@ klingel: ik lijk zeker, maar ik voel me niet zo. Ik ben idd ook heel erg bang om van een wolk af te stuiteren. Misschien dat ik daarom ook niet wil testen... Alles in mij zegt dat ik zwanger ben. Mijn hoofd probeert het tegen te gaan. Ik vrees dat dat een verloren zaak is . Je zegt dat ik superzwanger praat... hoe doe je dat? wat zeg ik dan?
om alles wat je zegt! alle sympto's die je noemt, die je voelt, die je ziet. daardoor zou je ook haast wel zwanger moeten zijn en daardoor is het natuurlijk toch ergens eng om te testen want STEL dat het allemaal niet zo is.. (een beetje zoals vorige maand, weet je nog hoe zwanger je je toen voelde?) alleen- nu heb je gewoonweg een streep en die kan je je niet inbeelden en daar kan je lichaam je ook niet mee foppen denk ik. maar toch, ik begrijp (en herken) je angst van de roze wolk te donderen. het kán natuurlijk toch niet zo zijn en dat maakt het zo irri! ik zou je aanraden jezelf niet teveel zwanger te verklaren puur uit zelfbescherming. hoe is je temp trouwens? liefs!
Mijn temp is zit 0.5 graden hoger dan anders. Dat zegt niet want mijn temp gaat op en neer en schiet altijd rond het einde sterk omhoog. Dat is zowel als ik zwanger ben en als ik niet zwanger ben... Ik verklaar mij absoluut nog niet zwanger... dat doe ik pas bij een posi test... Vrijdag is 5 dagen na NOD...
Hi lieve meiden, zelf een tijdje niet op het nod forum geweest. Heb een beetje bijgelezen en zie ook wel veel nieuwe namen erbij nu. Zelf ben ik aan het tempen en schrijf op dat forum mee. Het wil bij ons niet echt lukken en zijn daarom bij ha geweest en mogen al heel snel (19 mei) naar de gynaecoloog. Ben benieuwd en zenuwachtig daarvoor hoor. Maar omdat er voor sommigen wel heel spannende tijden aanbreken even vanuit mijn kant succes gewenst. En voor de ongi dames, balen en sterkte!
Heyyyyyyyyy meiden hoe is het hier ? Bij mij zijn de duivels er nog steeds, nog een dagje of 2 en dan hebben we ze weer gehad en gaan we vervolgens weer aan de klus voor de volgende ronde meiden die nog wachten suc-6 en natuurlijk alle zwangere meiden geniet ervan het is jullie gegund knuffffffffffie
AAAHHH wat is het wat is het?! Ik heb vanmorgen getest, NOD is 11 mei, maar ik had een droom, zo levendig. En de test begon met niks, en na een paar minuten EEEN HEEL VAAAAAAG STREEPJE! Ik sta te trillen, ik weet niet wat ik moet denken. Gisteren nog een Mojito gedronken.... Ik ging er alweer vanuit dat het niets was deze maand. Zou het dan toch zo zijn? Ik heb de foto geupload.... Weet alleen niet of die in mn album staat dan.... Ik kan niet stoppen met kijken naar de test. Er zit echt een vaag streepje! Over 2 dagen maar weer testen?! Hoe erg kan het zijn als je drinkt in deze periode? Ik stop natuurlijk per direct. oh oh ik vind het zo spannend! xcobi
Yep daar zit een streepje... Ik zou idd over twee dagen nog een keer testen... Hierbij alvast een voorzichtige felicitatie... JedidJah
@ cobi ik zie wel degelijk een licht streepje! maar je weet wat ze zeggen over lichte streepjes: voorzichtige gefeli dus! @jedid: hoge temp klinkt goed... 5 dagen na NOD pfoe dat duurt nog even maar ik vind het wel slim. tót die tijd kunnen de duivels nog komen en daarna is het VERBODEN ik ga wegwezen, dag allemaal! zwaai!
Ha Jedidjah, we hebben de zelfde NOD, jij ook toch 11 mei... Spannend, spannend. Misschien zijn we allebei zwanger...!
Smorgens MEIden, @ Nettie: yes! Gefeliciteerd. @ Cobi: beetje lullig misschien, maar ik zie geen streepje hoor, ook niet als ik hem groot maak... Nog een keer testen I guess? @ Jedid: oooohhhh, laat het alsjeblieft zo zijn, het is je gegund [-o< [-o< [-o< Veel plezier op je weekendje weg. Straks gaan wij met familie van wederhelft in een huisje vlak bij zee zitten, joehoehoe! Wat lastig is: kan dus niet op het forum dit weekend, want niemand weet dat we er mee bezig zijn, al wordt er wel om de week gevraagd of we al plannetjes hebben, grmpf... Ook lastig: moeten zeker nog 1x klussen morgen (gisteravond ook weer braaf gedaan), maar lief wordt daar zenuwachtig van omdat zijn moeder in hetzelfde huisje is . Anyway: heeel veel succes iedereen komend weekend! liefs noppie
Cobi, misschien ligt aan mijn laptop aangezien Klingel en Jedid wel het streepje zien, dat hoop ik echt voor je.
@ noppie: in de duinen is het ook heeeeeeeeeel leuk klussen! veel plezier en goed insmeren! zie je cobi's streepje echt niet als je de foto vergroot? zeker je zonnebril alvast opgezet liefs klingel
Ook ronde 12 heeft niks opgeleverd. Ik mag dus weer in het rood. Op naar ronde 13 en de magische grens van 1 jaar bezig... Ik had deze ronde eigenlijk niks verwacht, maar voel me toch eventjes best wel verdrietig... Volgende ronde even geen testen, geen thermometers en geen poespas... Even een rondje niks.
@cobi, misschien ben ik bijziend, maar ik zie echt een streepje hoor! Hij is niet heel duidelijk, maar hij zit er wel! Ik hoop zo voor je dat deze streep mega vet gaat worden alvast voorzichtig gefeliciteerd! Liefs, Mouse
Hi Fairytale, He wat ontzettend balen voor je. Even een maandje rust kan geen kwaad denk ik. Daarna zou ik me vol goede moed laten doorverwijzen naar de gyn. Nu eerst maar even proberen te genieten van het mooie weer meid! liefs noppie
@Coby: ook ik zie een vaag streepje hoor! Maar kan niet zien of het een roze streepje is of een grijs streepje. Over 2 dagen weer testen. Dan zou íe duidelijker moeten zijn! Succes met afwachten! Hier op weg naar m'n ei. Ik wil 'm graag voor moederdag