Heb ook maar wat HCG meegepikt van je nettie wow een zwangere maakt me dag weer goed! zeker na de afgelopen rode dagen hier @female; spannend verjaardag! en ja t komt steeds dichter bij he...bibber bibber... hihi ik hoor t wel van je wanneer je m doet
Passagierslijst Mei 2008 Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq & suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07:Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 &Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & beginneling 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha & Butt3rfly 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan & Uk80 & RDJ 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & minimuis & clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Giegel & dib 19: Libra & Dancevalley & Femmy & marriedgirl & kiddo81 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 & Klingel 21: noppie & Spekkie & Miracles & Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & saffie 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Mimi83 & Dizzy 26: Jesske & nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77 & msRoxy & Tezzz 28: Maar29 & Jent & desiree1986 & beertje76 29: Meis1984 & Curly79 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 & Kim78 31: Meisje84 & lichtje & beverly & Xanado83 [/b] 149 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 9 Zwanger, 25 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick 16 mei JedidJah 21 mei lautjuh85, Miracles 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Hallo allemaal, Ik heb mezelf op rood gezet...veel succes allemaal! Nieuwe zwnageren GEFELICITEERD! Groetjes Naatje
@nettie : super ! van harte gefeliciteerd Nog even een vraagje. Ik ben nog steeds niet ongi geworden, maar nu heb ik de laatste drie dagen veel doorzichtig slijmverlies ; lijkt wel vruchtbaar slijm. Is het mogelijk dat mijn eisprong nu pas is, dat zou toch wel heel laat zijn. Heeft iemand dit ook al meegemaakt rond zijn NOD ?
@Vibeke: ja, ik had dat ook rond mijn laatste NOD, helaas werd ik toen toch enkele dagen later gewoon ongi. Het zou ook raak kunnen zijn, want veel mensen beschrijven dat soort slijm ook als zss... Hoop voor je dat dat het is, en anders een eisprong, heb je weer een kans!
nettie gefelieieieieie! * en klingel sloot moe maar toch wel voldaan het forumhek voor vandaag (gisteren) *
Vibeke: ik had 4 dagen geleden ook zulk slijm..en dacht echt van HUH heb ik een hele late eisprong ofzo.....
Ik heb het altijd ook nog een tijd na mijn eisprong terwijl ik dan zeker wist dat hij of zij al geweest was.
@Nettie: MEId gefeliciteerd Hier is het wachten wachten PFF, vreselijk. Gelukkig wel veel afleiding gisteren competitie tennis en nu zo werken en waarschijnlijk vanavond ook nog maar even tennissen.. Heb inmiddels wel weer een lekker gezond kleurtje.. HEERLIJK dat zonnetje...
Goedenmorgen MEIden, Nou ik heb gewacht met testen... lekker puh. Ik vond maar dat ik mijzelf moest inhouden... Het moment dat ik het schreef wist ik al dat ik niet ging testen... Ondanks dat worden de zenuwen wel erger. ik ben echt een beetje bang dat het niets is. Ik kijk regelmatig of mijn streepje nog op z'n plek zit Mensen, Ik plas me het ongein. het is echt niet leuk meer. Volgens mij denken die collega's dat ik lek ben. Ik begin het nu wel sterker te ruiken. Het is overigens vet donker. Hoe dat ook ik moet flink wat gifstoffen kwijt. Als ik zwanger ben heb ik al een probleem. Ik ben een buikslaper. Ik heb nu al last van mijn buik en dat geeft problemen met slapen... Ach ik zie wel wat ik ga doen... eerst een week afwachten... JedidJah
@Nettie: gefeliciteerd! Lekker gaan genieten! @JedidJah: ik hoop zo voor je dat het raak is! Wanneer gingen jij en je hubbie nou ook alweer testen? @mezelf: tja van dat vruchtbare slijm had ik vanmorgen ook, terwijl ik toch echt m'n ei heb gehad volgens mijn temp (had afgelopen 4 dagen 36,acht en vanmorgen 36,6 - mijn normale temp is 36,3)
volgende week vrijdag... gaan we testen... We gaan dit weekend weg. en ik hoop dat wanneer ik terug kom veel meer roze op de lijst zie dan nu.... Ik eis ROZE JedidJah
weet iemand eigenlijk waarom FF niet aangeeft dat ik m'n ei heb gehad? Of doet FF dat alleen in de member-versie?
dat doet ff altijd... Misschien vind hij dat er te weinig temp verschil is... Weet je zeker dat je hem hebt gehad?
Knap van je hoor meid! Heb diep respect voor jou geduld! Ik hoop en bid voor je dat jullie zwanger zijn! Even over die streep....hij begint bij mij nu ook heeeeeeeeel erg licht....maar hij zit er wel en waarschijnlijk ie groter hoeverder je de zwangerschap in komt. Tenminste dat was bij mijn eerste wel zo, toen had ik ook echt een supermooie streep en géén striemen en echt waar ik hoop zo dat het deze keer weer net zo zal zijn! Dames bedankt voor jullie lieve reacties, merk totaal geen jaloersie wat toch op zich heel menselijk zou zijn geweest, maar nee hoor iedereen is gewoon superblij voor me!!! Doet me echt heel erg goed en ik hoop voor jullie allemaal dat je op ROZE mag!!! Succes allemaal!!!