@jedidjah: strong woman! echt superknap van je hoor dat afwachten! kan ik wel een voorbeeld aan nemen! kus
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Nu moeten jullie wel snel allemaal volgen natuurlijk he! Ik strooi vast wat HCG voor jullie! HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
het is eigenlijk niet knap...ik weet niet wat er knap aan is... als ik wil testen dan brul ik even bij mijn mannetje... En die weet mij altijd over te halen...
@jedidjah; goeie man heb jij die van mij staat nog meer te trappelen als ik haha dus ik moet mezelf inhouden hihi
dat kan ik ook begrijpen ja, en daarom is het alleen maar goed toch? maar de prognose is zo te zien errug positief *als ik eff objectief kijk* ben net als iedereen benieuwd hihi
ik zet mijn test dag weer een dag verder... het is bijna 12 uur en ik ga zo lkkr onder de douche... Ik ga mijn voeten schrobben. een dag door stof heen en weer lopen op slippers maken je voeten erg vies... Overigens gaat mijn aquarium nu ook uit... tijd dus om de trap naar boven te nemen... Tot morgen JedidJah
we hebben zojuist t forum overgenomen haha dat wordt weer 30 pagina's terug bladeren voor de vroege vogels morgen! haha
whahaha dat zeker... Nou het is weer duidelijk... JedidJah is back in town.... Tot morgen... JedidJah
Gaan jullie nu ook tegelijk testen? Dan weten we het een dag eerder (toch Claire? ) en scheelt het ons het forum zo vaak checken
@female; ja ik KAN t gwoon! ik MOET MOET MOET het morgen weerstaan! en jij ook ;p anders wordt ik boos he! @giegel, ik denk dat jedidjah nie meer over te halen is haha, die meid blijft bij dr beslissing ach, maakt t voor ons ook nog extra spannend toch?
Spannend is het zeker, alhoewel de symptomen wel overduidelijk aanwezig zijn! Ze houdt de spanning erin en wij leven helemaal mee