puzzicat24 ik vind het fijn dat je het opneemt voor lien78. Maar ik probeer realistisch te blijven en eerlijk antwoord te geven aan de hand van ervaringen die ik zelf heb en van anderen heb gelezen en soms kan het dan zijn dat je dat liever niet leest of hoort, maar ik vind het belangrijk dat lien er rekening meehoudt dat het niet goed kan zijn. Ik hoop natuurlijk dat ht allemaal wel goed zit en dat de test natuurlijk fout was, maar dat geeft e test normaal gesproken aan. Maargoed verder wil ik het nu afsluiten. Lien ik hoop echt dat er niets aan de hand is en dat je nog steeds zwanger bent en alles goed zal gaan. xxx Joyce
Jaaa Klingel, volgens mij komt de ongi eraan. Maar waarom het zo vreselijk traaaaaaag moet snap ik ook niet. Normaliter is het pats boem ongi hahahaha. Ok vorige maand eerst wat bruin maar dit is nieuw. Als ik over 2 dagen nog niet ongi ben gooi ik er weer een test tegenaan.
Hi Klingel, Fijn dat jij d'r ook weer bent. Ik voel zelf ook vrijwel niets en heb ook een No Go gevoel, terwijl we deze maand wel fantastisch geklusd hebben voor ons doen. Eigenlijk om de dag of met 2 er tussen. Alleen afgelopen weekend 3 nachten niet wegen schoonmoeder in kamer naast ons, maar volgens mij als ik een ei heb dan had ik die al gehad. ook 1x tijdens ei-fase wegens ruzie vrees ik, maar ja, kunnen we nu toch niks meer aan doen. Toch vrees ik wel enige teleurstelling als ik weer ongi wordt.... liefs noppie
lieve noppie, jij ook NOGO gevoel? boeh...... samen stampvoeten MOPPER! wij hebben wel braaf 3 x geklust op poxi ovu dagen maar daarvoor niet wegens ook gezamelijke vakantie met schoonouders HUMZ ik zal ook teleurgesteld zijn maar ergens doordat lichaam normaler doet (?) misschien wel sneller accepteren.... was het weekend aan zee leuk trouwens? nog mooie duinpannen gezien ? @tischa: irri zeg een slome ongi beeeeeeeh! liefs dus! klingel.
hallo iedereen Ik ben nieuw hier, en wat leuk om te lezen dat er meer vrouwen / meiden zijn zoals ik die aan het klussen zijn, wat een spannende tijd zeg! mijn nod dag is 27 mei..( denk ik zo ongeveer) het is natuurlijk nooit helemaal precies, maar rond die periode hoop ik em flink over te slaan zijn er meer rond die datum? zo ja dan ga ik nu alvast voor jullie duimen goodluck all groetjes Shine
hi shine WELKOM op je meest vruchtbare dag nog wel hoop dat je snel zwanger mag zijn en dat je hier lekker kan kletsen enzo! liefs klingel
Passagierslijst Mei 2008 01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & nata & tumtummetje & allahinkullu 03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq & suske13 06:Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger 07:Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 &Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & beginneling & zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah 12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & queensan & Uk80 & RDJ 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & minimuis & clarike 18: Jessica83 & Meisje 0123 & Giegel & dib & Klingel 19: Libra & Dancevalley & Femmy & marriedgirl & kiddo81 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: noppie & Spekkie & Miracles & Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & saffie& Mimi83 23: Marina71 24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy 26: Jesske & nynke1980 27: Sucre& Maine & Toetje77 & msRoxy & Tezzz & Shine 28: Maar29 & Jent & desiree1986 & beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa 30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 & Kim78 31: Meisje84 & lichtje & beverly & Xanado83 149 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 14 Zwanger, 37 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick, Mouse 16 mei JedidJah 21 mei lautjuh85, Miracles 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen minumuis staat nu op rood Female is nu roze Tascha helaas ook op rood Shine je staat erbij Vibeke ik heb je ook aangepast
