NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    De reden dat ik zaterdag ga testen is dat ik morgenavond moet werken, en als ik dan 's ochtends test en zwanger blijk te zijn wil ik daar samen met hubbie gezellig van genieten 's avonds, plus dat ik daar dan mn mond zal moeten houden en dat is ook vrij lastig.
    Vorige keer kwamen de :evil: :evil: op de avond van dag 24 dus word spannend vandaag!

Verder alles prima hoor, met jou ook, ondanks alle drukte voor de verjaardag? Spannend he zo'n eerste keer, hij word toch 1? of heb ik het verkeerd gezien. Succes in ieder geval! En vergeet niet er ook nog van te genieten

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    oooh mensen de spanning stijgt. Ik ben alweer heerlijk op mijn werk... Ik heb geen zin om iets nuttigs uit te voeren... Dus ben ik maar online...

JedidJah

3. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    Dag Dames,
    Ik heb een vraag. Deze zomer wil ik heel graag naar Calcutta toe met hubbie. Maar deze stad is zo vies en je wordt waarschijnlijk ziek enzo. Ik weet niet of ik naar zo'n stad in Inda moet gaan! We willen heel graag in het moeder theresa huis gaan werken....
    Ik ben nog niet zwanger, en over 2 dagen hopelijk weet ik dan meer (cyclus veel te lang sinds BBZ).
    Het lijkt me niet zo handig om daar heen te gaan, maar wel super gaaf om er een keer heen te gaan. En ik weet niet zeker of ik nu zwanger ben of volgende maand.....
    Heeft iemand van jullie advies...?
    Thanks, Cobi

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    het lijkt met niet handig, maar als je nu niet zwanger ben en je wilt het heel graag is het een idee om een paar maanden te pauseren. Wij wilde dit jaar naar vrienden in Kenia om daar te helpen, maar vanwege mogelijke zwangerschap stellen we dit uit tot een paar jaar. In plaats daarvan gaan we naar Noorwegen...

5. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    Ja, uitstellen, pauzeren.... Ik vind het maar een moeilijke gedachte.... Ik wil zo graag weer zwanger zijn.

Wij zijn afgelopen sept-dec in Afrika geweest.
    Ook 7 weken naar Kenia!
    We zijn in Kitale geweest om mee te werken met de organisatie Youthapart. Dit was geweldig.
    Ik was toen ook al gestopt met de pil.
    Maar ben net na de reis zwanger geworden.
    Waar wil jij heen in Kenia?

6. fio

fio Actief lid

26 jan 2008
    204
    0
    0
    Hoi Meiden,

Wordt er nog getest vandaag?
    Ik sta op voor vandaag, maar nog niet getest en ook nog geen :evil:
    Maar als het me lukt wil ik pas 10 mei testen, maar ik weet niet of het lukt, succes allemaal!

x fio

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Naar kitari geloof ik dat het heet...

8. Re81

Re81 Bekend lid

11 feb 2008
    903
    0
    0
    hmmz... moet elke keer kleine beetjes plassen, zeg maar elk uur...

9. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    Hoi JedidJah,
    Bedoel je soms ook Kitali/Kitale?
    Bij welke vrienden wilde je gaan werken?
    Ben je nog van plan om te gaan?
    De meeste mensen daar gebruiken geen Antimalaria.
    Ook de nederlandse vrienden die daar wonen niet.
    En zij is zwanger geworden daar en heeft nu een zoontje.

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    welkom in de club... Whahaha wij hebben elke zondag een kerkdienst van 2 uur en ik heb nu al moeite om de hele dienst mee te maken.

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    whahaha zodirect kennen jullie dezelfde... Ik weet niet hoe het heet... Ik noem ze wel vrienden, maar ik ken ze van een festival... Ze zijn daar naar toe gegaan vanuit dat festival en nu werken ze daar. Ze hebben ook een zoontje... Misschien ken je ze wel Marlies en Daniel heten ze...

JedidJah

12. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Gisteren een test gedaan maar negatief helaas. Ben nog niet ongesteld dus hou moed. Ga lekker van het weer genieten.

13. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Allahinkullu: GEFELICITEERD! :D :D
    Wat een ontzettende meevaller na 7 dagen!

Hier nog steeds aan het wachten, heb ook nog steeds last van mijn onderbuik. Maar ja, dat heb ik eerder ook gedacht en toen kwamen de :evil: :evil: ook gewoon......
    Dus ik denk dat ik ook maar zo'n blikje geduld van Jedidjah meepik en hoop dat ik kan wachten met testen tot volgend weekend :(

Groetjes,

Angela

14. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    wha ja! het zijn daniel en marlies hoogteijling!
    En ze zijn nu in nederland.
    Zondag komen ze naar onze gemeente om wat over youthapart te vertellen.
    en hun zoontje Aiden komt ook mee.
    Heb je ze nog gezien op SoSu of op Heaven on Earth?!
    Ik ben op beide festivals geweest, en heb bij hun standje gewerkt. Grappig!

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik heb ze al jaren terug gezien op SoSu... Deze keer waren ze er weer en het leek ons leuk om eens mee te gaan... Vorig jaar zijn we in Ghana geweest en willen door blijven kijken... Overigens was Noordwegen al geboekt en zou het toch volgend jaar worden, maar om met een ukje naar Kenia te gaan vind ik niet zo´n succes... Misschien wel later...

16. Cobi

Cobi Actief lid

4 mrt 2008
    143
    0
    0
    Verpleegkundige
    Amsterdam
    Jedidjah, jou naam 'Godsgeschenk' is wel heel mooi gekozen! Ik kom die naam niet zo vaak tegen.
    Heel mooi.

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    het betekent geliefde van JHWH en zo heet ik gewoon... hahaha TNX

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    ......argggggghhhhhh............zelfs mijn bijna hubbie, vindt het nu spannend worden.......vandaag geen goede dag.....moe moe moe en vol gevoel maar ook een gevoel dat het er elk moment uit kan komen.......
    (by the way, die rare streep onder mijn navel wordt steeds zichtbaarder, ben benieuwd of dat er wat mee te maken heeft zoals Jedidah zegt)

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    mijn streepje wordt ook steeds beter zichtbaar. Mijn hubbie is een schijterd en wil niet testen, maar wel wil hij de hele tijd weten wanneer we afgesproken hadden om te testen.

20. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    waarom test je niet vast dan ?

Deel Deze Pagina