Hoi Dames, Echt lief al die felicitatie berichten! Dank jullie wel. Het is vandaag de eerste dag dat ik iets misselijk ben. En kan soms bijna niet bevatten dat ik zwanger ben! We, manlief en ik, kunnen het ook net stil houde. Hoe we ons best ook doen. We zijn er zo vol van! Dus vrij veel mensen weten het al, maar dat vind ik eigenlijk ook wel heel fijn. Zeker nu 4 maanden na de mk, mensen blijven nog steeeds vragen hoe het met me gaat. Ja dan kan ik mn mond niet houden, en een grijs om mn gezicht van oor tot oor. Ik ga maar wat meer info zoeken over de komende weken. En naar januari moeders. Hier nog heeeeeeel veel geduld en muchos HCG HCG HCG xcobi
hoi hoi ben er ook nog even mijn taartje was heerlijk dame's er nog een stukje over voor op de wachtbank! het was vandaag een gezellige dag, wel vermoeiend maar goed! vanavond lekker lui op de bank met de laptop! tot van de week weer en ik wil een boel zwangere zien als ik weer kom spieken!
Hoi dames, Bleeeh wat voel ik me slecht vandaag. Ik heb totaal geen energie en lig de hele dag op de bank. Ik heb al 2 keer een dutje gedaan en ben toch nog steeds moe. Zelfs in de zon zitten houd ik niet lang vol. Zo dat wilde ik gewoon ff kwijt. Ik ga zo maar ff een boekje lezen. Ik hoop dat jullie allemaal wel een fijne dag hebben, anders is het zonde van dit mooie weertje toch
Lekker IB22, doe mij maar een flink stuk! Een beetje calorien erbij voor we deze week aan de klus gaan is nooit verkeerd! Ik word nu wel ongeduldig op de wachtbank. Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met klussen. Op de 'gewone' manier is het nog niet steeds niet helemaal gelukt, maar de spuitjes liggen klaar... Ik hoop dat ik ze niet nodig heb.
hi MEIsjes! vrienden over de vloer gehad met baby van 3 maanden. nou ben ik helemaal niet meer te houden aarrrrrhhhhhhhhh klingel
ja echt wel verschrikkelijk! helemaal in de wolken van zo'n baby! tis toch wat he! verder voel ik helemaal nix in mijn lijf geloof ik; geen rare spierpijn in de buik zoals bij vorige ronde.. geen steekjes. nix! we'll see........ en jij dan mouse hoe gaat ie? spannend!
Hier nog steeds onduidelijkheid, ik ben mezelf momenteel aan het overtuigen van het feit dat ik naar de volgende ronde ga.... maar da's bijna niet mogelijk joh! Die hormonen (welke het dan ook mogen zijn) beinvloeden mijn gevoel en mijn gevoel wil niet bepaald mee met mijn beredenatie Maar we zullen zien, morgen ochtend nog maar en keer testen denk ik
ow klingel hier ook zo iemand die dit keer niets voelt... maar goed we wachten nog maar even! ik zou eigenlijk donderdag al vast willen testen omdat ik dan nog in de buurt van mijn opa en oma ben en ik hen graag eens even iets positiefs wil vertellen! maar ja ik zit dan 2 dagen voor mijn NOD, zou dat zin hebben?
@ Claire; stoer hoor, wachten tot woensdag! Spannend, hoop voor je dat je zwanger bent! @ Coby en Lien; volgens mij had ik jullie nog niet gefeliciteerd, dus bij deze: VAN HARTE, JULLIE ZIJN HARTSTIKKE ROOOZZZEEE!
@Mouse: ik ga denk ik woensdag nog ies testen. Ik weet niet waarom, maar ik heb echt het gevoel dat ik niet zwanger ben. Ik vrees dat mijn cyclus zwaar van slag is. Bij jou ook nog steeds niets ? Hopelijk morgen een positieve test !
@klingel, vervelend he? dat je nog nix voelt! ik heb precies t zelfde, voel me nie zoals ik me voel als ik mijn ongie krijg, maar voel me ook nie zwanger :s hmmm...weet nie of dat een goed of slecht teken is? @female, tsja...echt klote dat wachten, en ik ben zo benieuwd wanneer jij gaat testen! want ik weet zeker dat wanneer jij positief test ik meteen naar de winkel ren! maar waarom voel ik me nou nie zwanger hmmmm....zelfs geen gevoelige borsten of steekjes helemaal nix...
Nog 3 dagen en dan heb ik mijn NOD! Ik vind het reuze spannend. Ben vanaf afgelopen woensdag zo met ups & downs misselijk! Ik liep donderdag een winkel in waar ze Crocs verkopen en die lucht daar was niet te harden, ik ging er bijna van over mijn nek. Koffie smaakt me niet meer! Ben zo af en toe duizelig en de aders op mijn borsten zijn erg zichtbaar! Heb ook al de hele tijd het gevoel dat ik ongi moet worden, maar dat het niet door zet. Ik durf gewoon niet te hopen dat ik zwanger ben. Zou ook al wel snel zijn toch in de 1ste ronde! Nog een paar daagjes en dan weten we meer. Succes iedereen! X Esther
Dank je Claire Ben zo bang dat ik me al die kwaaltjes aan het inbeelden ben omdat ik zo graag zwanger wil worden! Dan lopen we wel gelijk! Duim ook voor jou! X Esther
hey meiden, het is hier wel spannend met veel testers in aantocht ben heel benieuwd! @bramtim TESTEN donderdag,ik had ook het gevoel van hey ik ben zwanger en toen hield me niets tegen en heb getest en ja hoor dikke vette streepjes op de test hahaha. Heb je trouwens al een negatieve test gehad na de curretage...zo ja dan weet je zeker dat het een nieuwe zwangerschap is! Ik duim voor je donderdag heel veel succes liefs Chantal.
@ Claire; ga er maar niet van uit Ik voel me echt niet zwanger. Is natuurlijk ook wel vroeg. Heb mijn banner ook op 28 dagen aangepast maar tot nu toe was het 28-29-30-28, dus kan natuurlijk ook iets langer zijn he. Ben wel benieuwd, vanaf nu zijn we elkaar wel dagelijks up-to-dates verschuldigd he, zo dichtbij NOD nu @ Eppie; goede kansen meid! En tuurlijk, kan goed hoor in de eerste ronde! Ik duim voor je!
Wat gaat dat goed deze maand! Zwangere dames: GEFELICITEERD! Ik hoop me bij jullie aan te mogen sluiten, maar ok moet nog een paar daagjes geduld hebben. Ik heb wel al een paar dagen last van mijn onderbuik. Dit heb ik bij de eerste ook gehad, dus wie weet....? Maar ja, ik probeer mezelf niet gek te maken (who's kidding who?) Iedereen veel succes! Groetjes, Angela