NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Weegschaal: en hoe lang was je vorige cyclus?

2. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    toen was het 35 dagen... langste cycles die ik ooit gehad heb.. dus daar ga ik nu ook wel van uit voordat ik ga testen.. dus dat word nog tot zeker volgende week maandag wachten

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Puzzcat: en er was ook geen andere gyn dan? Hier lopen er 4 rond (en 3 ervan heb ik al gezien :( ). Ik heb wel mazzel geloof ik. Sinds ik met de clomid ben begonnen (dit is m'n tweede ronde) voel ik m'n ei heeeel duidelijk. Vorige keer duurde dat een week. Heb vandaag m'n posi ovutest en ik voel nog steeds buikpijn, dus hij is nog niet gesprongen! Als het weer een week is, zou ik morgen eindelijk van m'n eipijn af zijn!
    Vond je de clomid vies? Ik heb er weinig van geproefd eigenlijk. Gewoon met een heleboel water snel naar binnen werken! ;)

4. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    Ik had trouwens vanmorgen ook wel last van wat plakkerig slijm..

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Weegschaal: zou van die 35 dagen uitgaan dan. Dan hoef je trouwens nog maar 5 daagjes te wachten hoor! Zaterdag kun je al een testje wagen ;)

6. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    achja ik blijf gewoon hopen... en ik ga me deze week gewoon goed richten op andere dingen zodat het weekend snel weer voor de deur staat..

En dan maar hopen dat ik eindelijk eens een dubbel streepje kan ontdenken..:D

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Weegschaal: gelukkig is dit een kort weekje (De maandag is al bijna voorbij!)
    Ik ken dat geen geduld hebben wel hoor. Zit al dagen te wachten op m'n ei en als íe er eindelijk is, moet ik nog weer 15 dagen wachten tot ik kan testen. Bleh! Heb zo schoon genoeg van dat geduld hebben!

8. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    Is zo vervelend.... iets wat je zo graag wilt! zo ver weg.. en iets waar je zo weinig controle over hebt!

En dan al die mensen waarbij het zo gemakkelijk gaat..

Is toch wel frustrerend zo af en toe!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Weegschaal:

ja, hier ook die frustratie. Maar juist OMDAT het bij ons dus al 2 keer zo gemakkelijk gelukt is! (2 x onveilig gevreeën en 2 kids ). We hadden echt gedacht dat het direct na het stoppen met de pil raak zou zijn. Nou zijn we inmiddels een jaar verder en ben ik aan de clomid om eisprongen op te wekken! Wie had dat gedacht. Ik in elk geval niet! Is wel een hele grote omschakeling geweest hoor, van (dachten we) supervruchtbaar naar juist verminderd vruchtbaar. Is een groot verschil :(

Maaaaaaaaaaaar we zitten weer in de race! Na een jaar aanklungelen maken we nou echt weer een kans! Heb echt het idee alsof we opnieuw zijn begonnen. :)

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ** breek in van juni**
    Geduld is zeker lastig. Ik sla mei helemaal over, nog 8 dagen tot ei en dan is NOD alweer in juni!

Waar is Jedid eigenlijk?Die moet binnenkort toch weer gaan testen?

**terug naar juni**

11. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    nou gelukkig maar dat geeft dan tenminste ook wat nieuwe moed!

jah bij mij zou t de eerste worden.. dus ik weet ook totaal niet wat ik moet verwachten of wat voor symptomen er bij mij zouden komen..

moet wel zeggen dat mijn bh's vrij klein aan het worden zijn.. maar dat is bij mij ook vaak als ik ongesteld moet worden..

dusja..

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Pookie: precies waarom ik nu al blij ben dat m'n ei eerder is dan vorige maand! Ik zie dat jij ook langere cycli hebt? Irritant he, dat je cyclus nog langer dan een maand duurt? Dan zit je idd zo weer een maand verder! Al gestopt met de etos pillen? Lijkt me dat die jou niet echt hebben geholpen he?
    Weet niet waar jedidjah is...in eenzame afzondering om te voorkomen dat ze gaat testen misschien? :)

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @WeegschaalA

het menselijk lichaam is echt heeeeeeeeel vreemd.
    En je kan alleen maar geduld opbrengen, vorige cyclus was ik 15 dagen over datum; en 3 nega zstesten verder voordat eindelijk de :evil: :evil: doorkwamen. Je kan alleen maar geduld hebben en afleiding zoeken.
    Lekker met vrienden op het terras zitten of zo!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ik ben juist weer begonnen met de Etos pillen, 2 weken nadat ik met die dingen was begonnen ging namelijk wel mijn temperatuur omhoog. Waarschijnlijk heb ik dus dankzij die pillen een verlate eisprong gehad.
    NU ben ik dus direct bij start ongi weer begonnen met slikken. Ongi was ook relatief kort voor mij (3,5 dag) dus die pillen geef ik nog 1 maand de kans.
    Wel blijf ik temperaturen en wil ik ook de laatste ovutestjes opmaken.
    Hopelijk werkt het!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Weegschaal: ik kan je ook niet vertellen wat je kan verwachten. Mijn zwangerschappen waren heel verschillend en ik kwam er bij beide ook pas ruim na nod achter dat ik zwanger was. Ik heb me er nooit in verdiept wat ik voelde vóór nod omdat ik altijd onregelmatig was en we de zwangerschappen niet persé in de planning hadden. Onze kids waren/ zijn overigens zeeeeeeeeeeer gewenst hoor! :)

als ik zwanger blijk te zijn en we vertellen het iedereen zullen ze zeer verrast zijn denk ik. Tussen onze kids zit maar 2 jaar en de jongste is inmiddels 4. Ik weet nou al wat ik ga zeggen als ze vragen naar het leeftijdsverschil: tja...planning is nooit onze sterkste kant geweest he! ;) :) :)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Pookie: ik heb ook ooit een poging gedaan mijn cyclus te verkorten (met teunisbloemolie). Ik kreeg meteen rare spotting en mijn cyclus liep op naar 49 dagen! Ben er dus toen maar gauw weer mee gestopt. Helaas mocht het niet baten en ben ik daarna ruim 4 maanden ongi-loos gebleven. :( Maar je hoort wel veel goeie verhalen over de etospillen, dus ik hoop dat ze bij jou positief werken!

17. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    over welke etospillen hebben jullie het dan ?

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Tezzzzz ik hoop het ook, en dat de Clomid voor jou maar een mooie beeb mag geven.

Teunisbloemolie; hmmmmmmm af en toe krijg ik dat al binnen via het werk. Misschien moet ik maar eens een potje mee naar huis nemen om uit te proberen:) Als de Etos pillen niet aanslaan.

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Weegschaal: Etos Zwanger worden, zit vanalles in om je cyclus te reguleren. Vitamines en ook foliumzuur.

@Pookie: thnx!

Ik ga nou mijn moederdagcadeautje uitproberen (epileerapparaat :confused: ). Vanavond eitje verleiden he ;)

Laterrrr!

Liefs Tezzz

20. WeegschaalA

17 dec 2006
    68
    0
    0
    Nou als het nu over een tijdje nog niet gelukt is.. dan kan ik het altijd proberen natuurlijk..

maar k ga eens afsluiten..

succes iedereen!

Deel Deze Pagina