NOD Mei 2008

Discussion in 'NOD forum' started by Danjo, Mar 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Nou de afscheiding wordt steeds bruiner dus ik denk dat de ongi eraan komt :(

2. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ik bedoel natuurlijk klUsdagen :)

en tischa, ongi on the way? NEEY! :(

3. jent

jent Fanatiek lid

Jul 12, 2007
    1,850
    0
    0
    Limburg
    puzzicat24 ik vind het fijn dat je het opneemt voor lien78. Maar ik probeer realistisch te blijven en eerlijk antwoord te geven aan de hand van ervaringen die ik zelf heb en van anderen heb gelezen en soms kan het dan zijn dat je dat liever niet leest of hoort, maar ik vind het belangrijk dat lien er rekening meehoudt dat het niet goed kan zijn. Ik hoop natuurlijk dat ht allemaal wel goed zit en dat de test natuurlijk fout was, maar dat geeft e test normaal gesproken aan. Maargoed verder wil ik het nu afsluiten.

Lien ik hoop echt dat er niets aan de hand is en dat je nog steeds zwanger bent en alles goed zal gaan.

xxx Joyce

4. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @ jent: mee eens!
    en succes op je vruchtBAARste dag :):):)

5. Niet meer actief

Jaaa Klingel, volgens mij komt de ongi eraan. Maar waarom het zo vreselijk traaaaaaag moet snap ik ook niet. Normaliter is het pats boem ongi hahahaha. Ok vorige maand eerst wat bruin maar dit is nieuw. Als ik over 2 dagen nog niet ongi ben gooi ik er weer een test tegenaan.

6. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Hi Klingel,

Fijn dat jij d'r ook weer bent. Ik voel zelf ook vrijwel niets en heb ook een No Go gevoel, terwijl we deze maand wel fantastisch geklusd hebben voor ons doen. Eigenlijk om de dag of met 2 er tussen. Alleen afgelopen weekend 3 nachten niet wegen schoonmoeder in kamer naast ons, maar volgens mij als ik een ei heb dan had ik die al gehad. ook 1x tijdens ei-fase wegens ruzie vrees ik, maar ja, kunnen we nu toch niks meer aan doen. Toch vrees ik wel enige teleurstelling als ik weer ongi wordt....

liefs
    noppie

7. Female

Female Niet meer actief

PS zou iem. mij op de lijst willen aanpassen? Ben nog steeds zo'n leek :oops:
    Dank u! ;)

8. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    lieve noppie, jij ook NOGO gevoel? boeh...... samen stampvoeten MOPPER!
    wij hebben wel braaf 3 x geklust op poxi ovu dagen maar daarvoor niet wegens ook gezamelijke vakantie met schoonouders HUMZ

ik zal ook teleurgesteld zijn maar ergens doordat lichaam normaler doet (?) misschien wel sneller accepteren....

was het weekend aan zee leuk trouwens? nog mooie duinpannen gezien:) :)?

@tischa: irri zeg een slome ongi :( beeeeeeeh! :(

liefs dus!
    klingel.

9. shine

shine Nieuw lid

May 13, 2008
    4
    0
    0
    hallo iedereen :D
    Ik ben nieuw hier, en wat leuk om te lezen dat er meer vrouwen / meiden zijn zoals ik die aan het klussen zijn, wat een spannende tijd zeg!
    mijn nod dag is 27 mei..( denk ik zo ongeveer) het is natuurlijk nooit helemaal precies, maar rond die periode hoop ik em flink over te slaan :D zijn er meer rond die datum? zo ja dan ga ik nu alvast voor jullie duimen :D
    goodluck all
    groetjes Shine :)

10. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    hi shine WELKOM :) op je meest vruchtbare dag nog wel :)

hoop dat je snel zwanger mag zijn en dat je hier lekker kan kletsen enzo!

liefs
    klingel

11. Niet meer actief

Passagierslijst Mei 2008

01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22
    02: Marieke11 & Nessy & beverly & Ramona0309 & nata & tumtummetje & allahinkullu
    03: pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & vera77
    04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979
    05: Jes1 & Moontje & manon1979 & Beep & babyangel & Sjansie28 & Mnq & suske13
    06:Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & cinneltje & Kita29 & Twigger
    07:Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 &Elena & Bayliss
    08: Kartouche & Angeliekje & sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia
    09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & beginneling & zeeland & WeegschaalA
    10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick
    11: Cobi & ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 & JedidJah
    12: Lien78 & Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & puzzcat24
    13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi& Eppie25&Patriesie
    14: Dani08 & Pipikippie & mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj
    15: Yippieajee & Kimmmie & queensan & Uk80 & RDJ
    16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24
    17: lb22 & minimuis & clarike
    18: Jessica83 & Meisje 0123 & Giegel & dib & Klingel
    19: Libra & Dancevalley & Femmy & marriedgirl & kiddo81
    20: Dib & Sanne & Dinkie1982
    21: noppie & Spekkie & Miracles & Lautjuh85
    22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & saffie& Mimi83
    23: Marina71
    24: Re81 & Pearl29 & Daantje 25 & Zen
    25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy
    26: Jesske & nynke1980
    27: Sucre& Maine & Toetje77 & msRoxy & Tezzz & Shine
    28: Maar29 & Jent & desiree1986 & beertje76
    29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa
    30: Energy84 & Gepie78 & amanda23 & Manon77 & Kim78
    31: Meisje84 & lichtje & beverly & Xanado83

