NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Mag ik er niet op? :(

Maak er maar alvast 2 mei van, mijn ei is nog steeds niet langsgekomen..Mijn cyclus is dus minimaal al 39 dagen!

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Passagierslijst Mei 2008

01:Tacha1987 & Jent & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie
    02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Danjo & verhip & Maar29
    03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78
    04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV
    05: Jes1 & Moontje
    06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie
    07: Miranke & Mammie Paticia
    08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81
    09: goofychick & FairyTale & Melanietje
    10: Stoetel
    11: Cobi & ladybug
    12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa
    13: RDJ & Kippie75 & Luna1
    14: Dani08 & Pipikippie
    15: Yippieajee
    16:
    17: lb22
    18: Jessica83 & Meisje 0123
    19: JedidJah
    20:
    21: noppie
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:
    31:

56 passagiers voor de roze Limo Hummer!!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen ;)

verhip, je staat erbij....

Gisteren is mijn laptop hersendood verklaard. Mijn harddisk is rot. Het gevolg dat ik nu op een leen laptop zit... Helaas het geld voor een nieuwe laptop heb ik niet... Wie wil er doneren aan het JedidJah fonds?

JedidJah

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Wil iemand mij erbij zetten op 2 mei?

Ik krijg het niet voor elkaar... :cry:

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Je staat er bij... succes met klussen ;)

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hoi Mei-NOD-ers,

Helaas kom ik me vandaag ook bij jullie voegen. De :evil: :evil: :evil: zijn zonet doorgebroken. Als ik 14 dagen terugtel: mijn zogenaamde eisprong dag, zat mijn lief net 4 dagen in het buitenland. We hadden wel geklusd de ochtend dat hij wegging. Conclusie: of ik heb geen eisprong gehad, of zijn zaadjes leven niet langer dan 48 uur, of mijn eisprong is totaal niet goed in te schatten. Boehoehoehoe.
    Wil iemand mij plaatsen op 21 mei, dan is op basis van mijn gemiddelde er weer een mogelijke NOD....

liefs
    noppie

6. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ noppie; ik heb je er bij gedaan... het is niet leuk he :(... ik moet toch eerlijk toegeven dat ik er ook een beetje van baal... Maar we gaan er een mooie maand van maken... Nieuwe kansen, nieuwe mogelijkheden, nieuwe prijzen :baby:

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Nee, er is geen bal aan. Heb net even mijn vriend gebeld. Die was ook echt teleurgesteld. Ik ben niet zo verdrietig als vorige keer, toen dacht ik echt dat het raak was. Nu voelde ik eigenlijk niets, dus had ook niet echt verwacht, maar wel gehoopt natuurlijk. Het lastigste vind ik dat alles zo moeilijk in te schatten is en dat je dus eigenlijk vrij weinig controle hebt. Maar ja: we gaan er gewoon weer voor!

8. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Noppie balen zeg! volgende ronde beter..

Jedidjah, bedankt dat je mij op de lijst hebt gezet!

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ur welcome

10. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Bedankt voor mijn plaatsje in de hummer. Had er misschien liever niet in gezeten maar tja....hij is toch best leuk dus dan gaan we er maar wat van maken of niet dan? Heb net even een beetje terug gelezen hier en lijkt me erg gezellig.
    Heb alleen wel een vraagje: Is er niemand die een korte cyclus heeft zoals ik? Ik snap wel dt het lastig zwanger worden (of dat je langer wachten moet) is met een langere cyclus alleen wil even laten weten dat een korte cyclus ook niet altijd alles is. Ik ben vaak 5 dagen ongi en dat dan om de drie á vier weken, das erg vaak en erg lang en heb er dan ook nog eens enorme pijnen van. Wou het gewoon even zeggen......niet om iemand aan te vallen maar het stoort me heel soms als iemand klaagt over zo'n lange cyclus....
    Ach hadden we allemaal maar gewoon een nette cyclus van 28 dagen.....

Zo lucht wel even op, ben erg benieuwd of er meer mensen zijn met een korte cyclus ik ben ze nog niet tegen gekomen.....

11. lb22

lb22 Actief lid

25 feb 2008
    303
    0
    0
    goede morgen dame's

ben er ook weer!
    al lekker schoongemaakt in huis, boodschapjes gedaan en nu net even wat gedronken met zoontje-lief!

vanavond weer werken en dan 2 dagen vrij en weer 3 werken!

kwam net nog een vriendin van de zwangerschapcurus tegen, haar zoontje is 2 dagen jonger dan mijn zoontje en ook zij zijn weer bezig voor een 2e, maar ook dat wil niet echt vlotten! zal je zien zijn we straks weer samen zwanger, zou me wel leuk lijken!

ik ga weer even verder!

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Thx!
    Ik ga nog tot het weekend door met klussen en dan moet de boel écht 2 weken herstellen! ha ha.

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Heel actief bezig lb22! Respect!, hier komt er vandaag niets uit mn handen, ben echt lui en duf en heb geen puf om ook maar iets te doen behalve een wasje in de machine en dat daarna ophangen....alleen het regent en dat is balen want dan moet het alleaal weer binnen hangen.
    Verder pijn! Heb ik altijd de eerste dag van mn ongi maar ik calculeer het in en dan mag ik ook van mezelf lui zijn, morgen gaat dochterlief weer naar school dan ga ik even flink huishouden!

Ik duik de bank op met een warme rode lamp op mn buik, met een boek of tv.

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    jij wel... ik ben lkkr aan het werk... Ik ga tieners irriteren ;)

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Help! Weet het even niet....volgens de calculator van zsspagina is mijn NOD op 9 mei.....volgens eigen berekening zou het de 6de zijn....ga het ff uitzoeken, de bank wacht maar ff....

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    nettie: hoelange cyclus heb je..die van mij is 25 dagen..ook niet erg lang maar ben er wel blij mee..

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    mijne is 24 en op zich ben ik ook wel blij met een korte cyclus alleen dat ik altijd 5 tot 7 dagen ongesteld ben is gewoon zo vreselijk veel, heb dan het idee dat ik meer ongi ben dan dat ik het niet ben. Dus wat dat betreft zou ik dan liever een wat langere cyclus hebben of gewoon wat minder lang ongi. Maar goed klagen helpt niet daar word het toch niet anders van. Ik ga er gewoon mee door, moet het ermee doen.

18. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik heb een lange cyclus, maar ben maar 2 of 3 dagen ongi...

JedidJah

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Zie je? Dat bedoel ik, voelt soms zo oneerlijk snap je? Maar ben wel blij voor jou dat je maar zo kort ongi bent hoor! ;)

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ik heb een hele vage cyclus. Ik ben maar heel kort ongi. Ik heb een eisprong alsof ik een cyclus van 26 dagen heb en moet wachten tot dag 30 t/m 39

Deel Deze Pagina