GEFELICITEERD NETTIE! Ik had vandaag al een mooi eitje bij de gyn, dus kan eindelijk een hopelijke NOD doorgeven. Als iemand mij op 27 mei zou willen zetten? Alvast bedankt!
Passagierslijst Mei 2008 Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq & suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07:Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 &Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & beginneling 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha & Butt3rfly 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan & Uk80 & RDJ 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & minimuis & clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Giegel & dib 19: Libra & Dancevalley & Femmy & marriedgirl & kiddo81 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 & Klingel 21: noppie & Spekkie & Miracles & Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & saffie 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy 26: Jesske & nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77 & msRoxy & Tezzz 28: Maar29 & Jent & desiree1986 & beertje76 29: Meis1984 & Curly79 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 & Kim78 31: Meisje84 & lichtje & beverly & Xanado83 [/b] 149 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 9 Zwanger, 24 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick 16 mei JedidJah 21 mei lautjuh85, Miracles 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Tezzz ik heb je erbij gezet!
@ Nettie; gefeliciteerd. Als ik dit zo hoor dan kan ik mij bijna niet meer inhouden... Misschien toch ff bij mijn hubbie gaan proberen... Ik ga naar huis... ik ben morgen weer online... Doei doei JedidJah
Ben echt heel erg benieuwd!!! Succes met wachten of testen!!! Hopen op nog meer roze! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG.HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG.HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG.HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG..Er waren al zoveel die wat gepikt hebben dus bij deze een nieuwe lading
hmm zit er even helemaal doorheen, wordt knetter gestoord van het wachten en heb vanmorgen negatief getest Heb niet echt het idee dat ik ongi moet worden, heb alleen een klein beetje pijnlijke boobs. Ik weet het, heb te vroeg getest maar op de test van matcare stond dat je 4 dagen voor je NOD kan testen, en ik zit nu 2 dagen voor me NOD, en kon het niet laten hihi. voor alle zwangere in ieder geval GEFELICITEERD!
Ik herken het. Heb afgelopen week ook tevroeg getest. Maar begin nu toch weer hoop te krijgen. Dus geld ook voor jou. Hou hoop
Whaaaah nettie wat lees ik nu! GEFELICITEERD! Geweldig zeg, er komt een ! Kon ook bijna niet anders he Geniet ervan! Wel een beetje hier blijven lezen he Claire; De kleine schat is de 13e jarig, maar we vieren het zaterdag, is voor de meeste mensen een betere dag. ik weet echt nog niet wanneer ik ga testen, eerst maar eens afwachten hoe ik me voel de komende dagen, komt wel dichtbij he? Oei dat van uitgerekende datum heb ik me nog niet in verdiept hoor Rot zeg dat je lief ziek is. Hopelijk krijg jij het niet ook, met deze stralende dagen! Ben echt benieuwd hoe het met ons afloopt deze maand (En de rest natuurlijk ). Echt gezellig samen NOD Verder; ik heb morgen om 10.00 een sollicitatie! Wil weer voor een paar dagen werken. Meteen de dag na brieven sturen een hele leuke reactie. Duimen jullie voor me please? Liefs!
Tuurlijk blijf ik lezen ben erg benieuwd hoe het iedereen vergaat hierzo en hoop dat er meer roze bijkomt! Mijn banner wil alleen niet veranderen, wil de tekst graag aanpassen en dat lukt op een andere site wel maar hij komt hier niet over....das balen....nou ja ik zoek het morgen wel uit, heb nu geen zin meer, ga lekker naar bed, bijkomen van het onverwachte nieuws...had het écht niet verwacht!
ik houd hoop, want ja geen bloed geeft moed. Eerst maar even afwachten wat er Zaterdag gaat gebeuren.... hoop toch echt dat het nu een keer raak mag zijn [-o< en anders gaan we weer door voor ronde 9 8-[
Nettie: GEFELICITEERD! Weer roze erbij, gaat nog steeds best goed (iig ten opzichte van april...) Groetjes, Angela