GEFELICITEERD! Meiden, ik heb vanmorgen getest, en ik ben niet zwanger. Maar de zijn nog niet gearriveerd. Dus ik mag nog even op groen. Zou iemand dit voor mij willen doen?
Ladybug: GEFELICITEERD! Hier: nu 24 uur niet gerookt. Valt me zwaar, maar alles voor zo'n kleine hummel! Mannetje stopt ook vandaag (had nog 1 sigaret die hij op wilde roken) WIJ WORDEN GEWOON MEGA VRUCHTBAAR!
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii meid super gefeliciteerd! Nu lekker gaan genieten en tot maandag! Hele dikke knuffel! XXXXXXXXXXXXX
JAAAAA HET IS ECHT WAAR! gisteren had ik die super vage test. En ik wist niet zeker of het goed was. Maar vanmorgen weer getest, ik was echt bang dat die streep ineens weg was, maar nu is de streep weeer wat duidelijker! Maandag direct maar langs de huisarts, en een echo laten maken in week 6! Wel fijn dat dit zo snel mag, ivm de vorige zwangerschap MK. Mensen ik mag het zeggen: zet me maar op ROZE Door al die hormonen heb ik trouwens toch een hoofdpijn! Of omdat ik geen koffie meer gedronken had Ik ga eens kijken bij januari dames. Sterkte hier voor de wachtenden! x. ps. ik heb een test in mn album gestopt
Joepie! Weer tweemaal roze erbij! Cobi en Ladybug hartelijk gefeliciteerd! Hier was gisteren even een baaldag. Ik had dus voor het eerst een ovutest gedaan en die was positief (althans dat dacht ik, vanmorgen deed ik een tweede en die was nog duidelijker positief - dus denk dat eisprong vandaag is). Ik dat tegen manlief gezegd, vindt hij het allemaal maar onzin en geldverspilling en waarom wacht ik niet gewoon geduldig af of het wel of niet raak is omdat het pas de tweede ronde is?!?! Voor hem makkelijk praten, HET GEBEURT NIET IN ZIJN LIJF! Ik ga hem er nu maar niet meer teveel over vertellen. En dat heb ik hem ook gezegd. Vond hij niet leuk en hij zei vanmorgen al dat dat natuurlijk niet zijn bedoeling was, maar ik laat het hem maar even voelen totdat hij zich realiseert dat dit voor mij niet niks is allemaal en dat het af en toe afleveren van een dosis zaad wel wat eenvoudiger is. Gisteravond dus bozig en niet geklust, maar vanmorgen toch maar wel hihi, want wil natuurlijk ook mijn kans niet missen..... Normaal is ie lief hoor, heeeel lief zelfs. Maar ik geloof dat hij nog een beetje moet wennen aan dit hele gebeuren. Herkennen jullie dit? Zen
Alle zwangere van harte gefeliciteerd! Ga er maar lekker van genieten. Ik had vanmorgen helaas een negatieve test, maar nog steeds niet ongi. Op voor ronde 2. Het was pas de eerste ronde maar toch hoopte ik dat het misschien wel raak was... Terwijl ik ook wel weet dat het vast langer duurt dat 1 poging, gek hè. Zit er ook aan te denken om een ovulatietest te kopen voor volgende maand, maar weet dat mijn man dat onzin vindt, zeker omdat we pas net begonnen zijn. Lastig allemaal... Zen je moet doen waar jij je goed bij voelt, het is idd jouw lijf! Succes Rima
Dank je wel Rima, dat had ik even nodig! Jammer dat je test negatief was, maar wie weet... Zolang er geen bloed is... Zen
Graag gedaan! Heb ook het idee dat ik ongi moet worden, laat t maar gewoon komen dan kan ik me richten op de volgende poging. Kan ik uitrekenen wanneer we moeten klussen haha of zo'n ovu-test kopen, ben er ook nog niet uit. Wat kosten die dingen eigenlijk? Rima
Ik heb ze gewoon in de winkel gekocht en dat was best duur, maar je kan ze ook online kopen las ik, 10 ofzo samen met 3 zw.tests voor 15 euro ofzo. Weet misschien een van de anderen wel. Lijkt me voor jou nog wel op tijd aangezien je toch pas na je ongi hoeft te beginnen met ovutesten. Ik heb pas getest in de laatste paar dagen, toen ik de eisprong verwachtte, was wel handig, want hoef je geen 10 tests te gebruiken in een periode, maar ik heb een vrij regelmatige cyclus volgens mij en als je dat niet hebt is het een risico, want dan kan je eisprong ook heel goed voor of na de verwachte datum komen... Ik vond het wel handig, je kan het klussen zo wel iets beter plannen. Klinkt niet zo gezellig, maar als je het druk hebt, zoals mijn man en ik op dit moment, is dat wel best fijn. Maar vanaf ongi tot volgende ongi om de dag klussen is volgens mij toch het allerbeste recept.. hahaha. Zen
Bedankt voor alle info. Vervelend dat je cyclus onregelmatig is, dat is lastiger. Ik was altijd vrij regelmatig 27, 28 soms 29 dagen. Hopelijk blijft dit zo, dan zou inprincipe met om de dag zwanger moeten kunnen worden. We zien nog wel een maandje, kan die testen zo kopen of bestellen natuurlijk! Eerst maar is ongi worden. Jij veel succes met klussen, je hebt je eisprong toxh?
Hoi Zen en RiMa, Ik had ovutesten van Sensitest gekocht. Deze zijn inderdaad goedkoop. Je koopt ze via internet. Ook de Zwangerschapstesten zijn hier heel goedkoop. www.sensitest.nl Ik heb 2 cycli de ovutesten gebruikt, maar door mijn onregelmatige cyclus had ik nooit een posi gehad... Ben er dus maar weer mee gestopt, en zijn we regelmatig gaan klussen. En dat is (denk ik) net zo zeker als de testen x
Hé Zen, wel een beetje herkenbaar van je man. Mijn man vindt het allemaal wel prima wat ik allemaal sjouw moet boekjes testen etc, maar is er naar mijn idee ook niet echt mee bezig. Ik wel hahaha. Maar ja, je kan zelf wel elke keer willen,maar je moet er toch met z'n 2tjes voor zijn! Hopelijk draait hij een beetje bij als hij (nog meer) doorkrijgt wat het voor jou betekent. Ik heb vandaag voor het eerst de digitale ovutest van clearblue gebruikt. Deze leek mij het handigste, wel aardig aan de prijs... Ik heb ze bij i-drogist besteld, daar hadden ze namelijk ook de teststaafjes van Persona die er ook in kunnen. Deze 2 producten, inclusief verzendkosten, waren een goedkoper dan in de winkel. Nu ik nog niet zo lang gestopt ben met de pil wil de ovutesten gebruiken om in het begin mijn vruchtbaarste periode niet te missen. Blijft deze constant, kan ik er altijd weer mee stoppen! Cobi en Ladybug gefeliciteerd !
dat had ik van de week ook met die matcare test dacht echt van huh lijkt wel dat het om gekeerd erin zit echt vaag heb het wel eens vaker gehad met die testen ik ben er klaar mee hoor geef mij maar de drogist testen en de digitale cb. Liefs Chantal
voor de meiden op de wachtbank: wie wil er een stukje? http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=44822 mijn zelfgemaakte taart voor morgen(dan vier ik mijn verjaardag) zal er de komende week niet of nauwelijk zijn, ben uit logeren, dus tot morgen misschien nog en anders tot donderdag!