@Kartouche: als je temp wel omhoog gaat en gewoon elke maand ongi wordt, heb je dikke kans dat je wel een eisprong hebt hoor! Gewoon blijven proberen! Er staat in elk geval een jaar voor, zoals merelrosie al zei. En wat die ovu-tests betreft: misschien teveel drinken voor de test of misschien heb je een korte lh-piek en mis je je piek. Dan kun je beter 2 keer daags testen. En soms vindt je 'm gewoon echt niet! Als ik jou was zou ik het vruchtbare slijm gewoon goed in de gaten houden en daar naar klussen. Succes!
Ik heb nu al een uurtje ongesteldheidskrampjes..zou dat een eisprong kunnen zijn? maar mijn eisprong hoort eigenlijk pas over 3 dagen te zijn.. wat kan dit zijn dan?
Hallo meiden, Ik ben vanmiddag bij de gyn geweest en we hebben groen licht hahaha. Wij kunnen weer gaan klussen en hopelijk blijft het nu wel goed gaan? @de meiden met vruchtbare dagen heel veel succes @all laten we de hummer lekker vol proppen deze maand! Liefs Chantal.
Hey allemaal, Ben heel even weggeweest van de site, maar nu de duiveltjes zijn doorgekomen denk ik, ik kan niet zonder dit forum. Zou iemand mijn NOD in de lijst kunnen zetten? Dat is namelijk op moederdag 11-05... duim duim duim, zou mooiste cadeau ever zijn! Liefs, Selma2oo7
dag 10 en nog steeds ongi.....wat denken jullie kun je dan toch al vruchtbaar zijn, heb cyclus van 28 dagen dus je zou zeggen moet toch echt aan de klus....
Ik heb ook altijd een paar dagen last rond mijn ei en tijdens eisprong dan kan ik het zelf niet opbrengen om te sexen om dat het zo verschrikkelijk veel zeer doet. Misschien toch wel je naderende ei?
@selma2007: nu je het zegt...Mij NOD ook op moederdag Dat zou pas de max zijn he, op moederdag zwanger testen
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Jent & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Danjo 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV 05: Jes1 & Moontje 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje 07: Miranke & Mammie Paticia 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 14: Dani08 & Pipikippie 15: Yippieajee 16: 17: lb22 18: Jessica83 & Meisje 0123 19: JedidJah 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 56 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Ik heb mij verplaatst naar 1 mei. Vandaag al het gevoel dat mijn ei langskomt. Dus waarschijnlijk is dat dan morgen en moet mijn banner dan weer op 25 dagen. Groetjes
Ik heb een echte ROT dag achter de rug vanwege hetgeen wat er vandaag gebeurd is, dus Klingel, die koekjes en thee zijn erg welkom......
Wow jullie kletsen hier wel lekker door zie ik Alles goed dames? Toch altijd fijn om na een werkdag relax op de sofa met de laptop hé Ik ben al de hele dag chagrijnig, heb af en toe ongipijnen & gevoelige tepels.. Het kan zijn dat mn ei is geweest denk ik En heb gisteren niet geklust.. Zondag wel.. Pff de dagen duren lang!
Ik heb daar eigenlijk nog nooit op gelet..of ik pijn of krampjes heb rond mijn eisprong.. wel dus dat vruchtbare slijm gezien maar nooit bijgehouden ofzo.. is dus voor het eerst dat ik er echt op let..ben benieuwd..maar heb nog geen vruchtbaar slijm gezien.. Trouwens..voor sommige mensen die niet weten wanneer hun eisprong precies is..is dan elke dag klussen niet gewoon de oplossing? Of is dat niet goed ofzo? Wij doen dat namelijk wel..niet omdat ik niet weet wanneer me eisprong is..nouja dat weet ik ook eigenlijk niet maar gewoon om de kans te verhogen zeg maar
@Gulay: wij hebben steeds een paar dagen voor ei elke dag geklust en op dag van ei ook als de buikpijn ff gezakt was bij mij. De een zegt elke dag zoveel mogelijk, de ander zegt om de dag...ik weet het ook niet wat het beste is maar ik ga vanaf deze ronde een andere aanpak doen. Twee weken wel, twee weken niet. Eerste week is toch ongi week, vanaf zaterdag gaan we om de dag doen om zeker te weten dat we ei niet missen ( ook al ben ik regelmatig) en dan weekje tot NOD weer niet. Of het gaat werken weet ik niet maar mijn vriendin heeft het goed geholpen dus ik ga dat ook eens proberen. Ben vandaag trouwens met de Etos zwanger worden pillen begonnen. Iemand op het forum gaf de tip en ach het kan zowiezo geen kwaad lijkt me
Mijn gynaecoloog zegt dat voor de zaadproductie het het beste is dat je om de dag 'klust'. Hebben de zaadjes even tijd om weer op te werken. Elke dag vrijen helpt je kans dus juist naar beneden omdat er op een gegeven moment geen zaadje meer klaar zit.
@Gulay De brownies zijn helaas op. Ik schaam me dood. Heb ze allemaal weggewerkt Ik wil mijn vriendje wel vragen om weer te maken maar omdat ik er zo vlug doorheen ben gaat dat niet gebeuren denk ik
Hey hallo allemaal mag ik nog mee in de hummer? Ben net de tegengekomen en weet na 2 nega testen dat het wel door gaat zetten dus gaan we gezellig de volgende ronde in. Mijn NOD is op 6 mei....ik ga morgen de berichten lezen hier en dan hoop ik gezellig mee te kunnen kletsen, houdt je van de straat zeggen ze toch? Weltrusten ben nu eerst wel toe aan slaap na een slechte nachtrust van gister.....dacht nog dat het van een eventuele zwangerschap zou kunnen zijn maar nee dus.... :thumbdown: Tot morgen!
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Jent & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Danjo 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV 05: Jes1 & Moontje 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 14: Dani08 & Pipikippie 15: Yippieajee 16: 17: lb22 18: Jessica83 & Meisje 0123 19: JedidJah 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 56 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen Nettie: je staat erbij. Succes in deze ronde!