heb sinds gister wat" bruinverlies" weet iemand wat dit kan betekenen? 2 weken terug was mijn ongi en ik ben op dag 10 van cyclus begonnen met ovu test, maar was nega. Ik snap er niks van
Hallo, allemaal. Nou weer wat mensen ongesteld zie ik. Balen hoor, hopelijk mogen er ook nog wat mensen op roze. Ik bijvoorbeeld . Ik wacht nog even met testen kan nog 2 dagen duren en ook nog een week. Wil misschien zaterdag ochtend gaan testen, want dan hebben we wat leuks te vertellen op moederdag. Maar we zullen wel zien. Heb wel een aantal klachten. BEn snel misselijk, duizelig, enorm prikkelbaar en noem maar op. Nou kan dit ook symptomen zijn van de endometriose, maar ik voel me eigenlijk best wel zwanger. Hoefde niet te ontpillen, dus dat kan het ook niet zijn. Nou ja we zien wel. In ieder geval, iedereen veel succes met testen of met wachten en dames die hun ei hebben, veel plezier met klussen.
Zag trouwens dat de lijst was aangepast. Ik mocht ook naar de 10e. Maar ach maakt ook niet uit zal toch wel ongi worden.
Hmmm, nog niet echt veel leuk roze nieuws. We waren de maand zo goed begonnen! Maar ik blijf duimen voor al die mensen in de lijst met NOD's rond deze dagen die nog geen rood hebben doorgegeven! (En voor de dames die wel rood zijn geworden duim ik ook, dat het maar raak mag zijn in juni!) Weer braaf geklust maar maar werk niet met ovutesten en het is pas de tweede ronde dus heb geen idee wanneer daadwerkelijk mijn eisprong is. Tot hoeveel dagen na de eisprong die mijn banner aangeeft zouden jullie doorgaan met dagelijks/om de dag klussen? Zen
even advies van cb deskundigen: ik had gister een test gedaan cb maar dacht dat hij niet positief was, heb hem in de la gesmeten maar toen ik later ging kijken stond er toch heel licht een+. maar weet nu niet goed of hij positief is of dat het een indroog lijntje is...dus we wachten nog maar even en dan testen we maar nog eens.. ik weet dat mijn NOD pas op 17 mei staat maar dat is als ik ervan uit ga dat ik een cyclus zou hebben van 34 dagen, maar ik had zelf het idee dat ik mijn ei rond 29 april heb gehad... lekkere onzekerheid hier dus....ik pak nog een blikje geduld en kruip weer terug op de wachtbank, met mijn nieuwe boek, stapel flair's, chocolade biscuits! oja van het weekend zit ik op de bank met taart, zalm sandwitch, clubsandwitch en rookvlees sandwitch'jes! dus wie trek heeft!
Ik mag verhuizen lieve dames......naar het forum van jan-mamma's! Ik kon het niet laten om een test te doen aangezien ik de vorige keer 's avonds ongesteld werd.....en ik had al zo'n vaag voorgevoel maar tja....dat konden natuurlijk ook voor-de-gek-hou-oorzaken zijn, die zijn er namelijk ook erg veel. Maar de test liegt er niet om en een streep is een streep dus....Kijk maar even in mn album, even vergroten en dan zul je het zien hoop ik. Wij zien em hier thuis wel vrij duidelijk. Ga voor de zekerheid zaterdag nog een test doen en ga er vanuit dat die veel duidelijker is. Ik blijf met jullie meelezen hoor en bij deze voor de liefhebbers: Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg Hcg
Joepieeeeee! Nettie GEFELICITEERD! Ik ben heel blij voor jullie en zie de streep luid en duidelijk! Dank voor de HCGtjes! Liefs, Zen
" breek in van juni" Gefeliciflapstaart, eindelijk weer eens een zwangere erbij! Ik hoop dat ik wat HCG opvang! " terug naar juni hok!"
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq & suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07:Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 &Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & beginneling 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha & Butt3rfly 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan & Uk80 & RDJ 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & minimuis & clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Giegel & dib 19: Libra & Dancevalley & Femmy & marriedgirl & kiddo81 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 & Klingel 21: noppie & Spekkie & Miracles & Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & saffie 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy 26: Jesske & nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77 & msRoxy 28: Maar29 & Jent & desiree1986 & beertje76 29: Meis1984 & Curly79 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 & Kim78 31: Meisje84 & lichtje & beverly & Xanado83 149 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 9 Zwanger, 24 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick 16 mei JedidJah 21 mei lautjuh85, Miracles 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Joehoe!!!!!Ik is blij, ik ben roze
Nettie gefeliciteerd joh!ik hou mijn armen nog even open voor wat hcg en hoop dat ook ik snel mag gaan strooien!