GEFELICITEEEEERDDDDDDDDDDDDDD aan de zwangeren onder ons.........pfffff hier wordt de spanning nog even opgevoerd.
Goofychick, heb je getest? (lees nog niet zo lang hier mee...) En je gaat bijna trouwen! Gaaf hoor! IB22 mooie taart zeg,super gemaakt zeg! Hoe kan jij dat zo goed?
wow, die taart is super! heb je 'm geglazuurd of bekleed met marsepein ofzo? en hoe doe je die roosjes?
ik heb hem gemaakt met rolfondant en daar heb ik ook de roosjes van gemaakt! dat paarse is icing, dat komt uit een tube!
@ goofychick, zie trouwens dat je net 3 weken voor ons trouwt! wij trouwen 5 juni, hoop dat ik voor die tijd zwanger ben zou leuk zijn! ach ja en anders maar niet he...
Dankjewel allemaal! pfff ik kan het nog steeds niet bevatten zeg! Coby jij ook van harte gefeliciteerd meis!
@ Ladybug en Goofychick; WAAAUUUWWW! Even niet gelezen en nu zwanger! Wat geweldig, Gefeliciteerd! Enne Goofychick; Banner aanpassen, nu!
Thanks, yep....mijn bijna hubbie stond de tuin te sproeien en ik wist dat ladybug al zwanger had getest en kon niet achterblijven zeker na de misselijkheids aanval van vanmiddag niet Kan het nog niet bevatten.......wij alletwee nog niet en gooi er morgen nog een digi tegenaan.....foto maken lukt niet goed want door de flits zie je het niet.....
Ja, jammer he. Ik weet niet of het zin heeft om morgen te testen. Ik voel ook dat ik ongi ga worden. grrrrr. Ga jij het morgen weer proberen? Of toch maar ff wachten? Gelukkig zag ik dat wij alweer 2 zwangeren hebben. Meiden GEFELICITEERD zeg. Lijkt mij een heeeerlijk gevoel om te hebben. En dan is het morgen ook nog moederdag.
Tischa ik wil je geen valse hoop geven maar ik heb ook steeds ongi krampen in buik, niet onderin rug dus die krampen wil nix zeggen en je weet het he: geen bloed geeft moed! Over dat heerlijke gevoel: toen ik deze week erover aan het fantaseren was had ik zo een euforisch gevoel en nu is dat (nog) niet. Ik denk dat het komt omdat het allemaal nog helemaal moet doordringen. Ik ben wel blij hoor maar het is zo raar allemaal. Mocht je toch testen morgen: heeeeeel veel succes meid!
Voor mij is het wachten geblazen wat morgen brengt!Ik vraag me iets afie ongi krampen die zwangere vrouwen voelen,is die nou presies als je rode periode?Of voelt het toch anders? Want heb steeds een vreemde krampen in mijn lies...Geen ongi pijntjes maar toch weer wel (vaag i know...) Hebben jullie wel die periodes waarin je gewoon denkt:F**** it! Want ik geloof er toch aan de ene kant niet meer in dat ik zwanger word..Dus heb vanavond een hand vol chips gehad en zoute soep Heb gehoort dat dat juist erg slecht is... Maar voor de rest eet ik 3x per dag en neem zwangerschaps vit's in Plus natuurlijk mijn prednison...Jek,moet wel tegen de crohn... Greetz Puzz!
Allereerst natuurlijk Gefeliciteerd en geniet ervan! Je kan hier de thread van de januari mama's vinden
Voor mij is het ook wachten met diezelfde vreemden krampen/steken in mijn lies. Ook al probeer ik zwanger te worden van de derde, ik weet niet meer hoe het voelt en volgens mijn man wist ik 6 en 8 jaar geleden zelfs zonder test dat ik zwanger was. Vanmorgen werd ik gek genoeg wel wakker met het idee dat ik zwanger was en dat gevoel heb ik nu nog steeds. Maar qua lichamelijke klachten kan ik momenteel nergens vanuit gaan doordat ik ook darmproblemen heb. Heb je het trouwens met je MDL overlegd of je de prednison moet blijven slikken?