NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hee MEI-den,

Jedidjah: Je weet het wel weer spannend te maken! Ik hoop iig voor je dat je vrijdag 2 strepen hebt staan.

Ik zit rond NOD nu, ik had hem op de 14e gezet omdat ik niet mezelf al te vroeg gek wilde maken, maar als ik uitga van een gemiddelde cyclus van 28 dagen (zoals ik meestal heb) dan ben ik 2 dagen overtijd......
    Ik heb ook al een aantal dagen last van buikkrampen die erg lijken op de bandenpijn die ik mijn eerste zwanerschap heb gehad, dus ik begin nu heel erg te twijfelen.... zou het dan toch raak zijn....? Mijn man wilt nog een paar dagen achten met testen ( en ik zlef eigenlijk ook wel), maar dat is wel erg moeilijk... Wie had ook al weer die blikjes geduld?

In ieder geval iedereen hier veel succes met wachten en hoelijk kan ik jullie snel iets laten weten.

Groetjes,

Angela

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Kan je niet via je huisarts een bloedtest krijgen?
    Mijn huisarts heeft dat een jaar geleden ook gedaan, toen we dachten dat ik zwanger was maar negatief bleef testen.

Succes!

3. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hoi MEI-den,

ben effe aan het pauzeren op het werk. Beetje last van mijn darmen vandaag, pffff. Ben telkens bang dat het al ongi is, maar tot nu toe nog niets te zien. Wel beetje wittig slijm, je kent dat wel....

liefs
    noppie

4. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Hi ladies, tijdje geleden alweer dat ik ben geweest maar was lekker aan 't genieten van dit heerlijke weer.. :D
    Hoe is 't met iedereen? Ik hoop naar wens!

Ik heb een beetje een raar verhaal, weet niet wat ik ervan moet denken...Zie mijn banner, moet m'n vruchtbare dagen nog krijgen maar volgens mij heb ik ze al gehad (had al 't idee dat deze cyclus weer korter zou worden). Heb nl ovu-testjes gedaan en 1 daarvan was duidelijk positief! (zie album) Ben sinds deze maand begonnen met temperaturen maar daar blijkt geen temp verhoging uit en heb ook geen vruchtbaar slijm gezien...Waar moet ik nou op vertrouwen? :(

5. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Die temp zegt mij zelf ook nog niet zoveel en kan er ook niks mee omdat die van mij bijna de hele maand hetzelfde is en vrij hoog is.
    Stomme is wel dat hij nu iets gezakt is en dat zou dus gaan betekenen dat ik ongi ga worden, als ik het goed begrijp....
    Hoop het niet.....

6. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Ok, dus bij jou gaat je temp ook niet zoals ze zeggen dat ie hoort te gaan? Zal wel normaal zijn denk ik, iedereen heeft natuurlijk een ander lichaam...Maar nou snap ik er nog steeds niets van.
    Hoop dat je niet ongi wordt!

7. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Nou onze huisarts ( :( ) die gelooft niet in testen tot je 2 weken overtijd bent pas...

Stom wijf whahaha

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi allemaal ik mag in het rood de :evil: zijn er al had een hele vroege eisprong en helaas is het niks geworden

aan de wachtende heel veel succes en aan alle zwangere gefeliciteerd

9. Ben ik ook weer eens. Leuk om te zien dat meiden alweer zwanger zijn of dichtbij de testdagen zitten! Zelf volop aan de klus en met dit warme weer klus ik toch een stuk fijner dan dat gedoe met dekens ;)

Zwangerschapstestje zal in mijn koffer moeten. Over 13 dagen vertrekken we lekker voor een weekje naar griekenland.

Nou meiden, genite van de lente en laten we hopen dat we ook netals de vogeltjes allemaal een ei leggen deze maand!

Liefs
    Kim

10. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Mijn lichaam is volgens mij hopeloos :(
    Voel de krampen alweer en roze verlies zoals elke maand vóór m'n ongi. Zal dus binnenkort wel weer doorzetten. Meiden, hoe houden we het toch vol ;)

11. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    wat zijn er al veel zwangeren in de maand mei geweldig.

@ wachtende meiden suc6
    @klussende meiden veel plezier
    @ ongi meiden suc6 voor de volgende ronde

12. dancevalley

dancevalley Actief lid

9 jan 2008
    238
    0
    0
    Hier nu lichte krampen alsof ik ongi moet worden maar ben ook nog steeds bij vlagen misselijk..
    Het is lastig als je cyclus niet regelmatig is.. Kan eigenlijk nergens van op aan...

13. Female

Female Niet meer actief

Ik, type ongeduld en heb net getest, zoals ik al dacht hartstikke nega :(

14. Female

Female Niet meer actief

IK HAD AL, NEGATIEF INGESTELD :) , BINNEN 3 MIN. GEPOST DAT IE NEGA WAS, MAAR IK ZIE NU EEN HEEEEEL LICHT STREEPJE!
    IK STA HELEMAAL TE SHAKEN!
    HELLUP!

15. Female

Female Niet meer actief

beter krijg ik het niet op foto :(

16. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Owh female, wat spannend! Volgens mij is die toch echt positief hoor! Over een paar dagen nog eens en dan knalt ie van het scherm!

Alvast gefeliciteerd!

17. Niet meer actief

Hey Female.

Het is gewoon duidelijk te zien hoor. Volgens mij is ie ook positief.

Spannendddd

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja Female, ik zou denk ik ook al wel voorzichtig positief zijn hoor! Ik zie de streep ook! Morgen nog een keer testen meid, hopelijk is ie dan duidelijker (hoewel ik 'm nu ook al best goed zie! :D )

19. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hoi!

Nou Female, dat lijkt me ook een streepje!
    Wat spannend zeg! Morgen nog een keer testen?
    Ik ga de komende dagen op mijn ei wachten en natuurlijk klink aan de klus!
    Groetjes

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

@ Female: ik zie ook een lichtroze streep hoor! Hoop voor je dat ie morgen of overmorgen duidelijker is ;)

Deel Deze Pagina