Groetjes van de wachtbank nogmaals... Ben druk aan 't duimen voor Lien & Allahinkullu & Jedid & Vibeke. * Deelt M&M's uit aan de andere meiden op de wachtbank*
Hmz....ik pas, ik eet wel een broodje Bij het idee aan M&M's word ik nog misselijker dan ik al ben :-k Nog meer wachtenden die een plakje donderbruin brood willen met kaas?
He MEIden kom net terug uit mijn werk en het lijkt hier wel een soap. @Klingel: klopt helemaal wat je zei.. nog een leuke overeenkomst zou zijn als we beide roze zouden zijn deze maand.. daar gaan we voor. @Lien: maak je nog niet teveel zorgen.. ik denk dat elke test anders is ookal zijn ze van hetzelfde merk.. Ik had laatst van de matcare alleen een streep bij de T ipv bij de C @AllahinKullu: Voor zover ik weet kun je idd pas bij 6/7 weken iets op een echo zien.. dus ja waar hebben ze het over.. Ikzelf voel me vreemd.. Kan er geen peil op trekken.. de soort van ongikrampen zijn en nog steeds en de misselijkheid ook.. maar ga gezellig met klingel op de wachtbank.. Ik neem er een stukje kaas bij..
jammer Puzzcat! Ik had trouwens weinig last van mijn ongi na m'n eerste cyclus met clomid . Maar wel veel bloed. Teken dat het een goede eisprong is geweest misschien? Je moet het zo zien: goeie ongi = grote voorjaarsschoonmaak! En na de schoonmaak helemaal klaar om een mooi nestje te maken! slaap lekker allemaal!
Ik voel me eigenlijk raar omdat ik me helemaal niet raar voel :S raar he? Normaal dan voel ik m'n ongi ver van te voren aan komen. Begin bijna argwanend te worden zo. Nog geen last van m'n borsten, nog geen buikpijn, geen misselijkheid... Helemaal geen zss maar ook geen ongisymptomen, alsof ik in de tweede week van m'n cyclus zit of zo in plaats van m'n laatste. Kweet niet of dat nou een goed of een slecht voorteken is.
Ah toch nog 1 wakker.. Ik heb wel symptomen maar weet ook niet of dat goed of slecht is haha.. De vorige keer moest ik ook vooral vaak plassen en daar heb ik nu geen last van..Het lijf blijft toch een raar ding.. Ik ga nu mijn bedje maar eens opzoeken truste..
hm. ja dat heb ik dan weer wel... vaak plassen. Curieus, curieus... Ik kruip ook naast m'n mannetje. Truste meiden *sluit 't hek*
Nee toch niet *doet het hek weer open* Het is vandaag wel de dag van de onzekerheden bij iedereen! Hier een MEId met al voor de 5e dag een positieve ovu-test?! Nou vraag ik jullie, wat moet je daar nu mee? Zen
Jeetje je bent ff een paar uurtjes niet online en dan zijn er zoveel ontwikkelingen hier! @Lien: wacht het rustig af en probeer over een paar daagjes weer opnieuw te testen. @degene die toch ongi zijn geworden: super balen en een dikke knuf! @anderen die net als ik op de wachtbank zitten: veel succes, maar ik hoef niks te eten hoor. Ben al misselijk genoeg. Zoals jullie zien mag ik vandaag officieel gaan testen (duiveltjes zijn nog steeds niet gearriveerd), maar misschien wacht ik nog maar even. Alhoewel normaal kan ik de klok gelijk zetten op mijn ongi, dus waarom nog wachten. Maar ja, mijn verstand is nog terughoudend terwijl mijn lichaam wel schreeuwt: ZWANGER! Ben alleen zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt. En als dat zo is dan zou ik niet weten waar die misselijkheid en de rest van klachtjes dan weer vandaan mag komen! Sorry voor dit elle lange verhaal. Moest het ff kwijt! Ik hou jullie zeker op de hoogte. X Esther
We zitten wel met veel MEIden nu te wachten zeg! @Eppie, wanneer ben jij van plan te gaan testen? @AllahinKullu, ik hoop dat de uitslag positief is! @Female, Gefeliciteerd! Zelf heb ik het idee dat ik zwanger ben, al heb ik aan het begin van de maand nog gezegd dat het toch niks zou worden deze maand. Mijn borsten doen zeer, meer dan normaal, ze zijn zwaar en ik had steken in mn lies. Van ongi klachten heb ik nog geen last, terwijl dat die normaal al een week vantevoren beginnen. Ik weet het echt niet meer en heb de neiging om morgen te gaan testen met een test die je 4 dagen voor NOD kan doen. Maar of dat nou zo verstandig is........
Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Heb wel s gelezen hier, dat als je zwanger bent, ook positieve ovu testen kan hebben! Misschien toch s een testje wagen... Groetjes
nou, hier mijn slechte nieuws: ik heb vannacht een miskraam gehad... ben zoals jullie begrijpen heel verdrietig nu. denk ook dat ik het forum even laat voor wat het is. kan al die blije verhalen nu even niet horen (sorry). jullie allemaal sterkte met wachten of succes met klussen of gefeliciteerd met je zwangerschap. hopelijk tot gauw, wanneer ik beter nieuws heb,
@ lien78, wat erg! veel sterkte! Hier nog steeds wachtend, ik voel me wel al helemaal zwanger, nu vandaag wel wat ongi pijn, morgen testje doen, maar ik heb goed gevoel!
@ Lien, heel veel sterkte. Ik vind het heel erg voor je... Nogmaals dank voor al jullie felicitaties! Ik heb juist nog een test gedaan. Er staat nog steeds een streep, maar net zo licht als gister. Ja de laatste test was gistermiddag rond 4 uur, dus zo snel verdubbeld hcg natuurlijk ook niet. En ik had gister wel 's middags getest maar ook niet veel gedronken ervoor.... Ik maak me dan eerlijk gezegd ook geen zorgen. Volgens mij kan ik toch gewoon voor zwanger door?! Met Kynan was de test net zo licht. Steep = streep toch he... Ik kan het nog niet geloven, ben nog steeds helemaal van slag Gaan er nog meiden testen vandaag?
Female, gefeliciteerd! Bij Sarah was mijn test ook heel licht, maakt niet uit. Lien78, heel veel sterkte.... vreselijk.
Hey Lien, Wat rot voor je meid? Ik hoop dat je niet al teveel lichamelijke pijn hebt gehad? De pijn in je hart zal er nog wel even zitten vrees ik! Ik duim voor je dat de zaken er gauw weer anders voor staan! liefs noppie