@ Lautjuh : Awww, wat gaaf! Zulke mannen moet je HEEEEEL zuinig op zijn, da's een uitstervend ras. Gelukkig maar dat jullie bezig zijn voor een kleintje
Is dat zo? Ben ook heel zuinig op hem haha. Kijk ik net in de la. Heeft ie stroopwafels in hartvorm meegenomen. Voor jou zegt ie. *zucht* *zweimel*
Ik heb er ook zo eentje thuis. Hij is enig kind, maar gelukkig hebben we hier al 2 mini-kopietjes van hem rondlopen! We laten die goeie heus niet uitsterven!
Hahaha nee die moeten ook niet uitsterven....Het is nu afwachten voor mij op zulk speciaal nageslacht...
Hihi, nou ik heb d'r ook een aan de haak geslagen hoor. De mijne kwam zojuist met een bosje geplukte veldbloemetjes thuis Hij doet 't niet zo vaak, maar las ie 't doet dan is 't wel heel lief vind ik...
Misschien dat 't oneerlijk is... maar ik hoop stiekum in m'n achterhoofd wel een beetje dat als ik zwanger word, 't een meisje word. M'n vriend heeft Diabetes type 1 en het komt in de familie alleen in de mannelijke lijn voor. Als 't een meisje zou worden dan zou ze geen risico lopen om ook diabetes te krijgen. Een jongen heeft een risico van 25%. Natuurlijk geen 100%, gelukkig maar... maar toch. is dat oneerlijk van me om zo te denken?
@ Libra: in prinicpe niet. Maar met diabetes kan je wel heel oud worden hoor. Had je vriend het ook van baby af aan?
Waarom zou je dat niet mogen denken? Je wilt dat het gezond is en dat weet je zeker als het een meisje is....want als ik zou vragen als je zou weten dat het allebei gezonden kinderen worden zou je vast zeggen maakt me niet uit! Heel begrijpelijk...
@ Lautjuh : Bij m'n vriend werd 't ontdekt toen hij 7 mnd oud was. Je kunt er wel oud mee worden, natuurlijk. Je lichaam takelt alleen zo afschuwelijk af en op 't moment dat je suiker ontregeld raakt wordt 't allemaal ook psychisch heel moeilijk... Ik heb eigenlijk 3 vrienden. 1 met goede suiker, een met te lage suiker en een met te hoge suiker en 't zijn 3 compleet verschillende personen. 't is wel eens moeilijk.
Hmmmm er is nog helemaal niks gebeurd vandaag. Echt spannend. Ik durf ook niet te testen. Wacht nog eventjes af. Vanmiddag naar mijn ouders, hopelijk merken ze niks aan me :S
Ja, en bij m'n vriend (nu 28 ) kun je al merken dat hij vlekken in z'n ogen krijgt. Stukken waarmee hij al niets meer ziet. En dat word alleen nog maar erger. Ook voeten en nieren gaan op 'n gegeven moment achteruit omdat hoge bloedsuikerwaardes de haarvaatjes kapot maken. Als hij laag zit kan hij heel gemeen zijn en als hij hoog zit dan is hij heel snel geirriteerd en kan hij zich niet meer concentreren en word heel moe. Ik kan me maar half voorstellen hoe het is om met zoiets in de puberteit te zitten. Moet er toch niet aan denken zeg!
Ik kon wel blond wezen en raak nu helemaal in de war haha.. Snap iets niet.. Dit wordt weer een lang verhaal.. Ik dacht net verrek ik gooi er een test tegen aan.. Had ik vorige maand ook gedaan.. Vrijwel meteen zie ik maar 1 streep dacht logisch niet zwanger.. Kijk ik nog eens staat de streep bij de T hmm dus ik de beschrijving nalezen 10x ofzo en er staat dat er alleen bij de testlijn een streep ontstaat als het hormoon HCG is waargenomen.. maar er is geen controle streep ... dat zegt eigenlijk je de test verkeerd hebt uitgevoerd maar daar staat niks over in.. Er staat alleen wanneer er geen lijnen verschijnen is de test ongeldig.. Ik zal nog eens kijken op de site van matcare
hey dancevalley, Spannend! Ik zou er snel nog één doen,( jaja eerst vier uur plas ophouden), want ik vind die testen van matcare wel vaker scheef. Toen ik zwanger was had ik eerst een normale pos tes, maar een paar dagen later had ik een test waarbij het verschoven was ofzo. De controlelijn stond ook meer bij de T en de testlijn helemaal tegen de kant aan. K moest hem bijna openbreken om het lijtje te zien.
misschien is het wel een fabrieksfout dat de T en C op de verkeerde plek staan .. daarom zijn ze ook zo goedkoop zeker haha...
Hoi puzzcat ! clomid bevalt me redelijk goed, beetje humeurig maar dat is al... geen last van opvliegers ofzo... ik heb nooit progesteron laten meten, maar dit is waarschijnlijk omdat ik wel telkens eisprong had met clomid en dan is het voldoende om dat te weten... vorige cyclus geen clomid genomen, maar toch eisprong... dus mijn vriend en ik denken eraan om deze maand ook maar clomid pauze in te lassen en wie weet wat er komt... ik hoop dat mijn lichaam na 4 maand clomid doorheeft hoe het eisprong moet aanmaken en dat mijn lichaam vanaf nu 'natuurlijke' eisprongen kan maken ach ja ik wacht nog een cyclus af... meer kan ik niet doen op dit moment Jij veel succes hoor ! Groetjes Evita
Lief he, hier heb ik nog zo'n eentje zitten.....die wordt wakker en vraagt eerst hoe mijn temp is.....en daarna vraagt ie of WIJ lekker geslapen hebben........zometeen kinderkleertjes kopen voor kraamvisite, en voor het eerst bij vrienden doe ik dit samen met mijn aanstaande hubbie....toeval?
dag meiden! Eerst en vooral, alle zwangere PROFICIAT! Alle wachtende, nog zeer veel succes met wachten! Alle meiden die hun uiveltjes hebben gekrege, wat balen! Hup naar de volgende maand! Ik nog 5 daagjes en ik kan testen! Spannend! Ik heb nu al enkele dagen enorm veel last van mijn borsten! Maar echt veel pijn! Vandaag beetje misselijk en zo rond de inneseteling ook eens enrom misselijk geweest Vandaag ook wat krampjes en menstruatie pijn! Dus duimen maar! X
Lieve lieve lieve meiden, ik heb zojuist drie testen gedaan in totaal en ze geven allemaal aan dat ik zwanger ben whiiiiiiiiii ik mag op rose Ik kan het nog steeds niet bevatten, ben helemaal hyper.