NOD Mei 2008

Discussion in 'NOD forum' started by Danjo, Mar 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :)

Och...ik heb zat te doen, maar de zin ontbreekt me een beetje vandaag ;)

2. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden.....wat een hoop wachtenden weer......voel met jullie mee.....hier beginnen we het te beseffen.....

Tot in het januari topic he 8)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Goofychick: nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Mocht het ons deze maand lukken, dan zit ik nét in februari ;) Maar aangezien mijn zus, man én zoontje al in januari jarig zijn, vind ik dat nou weer niet zoooo erg! ;) :)
    Lekker aan het genieten op je roze wolk in een verder wolkeloze hemel?

4. WeegschaalA

Dec 17, 2006
    68
    0
    0
    Het is met dit lekkere weer eigenlijk zonde om binnen te zitten.

Ik hoop zo dat ik het geluk binnenkort ook mag voelen!

heb je veel symptomen... waaruit je kan halen dat je zwanger bent..?

5. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Zo: Noppie komt zich weer effe melden na een zeer geslaagd weekendje aan zee, heerlijk zeg! Thuis zijn de planten in de tuin helaas behoorlijk aan het verpieteren, vanavond flink aan de sproei!

Maar EERST: GEFELICITEERD Ladybug, Cobi, Goofychick en Lien! Ik wens jullie een heeeeel voorspoedige zwangerschap!

@ Ladybug en Goofychick: jullie zijn van mijn leeftijd, dus het geeft veel hoop dat jullie zwanger zijn geraakt! Wie weet lukt het mij toch ook nog eens.

Bij mij verder vrij weinig te melden: ben in 1 week wel bijna twee keer van mijn stokje gegaan: flink duizelig, maar kan ook van het weer of van spanning komen I guess. Verder is dat Persona apparaat van slag. Ben nu met mijn eerste cyclus bezig met dat ding, heb 16 keer teststaafje gedaan. De laatste dagen staat ie op rood, maar niet op testen. Volgens mij snapt ie nog niks van mijn cyclus en ik zelf ook niet.... Verders geen zss-jes te melden, dus zal wel weer niet raak zijn deze maand...

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Noppie: is ook nog wel vroeg om zss te hebben toch?

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@Tezzz Ik had het niet eens gezien!Ik moet voor de 12de erop staan niet meer voor de 10de hihi Bedankt dat je het zag!

8. puzzcat24

@WeegschaalA
    We zijn niet 18 maanden bezig We zijn nu 27 maanden bezig Komt door de prikpil die liet mijn ongi 9 maand op zich wachten...Wat ik bedoel met rondes is ongi naar ongi Heb een hele korte cyclus nu Bleehh...

Die clomid heeft zijn eigenlijke functie al behaalt : Ik had een progesteron van 44,7!
    Ipv 1,3 en 1,8 steeds... ;)

9. WeegschaalA

Dec 17, 2006
    68
    0
    0
    Ja ik heb over het algemen heel netjes een cycles van 27 dagen.. marja nu de afgelopen twee maanden overtijd.. marja ik durf niet te hopen omdat ik vorige maand ook al een week overtijd was en toen toch ongi werd..

10. Dat kan gewoon, helaas, dan is of je eisprong later of je lutteale fase wordt ineens langer. Vaak is het eerste zo maar het 2e is ook niet onmogelijk (dat had ik ook, maar was maar 1 x ben nu weer regelmatig)

11. WeegschaalA

Dec 17, 2006
    68
    0
    0
    Ergens is het dan te hopen dat ik een latere eisprong had.. want we hebben eigenlijk te laat regelmatig geklust voor mijn normale eisprong

Maar is het misschien raadzaam om een keer naar de HA te gaan?

12. denk dat dat op zich niet nodig is, en anders zou tempen (of ovutesten) misschien kunnen helpen, dan weet je wanneer je eisprong was en hoelang je lf was.. dat willen ze vaak ook weten als je een jaar bezig bent. Hoe lang ben je eigenlijk bezig?

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Puzzcat: heb je weggehaald op de 10de ;) Jij ook aan de clomid dus? Ik heb ook een hele mooie eisprong gehad afgelopen keer! Nou nog dat mooie ei zien te bevruchten he?

@Weegschaal: je kunt het beste uitgaan van je langste cyclus in het afgelopen half jaar. Was je vorige maand een week overtijd, ga er dan vanuit dat het deze keer ook weer een week langer duurt. Wordt je dan eerder ongi, is het alleen maar mooi meegenomen dat je cyclus korter was ;) (Liefst natuurlijk een heeeeeeeeeeeeele lange cyclus van ongeveer 9 maanden he? ;) ). Mijn cycli werden ook steeds langer na het stoppen met de pil, maar ik blijk PCO te hebben, dus van mij kan je niet uitgaan :)

14. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Alle zwangeren gefeliciteerd!

Hier nog niets .... geen bloed geeft moed van de week doe ik nog 1 test stel dat mijn eisprong laat was en anders moet ik gewoon wachten tot mijn ongesteldheid komt.

15. WeegschaalA

Dec 17, 2006
    68
    0
    0
    Nog maar 6 maanden ongeveer.. opzich maakt het ook niet zoveel uit heb geduld! maar vind het zo vervelend dat ik nu overtijd ben terwijl niet zwanger ben waarschijnlijk..

16. puzzcat24

@WeegschaalA

Je kan er wel heen gaan maar ze zien moeilijkheden pas na een jaar :(
    Wat dom is want ik bv heb 1,5 jaar rondgelopen en geklust om het leven terwijl ik geen progesteron aanmaak...Ik dacht trouwends al dat er wat mis was...

17. WeegschaalA

Dec 17, 2006
    68
    0
    0
    Ik ben al erg lang pil vrij... al bijna 3 jaar.. en ik verder een koperspiraal gehad.. (dit heeft geen invloed op de cycles) daarom vind ik het ook zo vreemd

anders kon het nog aan de pil liggen ofzo

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Weegschaal: heb je je ei toevallig gevoeld of vruchtbaar slijm ontdekt of iets dergelijks? Misschien ben je nog helemaal niet zo overtijd als je denkt (en toch wel zwanger).

19. WeegschaalA

Dec 17, 2006
    68
    0
    0
    niet overduidelijk maar wel een verschil gehad.. dat is wel ongeveer twee weken geleden geloof ik..

20. puzzcat24

@Tezzz Getzie wat is die troep toch vies he?whahaha

Ik kon niet naar de gyn toen ik de eisprong had moeten hebben die vent was er helemaal niet!Vakantie!Nou zeg!

Share This Page