Nee he, ik kan het alleen helaas niet meer uitoefenen. Maar heb een mooie tijd om naar terug te kijken.
kan je het niet meer doen met de hopen of vanwege andere dingen... Ik weet het in wil graag alles weten... als je hier niet op wil ingaan kan dat hoor...
Is niet erg Maar ik kan het niet meer doen door een 3 tal autoongelukken die ik gehad heb. Waarvan er geen 1 mijn fout was. Maar daardoor heb ik helaas wel schade opgelopen aan oa mijn ruggewervel.
Jeetje! Da's ook wat! En dan nog wel tot 3 maal toe! Onvoorstelbaar he, dat sommige mensen nooit zo iets meemaken, en andere dus 3 keer! Heftig hoor meid!
Ik ben bang dat ik gewoon een beetje een pechvogel ben. Maar hopelijk word ik binnenkort zielsgelukkig met een kleine.
jeetje, dat is heftig... ik vond er een al genoeg. over die babe... ik hoop dat we allemaal snel happy mogen worden met een
of net na moederdag he! ik zit 6 dagen na moederdag maar ben zelf jarig in mei de 7e dus de mensen die op die dag hun NOD hebben, dat is een prima dag!
ja dat is natuurlijk in mei lol. Helaas dan wel een verlate moederdag cado, want ik test pas na die dag
Mijn nod is 12 mei. Dus 1 dag later. Maar ik ga dan denk ik wel 10 mei ofzo even testen. Je weet maar nooit.
Haha, ja moederdag, dat zou een leuk kado zijn voor ons allemaal. Mijn NOD is 10 mei dus voor mij zou het kado mooi op tijd zijn, hihi. Maar even iets anders. Ik ging net naar het toilet en nu ben ik ineens even de weg kwijt. Ik had een klein beetje bruin verlies. Dit heb ik echt nooit. Afgelopen donderdag was mijn laatste dag van ongesteld zijn en ik zit ook nog niet in mijn vruchtbare dagen. Toen ik maandag ongesteld werd heb ik zelfs (om me zelf 100% duidelijk te maken dat ik echt NIET zwanger was) nog een test gedaan. En die was natuurlijk negatief. Gisteravond had ik ook ineens enorme steken links onder mijn buik. Dus steken en bruinverlies, HELP wat betekent dit?
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Jent & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Merelrosie & Danjo 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV 05: Jes1 & Moontje 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje 07: Miranke & Mammie Paticia 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 14: Dani08 & Pipikippie 15: Yippieajee 16: 17: lb22 18: Jessica83 & Meisje 0123 19: JedidJah 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 56 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen @ cinneltje: je had het via een pb gevraagd en bij deze je staat er op
@ stoetel: geen idee wat dat is... een vroeg ei misschien? Overigens over mijn ongi. Het wordt steeds korter. Ik ben bijna alweer klaar en het heeft een hele vage kleur namelijk super rood. gisteren was het heel donker, maar nu heel rood. Ik verwacht niet zwanger te zijn, omdat ik het wel voel, maar het is wel vaag. Jedid