Sjeeeeee ik posten en dan alweer een zwangere. Volgens mij is dit nu al een heeeele goeie maand. Goofy zo meid gefeliciteeeeeeerd. Hey ladybug lief van je om dat te zeggen. Maar je hebt gelijkt geen bloed geeft moed. meiden meiden jullie geven mij bijna zin om te testen hahahahahaha zal ik zal ik........................ het is toch al bijna 12:00 en dan eingelijk testdag hahahahahaha triest met mij
Ja,we zijn nu al bijna 2,5 jaar bezig voor een kindje en de doc's weten het...Ze houden mij in de gaten als een havik hihi Wat heb jij dan als ik het mag vragen? Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent En voor de rest natuurlijk! Greetz Puzz
01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq & suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07:Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 &Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: goofychick & FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & beginneling & zeeland 10: Stoetel & K3lly & Puzzcat24 &Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan & Uk80 & RDJ 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & minimuis & clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Giegel & dib 19: Libra & Dancevalley & Femmy & marriedgirl & kiddo81 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 & Klingel 21: noppie & Spekkie & Miracles & Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & saffie& Mimi83 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy 26: Jesske & nynke1980& Kellly 27: Sucre& Maine & Toetje77 & msRoxy & Tezzz 28: Maar29 & Jent & desiree1986 & beertje76 29: Meis1984 & Curly79 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 & Kim78 31: Meisje84 & lichtje & beverly & Xanado83 150 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 12 Zwanger, 29 Ongesteld , 9 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick, Mouse 16 mei JedidJah 21 mei lautjuh85, Miracles 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Ladybug, Cobi en Goofychick jullie zijn roze hoor! Stoetel heb jou op groen gezet
Vergeleken met Chron stelt het weinig voor, maar ik heb normaal gesproken een spastische darm die door galblaas en galwegproblemen heel erg is gaan opspelen. Mijn hele buik is erg dik geworden en ben aan drie soorten laxeermiddel. Ben gelukkig wel nu van de zware pijnmedicatie af, die ook niet samengaan met een eventuele zwangerschap. Ik duim met je mee dat jullie wens vervult gaat worden nu! Groetjes Giegel
Jeeeeeej ik mag nu eingelijk testen . Nu maar eerst gaan slapen en dan zie ik later wel weer. welles nietes welles nietes welles nietessss aaaaaaaaaaaah
Hihihihi...............dat kan ik me heel goed voorstellen...... Nu mag ik HCG HCG HCG.....niet teveeel direct anders heb ik niks meer over, hoewel de streep heel gauw kwam en heel duidelijk
Cobi, Ladybug en Goofychick wat een goed nieuws! 3 erbij bij het roze. Dat geeft weer hoop ( bij mij vor juni dan) Voor alle wachtenden: geduld en geniet van het mooie weer! Bij ons zijn de klusdagen weer aangebroken!
Met welke datum als NOD? Je staat er zo te zien twee keer in.........de 9e en de 10e, waarvan je de 10e al roze bent
Ladybug, Cobi en Goofychick onwijs gefeliciteerd! Meiden lekker genieten van jullie net ontdekte zwangerschap
@ alle zwangeren gefeliciteerd Ik ben helaas ongi geworden. Het begon zaterdag met donker bruine spotting maar begint nu toch wel door te zetten.
whiiiiiiiihooooooooooo goofy en cobi en lady supergefeliiiiiiiii =D> en ik wens jullie een supergoede zwangerschap! liefs van klingel
trouwens, wil iemand mij even overhevelen naar NOD 18 mei? ik was een beetje vergeten dat mijn LF altijd 12 is. zo, voordeel zeg meteen 2 dagen minder wachtbanken! en nou snal naar bed tegen lief aan kruipen. @ ibb wat een supermooie taart! je hebt talent! gefelliii vast en fijne dag gewenst op *MOEDERDAG* LIEFS klingel.
Coby, ladybug en goofychick, GEFELICITEERD Geniet ervan! Hoop dat de rest (incl. mezelf ) ook snel op roze mag...
Coby, ladybug en goofychick gefeliciteerd! Lekker gaan genieten! Fijne (aanstaande) moederdag allemaal! Vanmorgen weer temp van 36,7. Zit nu al een week boven 36,6 vorige cyclus was mijn temp gemiddeld 36,3 (zie album) Willen jullie naar m'n tempkaartje kijken in m'n album, denken jullie dat ik op basis van mijn temp mijn ei al heb gehad of niet?