NOD Mei 2008

Discussion in 'NOD forum' started by Danjo, Mar 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Woei nog maar 2 dagen wachten voor de oplossing van dit raadsel (hoop ik) :)

2. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    het zou wel leuk zijn ja...

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    spannend!

4. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Hoop echt op een vette tweede streep!

5. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Wanneer zouden jullie gaan testen in mijn geval?
    Mijn NOD is 18 mei, maar ik het zere borsten en kan verder weinig afgaan op de andere klachten omdat ik sowieso krampen heb en misselijk ben door (tijdelijk) slechtwerkende darmen. Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, maar ben bang dat mijn gevoel mij in de steek laat omdat ik graag zwanger wil zijn :oops:
    Ik heb wel een test nog liggen, waarmee je 4 dagen voor NOD kan testen.......

Het geduld van JedidJah heb ik niet echt geloof ik O:)

6. Re81

Re81 Bekend lid

Feb 11, 2008
    903
    0
    0
    Hé allemaal,

Pfff moet even bijkomen want moest 20 pagina's bijlezen sinds gisteravond...

Wat is er veel gebeurd!

@meiden in onzekerheid: veel sterkte!

@ :evil: :evil: :evil: meiden: veel succes in volgende ronde!

@nieuwe zwangeren: waar blijven jullie?

7. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    echt wel

whahaha in een momentje heb ik leuk plaatje gemaakt om naar onze vrienden te sturen met drie maanden. Als het zo is dan krijgen jullie hem vrijdag te zien

8. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

Dec 27, 2007
    484
    0
    0
    Giegel ik zou toch nog even die 4 daagjes afwachten, gewoon om het risico op teleurtstelling zoveel mogelijk te beperken.
    Ik hoop dat je over 4 dagen in de wolken bent!

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Hier nog steeds geen positieve ovutest. Dure maand zo haha. Hopelijk morgenochtend beter, anders was het klussen gisteren alleen voor de lol ;)

10. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Hee Giegel, d'r is nog plaats op de wachtbank.
    Wil je ook salade?
    *biedt kommetje aan*

11. RiMa81

RiMa81 Actief lid

Apr 20, 2008
    131
    0
    0
    Hoi meiden ben zondag voor t laatst geweest maar moet ff mijn hart luchten. Heb za een test gedaan was toen 29 dagen en hij was negatief. Nu nog steeds niet ongi! Snap er niks van ben nooit 33 dagen. Nooit langer dan 29. Durf ook niet nog een test te doen, was niet leuk om 'niet zwanger' te lezen. Wie heeft raad?
    Een afwachtende Rima

12. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Mij ook een lkkr salade... Ik heb hier ook nog zoute popcorn... Wie wilt?

13. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    D'r is genoeg salade!

*doet Jedid een kommetje*

Tis met veldsla en zongedroogde tomaatjes en pijnboompitjes en een superlekkere vinaigrette van de oil & vinegar (of hoe dat nu dan ook heet)

Oeh, Jedid, je brengt me op een idee...
    heb nog 5 zakjes magnetronpopcorn in de kast liggen...

*gaat maken*

14. Re81

Re81 Bekend lid

Feb 11, 2008
    903
    0
    0
    @Rima: dat had ik dus ook. Altijd 28 dagen nooit langer of korter. Zelfs de eerste 5 maanden na het stoppen met de pil was mijn cyclus exact 28 dagen. Toen ineens naar 32 dagen in ronde 1 en vorige ronde zelfs naar 37 dagen... Snap er werkelijk niks van. Ben benieuwd wat er deze ronde gaat gebeuren...

15. RiMa81

RiMa81 Actief lid

Apr 20, 2008
    131
    0
    0
    Ben blij dat ik niet de enige ben! Zo raar snap echt ff niks van mijn lijf. Na die negatieve test wilde ik ook gewoon ongi worden, en plannen maken voor de tweede ronde. Misschien zijn we nu te veel met onze cyclus bezig ofzo? weet t anders ook niet

16. Kim78

Kim78 Actief lid

@JedidJah en Rima: Het kan helaas ook van stress of iets anders zijn dat zorgt dat je niet ongi wordt. Maar...geen bloed geeft moed! We duimen voor jullie!

17. Re81

Re81 Bekend lid

Feb 11, 2008
    903
    0
    0
    ja dat is ook de enige verklaring die ik ervoor kan bedenken...

zo heb ik vorige ronde vanaf dag 28 t/m 35 voor de zekerheid met inlegkruisjes gelopen... wist gewoon niet wanneer het zou komen als het zou komen... (meestal voel ik het te laat :oops: )

18. Libra

Libra Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    2,354
    0
    0
    Hee Rima,

Zelfde verhaal hier hoor. M'n vorige ronde was plotseling 33 dagen ipv 28. Ben er van uit gegaan dat dit een uitzondering was gezien m'n ei netjes op 13 - 14 dagen kwam... Ik was ook niet zwanger, helaas. wel 5 dagen over de tijd en helemaal de draad kwijt. Gek he, wat je lichaam met je doet.

19. Re81

Re81 Bekend lid

Feb 11, 2008
    903
    0
    0
    Ja kan dat? Heb namelijk ook weer ergens gelezen dat je cyclus vanaf je eisprong niet meer beïnvloedbaar is voor stress... of is dat een fabeltje?

20. Kim78

Kim78 Actief lid

Lichaam en geest zijn zo verweven, als onze geest stress heeft, heeft ons lichaam het ook. Zijn we in geest van slag, dan is ons lichaam dat ook. Daarom trek ik me de tweede helft van mijn cyclus altijd terug van het forum. Doe ik dat niet, dan lees ik kwaaltjes en voel ik ze terstond zelf ook ;) En voor mij werkt het goed. Ik heb de afgelopen twee cycli geen kwaaltjes gevoeld en gewoon keurig op tijd ongesteld. En deze ronde...ik gok op raak! Maar zo niet, dan gaan we gewoon met veel plezier nog een ronde in.

Liefs
    Kim

Share This Page