@ Allahinkulu: op een echo kun je pas vanaf een week of 6 iets zien van een vruchtje hoor. Daarvoor kun je op z'n hoogst iets zien van een onregelmatigheid in de baarmoederwand. Met een echo met 4 weken is echt nog veel te weinig te zien om met zekerheid te kunnen zeggen dat er niks zit! Hebben ze ook de dikte van het baarmoederslijm gemeten? @Klingel: was dat nou? NO GO? En je hebt toch nog wel zo goed gesmept toch? We wachten wel op roze op ons smeplijstje hoor! @meiden die ongi zijn geworden: knap baluh! @Female: gefeliciflapsteerd! Hier eindelijk ei-pijnloos. Dat heeft toch een goeie week geduurd. Vanaaf nog ff mannetje meesleuren het bed in en dan zit ik officieel wederom op de wachtbank! Hoop zooooo dat de zaadjes hun weg kunnen vinden! Laterrrr! Liefs Tezzz
nou mijn 'dokter' is dus een gyneacologe..(zo schrijf je dat toch :S) en ze heeft echt geen enkele keer gezegd dat het normaal is dat ze niets ziet.. :S en nee verder helemaal niets opgemeten.. ik ga vrijdag naar mijn lieve dokter hopelijk werkt ze er nog (ook gyn trouwens..ze doet ook de bevallingen) en ik verwacht eigenlijk dat zij iets heel anders gaat zeggen..(mocht mijn bloed uitslag morgen positief zijn, zo niet..dan zal het inderdaad mis gaan)
@AllahinKullu: ik hoop dat je uitslag gewoon positief is! Raar hoor dat ze niet zeiden dat je nog bijna niks kan zien. Want dat is toch echt zo! En baarmoederslijmvlies opmeten doen ze zelfs bij de standaard ovulatie-echo's! Bij mij wel tenminste Veel succes met afwachten!
Klingel, net uitgeklust hier.. ei is zeker weten weer gesprongen vandaag. Had de hele dag een enorme pens ervan. Ik leek wel zwanger Klasdagen haha. Maar hoop niet dat het een NO GO wordt voor jou deze maand. Hier wel prima geklust. Maar geeft geen garantie, helaas! Female, ik wou jou ook nog even feliciteren, dus bij deze gefeliciteerd! Meiden jullie nu ook nog allemaal, deze maand moet flink roze worden!
@mensen in twijfel : hopelijk krijgen jullie snel bevestiging dat alles goed gaat Ik heb vandaag een testje gedaan en die was helaas negatief. Ik mag dus op cyclus van slag. We hebben ons dus suf geklust rond de verkeerde periode . Vrees dat het niet voor mei zal worden. Dat de ongi nu maar snel komt, want ik zit al op mijn langste cyclus ooit ! @mouse : bedankt voor het duimen Heeft helaas niet geholpen. Zal je waarschijnlijk wel terug zien in juni !
Vibeke ik heb het aangepast. Voor mij ziet het er ook niet goed uit. Pfff hopelijk komen de ongi's dan inderdaad snel. Dan is er tenminste weer een nieuwe kans
Het is dan echt zover...mijn ongi is door gebroken... Ik maar hopen dat de eerste ronde clomid toch nog wat gedaan had,maar mocht niet baten... Deze maand mijn hubbie zijn zaad weer checken,denk dat het weer zo slecht zal zijn als vorige keer jammer genoeg...Hij heeft in het ziekenhuis gelegen voor een virale infectie... Pfftt Wat een pijn kan die clomid veroorzaken jeetje *grijpt gelijk naar de paracetamol* @jent Ik begrijp het best hoor Ik wil ook geen ruzie hierdoor...Ik word er zelfs ook cinische van dit gewacht en gekl*** Ben nu echt niet te genieten.........Depri tot op het bot.... Maar moet over een kleine week weer paraat staan voor de klusdagen Heb een korte cyclus... Ik ga het hier nog in de gaten houden meiden @AllahinKullu @Tezzz @Tischa and the rest!