@giegel;haha jah, we leven zekers allemaal mee haha maar dat is ook t leuke van t forum! @female; heb net eff je album gechecked, en wat zijn jullie lief met z'n drietjes op de foto! woww!
Hier gaat de ongesteldheid toch wel doorzetten ben ik bang. Laat het morgen wel weten voordat ik mijn banner aanpas en mij op rood laat zetten en me aansluit bij de juni nod-ers. IK ga zo lekker naar bed. Welterusten meiden en tot morgen.
kannie slapen heb sinds net vage krampen in mn buik... hoop geen naderende ongie he bah...nu kan ik helemaal nie meer slapen! wat frustrerend.
goedemorgen MEIsjes! even snel voor ik moet werken: hoop op nog meer roze we zijn goed bezig! ik voel hier helemaal geen gekkigheden, ook raar, vorige maand had ik allemaal fopsymptomen! misschien toch omdat ik me stiekum iets minder 1000%, 24/7, focus op babydrang? raar hoor. nou, hier een stapel tijdschriften en lekkere sandwiches en m&m's voro op de wachtbank, onder een parasolletje! liefs klingel
Moge meiden, Heel veel succes nog hier ik ga naar juni (hoop jullie niet te zien )vanmorgen ongi geworden doeiii x fio
De rooie dagen komen weer rap dichterbij. Nog een week op de wachtbank. M'n darmen zijn van slag en dat doet goed pijn. Ik geef de schuld aan de barbeque..
@fio: balen meid... ik hoop idd dat ik niet door ga... maare... Meiden ik moet jullie toch iets vertellen en raak niet in shock... Ik heb vanmorgen een test gedaan en hij was negatief. Als ik tot vrijdag geen duivels zie dan ga ik nogmaals testen. Tot die tijd is het weer spannend.
het is maar wat je spannend vind... ik begin het bloed irritant te vinden... Ach het kan nog steeds alle kanten op... Jongens nog 3 dagen voor de rerun
Passagierslijst Mei 2008 01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq & suske13 06:Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07:Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 &Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & beginneling & zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan & Uk80 & RDJ 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & minimuis & clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Giegel & dib & Klingel 19: Libra & Dancevalley & Femmy & marriedgirl & kiddo81 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie & Miracles & Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & saffie& Mimi83 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy 26: Jesske & nynke1980 27: Sucre& Maine & Toetje77 & msRoxy & Tezzz 28: Maar29 & Jent & desiree1986 & beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 & Kim78 31: Meisje84 & lichtje & beverly & Xanado83 149 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 14 Zwanger, 37 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick, Mouse 16 mei JedidJah 21 mei lautjuh85, Miracles 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen
*sluipt binnen* Jedidjah!Nog steeds niet getest? Knap van je hoor, diep respect! Hoe is het? Ook nog geen bloed te bekennen? Hoop je echt snel te zien aan de andere kant! Net als de rest van de meiden die hier nog wachten, hoop jullie allemaal te zien daar....Succes met wachten, klussen en testen e.d. *sluipt weer terug*
Veel succes allemaal! Had nod de 14e maar ben gisteren ongie geworden dus helaas naar de volgende ronde. Stond niet in de lijst hoor. Op naar juni!
Nou hier ook geen ongi te bekennen Ik ga vanmiddag naar het ziekenhuis voor een bloedonderzoek/zwangerschapstest En als ik ga bellen laat ik het mijn vriend doen,misschien brengt dat geluk hihi En dani08 gefeliciteerd!
Smorgens dames, ben nog even thuis 'aan het werk', file lengte nam nog steeds toe, vandaar.... Pfjoe, had onwijze diarree zonet, bleueueu, zal wel de warmte zijn. @ Jedid: he wat balen, over 3 dagen posi-test, deal?! liefs noppie
@ noppie: als dat eens zou kunnen. Hoe dan ook ook mijn dag is een beetje verpest. Grom ik wou dat ik de tijd kon terug draaien...
Ik ben ook nog steeds met jullie mee aan get lezen...JedidJah.... mijn eerste test was ook vet negatief...en de 2e kan ik niet echt preken over een lijntje...ik heb toch een gevoel dat ik gewoon ongi ga worden maar wanneer is nog zeer de vraag...heb maar kleine vagen symthomen...nou succes
@jedidJah: Jammer van je negatieve test, probeer t maar gauw te vergeten.. @Klingel: Wij gaan gelijk op zo te zien, gezellig samen wachten jij hebt ook altijd van die lekkere dingen bij je