@puzzcat24: je bent lief, dankjewel. ben ondertussen al bijna in tranen zo bang en onzeker ben ik... waarom krijg ik niet gewoon een vette streep? het is niet eerlijk....
ja daarom ga ik ook naar een andere dokter... puzzcat: dat is dus ook ong wat ik in mijn hoofd heb..ik vind het inmiddels belachelijk dat ze zo overdrijven.. Ik bedoel..natuurlijk zit de kans er in..maar hallo ik ben nog maar 5 weken zwanger..! en vrijdag was het nog korter.. Ik was het trouwens met die 7 dagen overtijd positief testen hehe..
Lien: wacht het even af..doe over 2 dagen nog een test..maar als ik het zo lees hier op het forum klinkt het inderdaad niet positief..maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch..? who knows! meis..zeg niet dat het niet eerlijk is..iedereen krijgt wat hij verdient..en op het moment dat het het beste voor diegene is. een vruchtje breekt niet voor niets af en eindigd in een miskraam...het is gewoon fout gegaan..geef de hoop niet op oke?
jeetje meiden wat een ontwikkelingen allemaal... heb het niet helemaal gevolgd omdat ik er eigenlijk niet zoveel mee bezig wil zijn maar aan het einde van cylclus begint het toch weer te kriebelen.... alle zwangeren van harte! alle onzekeren sterkte alle wachtenden succes! ik heb nog geen ongi kunnen bekennen maar test nog niet vorige keer ook 2 dagen over tijd en toch mis...
Oh Lien en Allahinkullu, ik hoop echt het beste. Maar allhinkullu, je kunt met 4 weken bij niemand iets zien op een echo hoor. Ik mag definitief op rood. Ben vandaag ontzettend ongesteld geworden en heb echt verschrikkelijke pijn in mijn buik en lig dan ook onder invloed van ibuproven op de bang te hangen, want anders gaat het echt niet. Baal enorm.
Female GEFELICITEERD Ik zie je streep ook hoor! Dikke knuffel voor lien78 ik hoop dat je alsnog over een paar dagen positef test! ik duim voor je!
@ Female: gefeliciteerd, ik heb de streep gezien! @ Allahinkulu: was je naar een huisarts gegaan die aan het hobbyen is geslagen of echt naar een gyn? Klinkt mij niet als iemand die verstand van zaken heeft gehad! @ Lien: meid je hebt het moeilijk, maar geef niet op. Je moet nu echt even vertrouwen op je lichaam en niet op al die duffe testjes, het kan ook gewoon een meetfoutje zijn geweest. Je voelt je zwanger en je hebt 1 posi-test gehad. Wacht nou maar even af en je zal over een paar dagen vast weer posi testen. Vindt de suggestie om naar de huisarts te gaan wel een goeie, maar uh, niet naar die van Allahinkulu! liefs noppie
dank jullie wel voor alle lieve en bemoedigende woorden. ik houd jullie op de hoogte. ga nu met de hond lopen en dan naar mijn vergadering toe. heb ik in ieder geval even afleiding...
@ Lien; nog een keer sterkte meid, Ik zou idd zsm een afspr. maken met de HA, des te sneller heb je zekerheid. Knuf! Meiden bedankt! Ik kan het echt niet geloven hoor, zo bizar! En wat moet ik nu? Banner aanpassen? Of nog wachten?
Female: gefeliciteerd! Daar staat echt wel een streepje op. Hoop je binnenkort te zien bij de Januari - mama's! Lien; wat naar zeg, misschien een andere test uitproberen, of langsgaan bij de dokter? Groetjes allemaal
Jee ik had het bij jou wel verwacht, maar iid wie weet komt het nog....is nog wel vroeg misschien, ik duim met je mee..i..ojee ik ga hangen, daar komt mijn zwangere vriendin en die weet nog van niks...hihihih
@ Allahinkulu: Ik heb nog geen verstand van echo's en daarmee bedoel ik vanaf wanneer je iets kan zien, maar als ik het goed begrijp van de andere meiden is die huisarts van je inderdaad een L... Ik hoop dat je vanaf morgen dan wat meer kan gaan genieten wanneer je de uitslag hebt gekregen. Trouwens ik heb helemaal geen symptomen dus die ongi kan ook nog komen. Ik wilde net bijna weer een test halen maar ik was STERK en heb het netjes teruggelegd en ben ik weggelopen. Ik ben trots op mezelf. @ Lien: Wat vervelend voor je meid. Hopelijk wordt ie alsnog positief.
Female: een voorzichtige felicitatie, hoop dat je morgen een dikke vette streep op je test hebt staan! Allahinkullu: volgens mij kun je inderdaad met 4/5 weken nog geen beebje op de echo zien, omdat de baarmoeder dan nog onder het schaambeen zit... Lien, wat vervelend voor je, zou als ik jou was gewoon een afspraak maken bij de HA, en evt bloed laten prikken. weet je tenminste waar je aan toe bent! Hier nog steeds geen EI-tje te bespeuren...
Thanks thanks! Heb mijn banner dan vast (voorzichtig) aangepast. Morgen laat ik weten hoe ie 's morgens was (de test) Grappig, de test was net zo licht als toen ik de eerste keer teste toen ik zwanger was van Kynan
halloo MEIsjes! zo, ik ben 'vroeg' thuis na lekker werken, en wat lees ik nu? in volgorde van onthouden: @jedidjah: heb je tóch getest meis dat had ik niet verwacht! en nega? boehhhhhhhhh hoe kan dat nouwww? met je zwangerschapsstreep en en en? nou laat hcg en late tests geven hoop he [-o< , maar ik snap wel dat je je even wil terug trekken. wat ik al zei, de teleurstelling van een nega test (of erger..) is heel heavy en daar moet je je voor beschermen! desnoods door even paar dagen niet bij ons te zijn! ik duim onwijs voor je en wens je alle geluk!!!! kop op lieve jedid!!! *knuffel* (waarom hebben we geen emoticon die een knuffel uitbeeldt eigenlijk?? moderators???!!!! ) @ Allahinkulu: nog een verontrustend bericht boeh! ik vind het geloof ik wel een beetje een rare reactie aangezien je weinig op echo kan zien toch? ik wens je veel geluk! @lien: ik hoop dat je geduld wordt beloond. tjonge ik moet mijn duimen verdelen maar ook voor jou duim ik! @female...........JAAAAAAAA en jij hebt goed nieuws: gewelidg: gefeliiiiii! ik snap je schrik (ik zou er zelf zo ongeveer in blijven denk ik!) maar probeer oo super te genieten! @dancevalley: heeey das leuk samen zelfde NOD, das nog een overeenkomst die we hebben (naast uitrazen op een festival na slecht nieuws meen ik me te herinneren ) hier, neem een groot glas ijsthee met verse limoen! en ook een warm stokbroodje met tomaat pesto! en de nieuwe viva! wachten op een wonder.. [-o< (maar ik voel nog niets ) liefs, klingel
kweetnie desiree, ik voel weinig en ik ben zo druk dat ik minder tijd heb om ongeduldig te zijn denk ik vind ik zelf ook wel raar! ergens overtuigd van ontzettende NO GO deze maand weet niet waarom. misschien maakt dat, en dat lichaam niet 'fopt', het wat dat betreft wat makkelijker? en jij? klasdagen? succes!