@ Jedidjah, Ik zag net op het verloskundigenforum dat je na je eerste berichtje nog een berichtje hebt geplaatst. De kans is nu vrij groot dat ze je niet gaan antwoorden, omdat er al een 1-tje staat achter jouw berichtje. Misschien nog 1x een nieuwe posten? Ze beantwoorden lang niet elke dag alle berichtjes by the way....
@ Cobi, voorzichtig gefeliciteerd. Zou morgenochtend gewoon weer testen met ochtendurine. Dan zal ie wel donkerder zijn.
Jawel hoor ik zie hem wel, een voorzichtige felicitatie van hier maar test over 2 dagen nog een keer voor de zekerheid of haal een cb digi
Bedankt dames! Ik ga nu naar manlief, en hem voorzichtig de test laten zien. En idd morgen weer testen! Wat een dag!
@ Coby: ik zie ook een heel lichtroze streep hoor! Succes met afwachten @ Fairy Tale: Jammer meid, en dat je verdrietig bent is normaal hoor. Sterkte, en ik hoop dat de 13 een geluksgetal voor jullie is
@cobi: Ik zag ook een hele vage streep, hopelijk wordt ie heel snel donkerder meid! Voorzichtige felicitatie alvast! Liefs Kita
Mensen ik kan het niet geloven... Nee ik heb nog niet getest dus ik weet nog niet dat ik zwanger ben, maar mijn hubbie heeft zijn examen gehaald. Iets wat we niet hadden verwacht..... AAARG... Dat is mooie manier om het weekend in de gaan. JedidJah
@Fairy tale, balen meid, isheel logisch hoor dat je verdrietig bent, je bent dan ook al een jaar bezig. Ik zou misschien toch eens even een bezoekje aan de huisarts wagen, misschien kan hij je verder helpen en dan krijg je misschien ook wat rust. Nu ga je ook alleen maar lopen malen, of alles wel goed is en dat is ook niet bevoordelijk. @Jedid, Van harte gefeliciteerd met het slagan van je mannetjes examen. Feliciteer hem ook maar van mij. Ik stuur je een denkbeeldig bloemetje.
Nou ik heb het verteld en jullie krijgen allemaal een lik van hem... Oke dat is natuurlijk een grapje... Nu nog een posi test en mijn week is helemaal goed.
Ik hoop het voor je meid. Ik zat net de was op te vouwen en voelde een ongi-pijntje. Het is eigenlijk maar goed dat ik het van het weekend zo druk heb. Heb ik goede afleiding.
ja echt wel... dit was de 4de keer dat hij hem moest doen... Mensen ik ben ff grom... Ik zit wat te lezen over die donkere lijn... Ik heb een streep, maar veel mensen zeggen dat het nog niet kan... Ik zie hem toch echt... Wat is dat ding toch...
Cobi: ik zie hem ook echt hoor. Een vaag roze streepje! Alvast (voorzichtig) gefeliciteerd! Jedid: gefeliciteerd dat je hubbie zijn examen heeft gehaald. Weer een opluchting. Nu die positieve test van je nog! Hier: mega ongesteld In ieder geval beter dan die bruinige afscheiding...moet het positief bekijken natuurlijk. Weet niet meer wie het me vertelde, maar bedankt voor die tip over het pendelen. Heb mijn eerste voorspelling al binnen Hopen dat die uitkomt. Al mag het natuurlijk ook een maandje eerder zijn!
meid herkent iemand dit, wij zijn nog maar even vrolijk aan het doorklussen om de dag, omdat ik niet 100% zeker weet wanneer ik mijn ei heb! maar nu had ik zowel gister als dinsdag tijdens het klussen dat het niet prettig voelde, het deed niet echt zeer ofzo maar het voelde niet prettig.... verder wens ik iedereen een zonnige dag en hoop op snel nog wat meer roze! hier wachten we tot rond 20 mei met testen, dan zit ik over mijn langste "normale "cyclus heen!
Zo pfff wat een hitte in de zon. Even een pauze haha. Even kijken hoe het hier gaat. Moet straks om 16.00 uur werken. En ik zit lekker op het wachtbankje haha
Ik ga misschien morgen testen. Voel me ergens wel zwanger, maar wil me ook niet blij maken terwijl dat ongegrond is, dus we kijken gewoon naar de test morgen en als ie negatief is test ik een week later wel weer als ik nog niet ongesteld ben geworden.
mannen... In momenten van onzekerheid zijn ze een rots in de branding...Ik was net zwaar geirriteerd. Ik zag het niet meer zitten en begon te twijfelen aan mijn gevoel... Ik zat een beetje te zeuren over mijn test. Zegt hij: 'waarom wil je testen. we weten het toch eigenlijk al.' Dat was nu echt een opmerking die ik niet had verwacht... Ik weet nog steeds niet of ik nog ga wachten tot NOD of later, maar mijn hubbie heeft er alle vertrouwen in.