & lichtje 146 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 8 Zwanger, 20 Ongesteld , 2 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick 16 mei JedidJah 21 mei lautjuh85, Miracles 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Saloua, ik heb je op rood gezet. LadyAnn, ik heb je maar op 9 mei gezet, laat maar weten als je dit aangepast wil hebben!
Hallo Allemaal! Zo, dat is lang geleden dat ik hier ben geweest. Wat is het weer spannend zeg! Alle zwangeren: Gefeliciteerd! Helaas zijn er al meer dames ongi geworden, veeeeel succes in de volgende ronde! En op de wachtbank staat de spanning hoog ze, gelukkig zijn jullie dit keer voorzien van blikjes geduld en een goede catering. Lol. Ik ben weer hersteld gelukkig, en kan met jullie meegenieten van het mooie weer. Niet meer vanuit bed... Gelukkig zit er geen litteken weefsel op mijn nieren! Alleen opletten, want de infectie kon wel eens chronisch zijn. Niet dat hij er dan nu nog is, maar omdat mijn temp hoog blijft. Voel me verder goed, alleen snel moe. maar das niet gek. Heb mijn cyclus even bekeken, maar ben sinds 3 april niet meer ongi geweest. Zal wel goed van de wap zijn. Altijd fijn..... succes met wachten en testen allemaal! Liefs Birthe
halloa... even snel bijlezen voor ik naar werk huppel. waar blijft het roze? we begonnen zo goed! liefs klingel.
Nou als het aan mij lag dan was deze dame al lang op roze.....maar zal toch nog even moeten wachten, nog naderhalve dag doorbijten....Zorgen voor goede afleiding... Morgen het peuterbed voor dochterlief schuren en verfen zodat die klaar is als er eventueel een baby bij komt die in het ledikant komt.....dan krijg je niet dat dochter het gevoel krijgt het bed uit getrapt te zijn door baby. En verder genieten van het mooie weer! Ga de wachtbank op met rijstewafels met kaas, en een pot thee.....earth denk ik dit keer, lijkt me lekker. verder heb ik ook nog chocolade voor de liefhebber
lekker nettie! trouwens wel goed bedacht, badje voor dochter vast zodat ze niet denkt dat baby haar eruit heeft getrapt! tja de psychologie van kleine mensjes moet je ook niet onderschatten hoor! veel sterkte en geluk laatste 48 uur! ik ga vliegen nu liefs klingel
Nettie; het wordt bij jou nu wel heel spannend zeg! Als vandaag je NOD is kun je toch morgen ook al goed testen? (Sorry ik ben bijna net zo ongeduldig en nieuwschierig als jij ) Verder alles goed met je? Weer zulk fantastich weer! Ben super druk met dat feestje van onze zoon. Vanmiddag heeeel veel boodschappen doen. Zal lekker worden, zoonlief mee en dan al dat eten (voor ruim 40 man), flessen fris, bier enz. in dat kleine picanto'tje proppen .
Hi Mupkuh ik hoop het ook. Wel vervelend van je temp. Maak het wachten toch niet makkelijker want die hoop blijft toch he. Ik heb hier nu op verschillende delen van mijn gezicht kleine rode puistjes. Lekker uitslag dus. Maar ach, ik zal maar niet gaan speculeren over wat het kan zijn (of stiekem toch wel) Nog 3 daaaagjes wachten of nou ja DAGEN