Mag ik er niet op? Maak er maar alvast 2 mei van, mijn ei is nog steeds niet langsgekomen..Mijn cyclus is dus minimaal al 39 dagen!
Passagierslijst Mei 2008 01:Tacha1987 & Jent & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Gulay & Merelrosie 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & Danjo & verhip & Maar29 03: Ellen1983 & pregnantlady & Saloua & Kim78 04: Ilona85 & Lautje1979 & Suusje34 & SSV 05: Jes1 & Moontje 06: Mouse & Vibeke & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Nettie 07: Miranke & Mammie Paticia 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Sjansie28 & K3lly & Silvana81 09: goofychick & FairyTale & Melanietje 10: Stoetel 11: Cobi & ladybug 12: Naatje30 & Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa 13: RDJ & Kippie75 & Luna1 14: Dani08 & Pipikippie 15: Yippieajee 16: 17: lb22 18: Jessica83 & Meisje 0123 19: JedidJah 20: 21: noppie 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: 56 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ] zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen verhip, je staat erbij.... Gisteren is mijn laptop hersendood verklaard. Mijn harddisk is rot. Het gevolg dat ik nu op een leen laptop zit... Helaas het geld voor een nieuwe laptop heb ik niet... Wie wil er doneren aan het JedidJah fonds? JedidJah
Hoi Mei-NOD-ers, Helaas kom ik me vandaag ook bij jullie voegen. De zijn zonet doorgebroken. Als ik 14 dagen terugtel: mijn zogenaamde eisprong dag, zat mijn lief net 4 dagen in het buitenland. We hadden wel geklusd de ochtend dat hij wegging. Conclusie: of ik heb geen eisprong gehad, of zijn zaadjes leven niet langer dan 48 uur, of mijn eisprong is totaal niet goed in te schatten. Boehoehoehoe. Wil iemand mij plaatsen op 21 mei, dan is op basis van mijn gemiddelde er weer een mogelijke NOD.... liefs noppie
@ noppie; ik heb je er bij gedaan... het is niet leuk he ... ik moet toch eerlijk toegeven dat ik er ook een beetje van baal... Maar we gaan er een mooie maand van maken... Nieuwe kansen, nieuwe mogelijkheden, nieuwe prijzen
Nee, er is geen bal aan. Heb net even mijn vriend gebeld. Die was ook echt teleurgesteld. Ik ben niet zo verdrietig als vorige keer, toen dacht ik echt dat het raak was. Nu voelde ik eigenlijk niets, dus had ook niet echt verwacht, maar wel gehoopt natuurlijk. Het lastigste vind ik dat alles zo moeilijk in te schatten is en dat je dus eigenlijk vrij weinig controle hebt. Maar ja: we gaan er gewoon weer voor!
Bedankt voor mijn plaatsje in de hummer. Had er misschien liever niet in gezeten maar tja....hij is toch best leuk dus dan gaan we er maar wat van maken of niet dan? Heb net even een beetje terug gelezen hier en lijkt me erg gezellig. Heb alleen wel een vraagje: Is er niemand die een korte cyclus heeft zoals ik? Ik snap wel dt het lastig zwanger worden (of dat je langer wachten moet) is met een langere cyclus alleen wil even laten weten dat een korte cyclus ook niet altijd alles is. Ik ben vaak 5 dagen ongi en dat dan om de drie á vier weken, das erg vaak en erg lang en heb er dan ook nog eens enorme pijnen van. Wou het gewoon even zeggen......niet om iemand aan te vallen maar het stoort me heel soms als iemand klaagt over zo'n lange cyclus.... Ach hadden we allemaal maar gewoon een nette cyclus van 28 dagen..... Zo lucht wel even op, ben erg benieuwd of er meer mensen zijn met een korte cyclus ik ben ze nog niet tegen gekomen.....
goede morgen dame's ben er ook weer! al lekker schoongemaakt in huis, boodschapjes gedaan en nu net even wat gedronken met zoontje-lief! vanavond weer werken en dan 2 dagen vrij en weer 3 werken! kwam net nog een vriendin van de zwangerschapcurus tegen, haar zoontje is 2 dagen jonger dan mijn zoontje en ook zij zijn weer bezig voor een 2e, maar ook dat wil niet echt vlotten! zal je zien zijn we straks weer samen zwanger, zou me wel leuk lijken! ik ga weer even verder!
Heel actief bezig lb22! Respect!, hier komt er vandaag niets uit mn handen, ben echt lui en duf en heb geen puf om ook maar iets te doen behalve een wasje in de machine en dat daarna ophangen....alleen het regent en dat is balen want dan moet het alleaal weer binnen hangen. Verder pijn! Heb ik altijd de eerste dag van mn ongi maar ik calculeer het in en dan mag ik ook van mezelf lui zijn, morgen gaat dochterlief weer naar school dan ga ik even flink huishouden! Ik duik de bank op met een warme rode lamp op mn buik, met een boek of tv.
Help! Weet het even niet....volgens de calculator van zsspagina is mijn NOD op 9 mei.....volgens eigen berekening zou het de 6de zijn....ga het ff uitzoeken, de bank wacht maar ff....
nettie: hoelange cyclus heb je..die van mij is 25 dagen..ook niet erg lang maar ben er wel blij mee..
mijne is 24 en op zich ben ik ook wel blij met een korte cyclus alleen dat ik altijd 5 tot 7 dagen ongesteld ben is gewoon zo vreselijk veel, heb dan het idee dat ik meer ongi ben dan dat ik het niet ben. Dus wat dat betreft zou ik dan liever een wat langere cyclus hebben of gewoon wat minder lang ongi. Maar goed klagen helpt niet daar word het toch niet anders van. Ik ga er gewoon mee door, moet het ermee doen.
Zie je? Dat bedoel ik, voelt soms zo oneerlijk snap je? Maar ben wel blij voor jou dat je maar zo kort ongi bent hoor!
ik heb een hele vage cyclus. Ik ben maar heel kort ongi. Ik heb een eisprong alsof ik een cyclus van 26 dagen heb en moet wachten tot dag 30 t/m 39