149 passagiers voor de roze Limo Hummer!!
    14 Zwanger, 37 Ongesteld , 7 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag

Testmarathon:

5 mei
    Mnq

10 mei
    Goofychick, Mouse

16 mei
    JedidJah

21 mei
    lautjuh85, Miracles

26 mei
    kellly

29 mei
    Curly79

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties.En de 2e link weghalen

minumuis staat nu op rood
    Female is nu roze
    Tascha helaas ook op rood
    Shine je staat erbij
    Vibeke ik heb je ook aangepast

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @ Allahinkulu: op een echo kun je pas vanaf een week of 6 iets zien van een vruchtje hoor. Daarvoor kun je op z'n hoogst iets zien van een onregelmatigheid in de baarmoederwand. Met een echo met 4 weken is echt nog veel te weinig te zien om met zekerheid te kunnen zeggen dat er niks zit! Hebben ze ook de dikte van het baarmoederslijm gemeten?

@Klingel: was dat nou? NO GO? En je hebt toch nog wel zo goed gesmept toch? We wachten wel op roze op ons smeplijstje hoor! ;)

@meiden die ongi zijn geworden: knap baluh! :(
    @Female: gefeliciflapsteerd!

Hier eindelijk ei-pijnloos. Dat heeft toch een goeie week geduurd. Vanaaf nog ff mannetje meesleuren het bed in en dan zit ik officieel wederom op de wachtbank! Hoop zooooo dat de zaadjes hun weg kunnen vinden!

Laterrrr!

Liefs Tezzz

13. Female

Female Niet meer actief

Bedankt voor de moeite Tischa! :D

14. Niet meer actief

Graag gedaan Female :D

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    nou mijn 'dokter' is dus een gyneacologe..(zo schrijf je dat toch :S)
    en ze heeft echt geen enkele keer gezegd dat het normaal is dat ze niets ziet..
    :S

en nee verder helemaal niets opgemeten..

ik ga vrijdag naar mijn lieve dokter hopelijk werkt ze er nog (ook gyn trouwens..ze doet ook de bevallingen) en ik verwacht eigenlijk dat zij iets heel anders gaat zeggen..(mocht mijn bloed uitslag morgen positief zijn, zo niet..dan zal het inderdaad mis gaan)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @AllahinKullu: ik hoop dat je uitslag gewoon positief is! Raar hoor dat ze niet zeiden dat je nog bijna niks kan zien. Want dat is toch echt zo! En baarmoederslijmvlies opmeten doen ze zelfs bij de standaard ovulatie-echo's! Bij mij wel tenminste :rolleyes:
    Veel succes met afwachten!

17. Klingel, net uitgeklust hier.. ei is zeker weten weer gesprongen vandaag. Had de hele dag een enorme pens ervan. :) Ik leek wel zwanger :p
    Klasdagen haha. Maar hoop niet dat het een NO GO wordt voor jou deze maand. Hier wel prima geklust. Maar geeft geen garantie, helaas!
    Female, ik wou jou ook nog even feliciteren, dus bij deze gefeliciteerd! Meiden jullie nu ook nog allemaal, deze maand moet flink roze worden!

18. Vibeke

Vibeke Lid

Mar 9, 2008
    86
    0
    0
    @mensen in twijfel : hopelijk krijgen jullie snel bevestiging dat alles goed gaat

Ik heb vandaag een testje gedaan en die was helaas negatief. Ik mag dus op cyclus van slag.
    We hebben ons dus suf geklust rond de verkeerde periode :rolleyes: . Vrees dat het niet voor mei zal worden. Dat de ongi nu maar snel komt, want ik zit al op mijn langste cyclus ooit !

@mouse : bedankt voor het duimen Heeft helaas niet geholpen. Zal je waarschijnlijk wel terug zien in juni !

19. Niet meer actief

Vibeke ik heb het aangepast. Voor mij ziet het er ook niet goed uit. Pfff hopelijk komen de ongi's dan inderdaad snel. Dan is er tenminste weer een nieuwe kans

20. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

:cry: Het is dan echt zover...mijn ongi is door gebroken...

Ik maar hopen dat de eerste ronde clomid toch nog wat gedaan had,maar mocht niet baten...

Deze maand mijn hubbie zijn zaad weer checken,denk dat het weer zo slecht zal zijn als vorige keer jammer genoeg...Hij heeft in het ziekenhuis gelegen voor een virale infectie...

Pfftt Wat een pijn kan die clomid veroorzaken jeetje
    *grijpt gelijk naar de paracetamol*

@jent Ik begrijp het best hoor ;) Ik wil ook geen ruzie hierdoor...Ik word er zelfs ook cinische van dit gewacht en gekl*** Ben nu echt niet te genieten.........Depri tot op het bot....

Maar moet over een kleine week weer paraat staan voor de klusdagen Heb een korte cyclus...

Ik ga het hier nog in de gaten houden meiden @AllahinKullu @Tezzz @Tischa and the rest!

Share This Page