NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    Welkom Diana, en gefeli met je verjaardag!
    Mijn NOD is ook 27 mei.

2. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    he meiden mag ik ook weer op de lijst?
    maandag 26 mei.....

thanks
    xxx

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemorgen MEIden,

@ Lobj : Supergefeliciteerd! Je naam staat mooi in het roze

@ Mamadiana: welkom, er komt af en toe een lijst voorbij waarop staat wie wanneer zijn NOD heeft en kun je dus ook zien wie er gelijk met jou is.

Vandaag mijn NOD, maar vooralsnog geen rood te bekennen en ook geen ongikrampjes. Maar de vorige keer werd ik het ook 's avonds dus we wachten nog lekker af ;) Moet toch werken, dus heb lekker afleiding!

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Vergeet ik mamadiana nog te feliciteren! Gefeliciteerd met je B-day :D

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    halloooo MEIsjes!

@jobj: gefeliiiiiiiiiiiiiiii! :D geniet ervan! en strooi nog maar wat HCG rond de wachtbank! ;)

@mama diana: welkom en gefeli met je verjaardag!

@jedidjah: hopsa, gewoon doorgaan met alle symptomi's lief! en je bent al 4 dagen over tijd *gil*! spannend, of is het eigenlijk wel spannend?
    morgen testen?
    niet stiekum vandaag?

neh, doe maar morgen. of mischien zaterdag pas! :)

ik ga lekker in de zon zitten met een vriend, lijf is toch saai want doet geen spannende fop-symptomi's geven en ook geen pms.

ik heb alweer besloten dat ik een langere luthale fase (normaal 12) heb en dat dat het is.

lekker posi he! :rolleyes:

liefs
    klingel.

6. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hee Jedid, als je toch naar de suup gaat, neem je dan weer popcorn mee? Hoort nou eenmaal bij een spannende film niet? En de gebeurtenissen hierzo doen d'r niet voor onder. :)

Nour, Tuurlijk kan jij mee in de hummer. Wordt vast heel gezellig daar!

Kleine update van 't wachtbankje. M'n NOD is aankomende maandag. Nog steeds geen enkel symptoom van een naderende ongi. In plaats van dat ik m'n vriend's hoofd er af bijt met vinnige opmerkingen ben ik juist zacht en een beetje emotioneel. Las ik gisteren een stukje in een blad, stonden de tranen in m'n ogen. Heb ik normaal nooit! Verder, heel vervelend, vannacht 2 x wakker geworden om naar de WC te gaan. Ik blijf maar lopen zeg! Maar is geen blaasontsteking. 't doet helemaal geen zeer. Nouja, m'n darmen zijn van slag en dat voelt niet echt prettig, maar verder geen buikpijn. Zou 't misschien kunnen, misschien misschien... heel voorzichtig, dat ik misschien wel een klein beetje zwanger zou kunnen zijn?

7. Hallo dames!

Bedankt voor de feli's!

Mijn NOD is 26 mei...
    Zeg meiden hoe krijg ik die banner op mijn profiel? waar moet ik de tekst heen kopieren?

8. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Libra,

Wat is het toch allemaal spannend he? Ik vind van wel. Ik wil het gewoon zoooo graag deze ronde weer. Toch hebben we er maar een beperkte invloed op die moeder natuur he? Ik voel nog niks van ongi-tekenen, maar ja, heb onregelmatige cyclus dus kan er ook gewoon nog niks van zeggen.

liefs
    noppie

9. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    je moet op cyclusbanner klikken (rijtje links in je beeld), dan je cyclus instellen, die hele code die dan ontstaat kopieer je dan naar je profiel (zie links in beeld) en plak je in het stukje waar onderschrift bij staat. Succes!

10. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Toch getest gisterenavond laat met heeeele dunne avondurine. Nou hartstikke negatief. (weet ik in elk geval dat er geen HCG in mijn lijf meer zit maar waar al die kwaaltjesdan vandan komen?)
    Nu test ik echt niet meer en wacht mijn ongi af. Ik hoop dat hij vandaag of morgen komt. Dat zou betekenen dat mijn cyclus direct na de curretage weer netjes op 28 dagen zit. Kan dus niet wachten en hoop da tmijn lijf het weer keurig opgepakt heeft. Zit nu dus op het wachtbankje voor mijn ongi. hihi

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja dat hulpeloze wachten is echt killing he...
    beh!
    :(

toch heb ik nog steeds een NOGO gevoel.
    omdat vorige x mijn lijf zoooooooooooooooo verdacht deed (maar hee, toen werd ik gewoon vrolijk ongi..)

las net in mijn zwangerschapsbijbel weer de opbeurende verhalen over 30+ zwangerword-kansen.... :( nou dan krijg je vanzelf een NOGOGEVOEL!

hoewel, zolang je onder de 35 zit zijn de kansen nog wel soort van beetje bijna gelijk-achtig..

weeeek!
    ik ga staan piekeren onder de douche....

klingel.

12. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Hee noppie, onregelmatige cycli zijn een kriem, vind ik. lastig he! De mijne was vorige maand 5 dagen langer! ben me rot geschrokken. Maar nu zat m'n ei weer op de goede dag, dus ik denk dat ik weer gewoon een 28 dagen cyclus heb dit keer. Ben er met m'n banner wel van uit gegaan. Maar met nog 4 dagen tot NOD wordt 't wel spannend...

@ Lobj: Helemaal gemist! oei, ik schaam me diep! gefeliciteerd met je roze!

MamaDiana: de zwangerschapsbanners kun je gewoon op deze site maken. Kijk maar in de linkerbalk bij cyclus banners. Als je die dan in je profiel bij je onderschrift zet dan komt ie er onder zoals bij ons allemaal :)

13. Joepie! :)

Bedankt!

Ik ga er nu vandoor... moet zo werken... eerst kleine meid uit bed halen... ochtend slaapje gehad ;)
    Vanmiddag moet ik met Angelina (zo heet mijn dochter) naar de dokter... al de 4e dag dat ze koorts heeft... 2 nachten heeft ze ons al wakker gehouden en ze is zo hangerig en huilerig echt zielig.

Daarna... tjah me verjaardag klein beetje vieren en zaterdag grote B-day party samen met mijn vriend... die is 26 mei jarig!
    Zou hij een leuk verjaardags cadeautje krijgen? :oops:

14. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Jobj, GEFELICITEERD :baby:

Jedidjah, morgen ga je testen toch? Ben s benieuwd, kan bijna niet missen als ik dat zo lees allemaal! Spannend...

Mama Diana, Welkom en gefelicititeerd met je verjaardag!

Ik ben ondertussen weer wat vrolijker, straks nog maar s kijken of ik vandaag dan eindelijk een positieve ovu-test heb, en heb me voorgenomen, dat als de ongi weer zo snel na de eisprong komt deze cyclus, ik voor de zekerheid maar s een afspraak maak bij de HA... kijken wat die ervan zegt!

15. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mag ik erbij op de lijst voor 31 mei?
    Weet niet of dit de juiste datum is, want ben de laatste maanden wat onregelmatiger, dus heb maar even een gemiddelde genomen.

@ de zwangeren gefeliciteerd en geniet ervan :D

16. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ mama Diana: gefeliciteerd met je verjaardag en beterschap voor je dochter.

17. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hee meiden!

Jeetje wat een boel bij te lezen!
    Lobj: gefeliciteerd joh! Super!
    Hier gaat t goed, mijn klusweek is in volle gang, als het goed is heb ik de 17e mijn ei, maar we klussen gewoon voor en na deze datum, dan hebben we sowieso de meeste kans he!
    Voel al wel een paar kleine steekjes af en toe, dus denk wel dat m'n ei eraan komt.
    Iedereen veel succes!
    Groetjes.

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lichtje succes! :)

19. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Lobj: GEFELICITEERD!!!!

Owh, wat is het hier toch spannend. Hoor eigen bij de juni lijst, maar kan het niet laten om hier te blijven komen :oops: Tis hier nog zoveel drukker en gezelliger.

Vandaag naar huisarts geweest voor een uitstrijkje. Iedereen maar roepen dat het meevalt, nou ik vond het op zijn zachtst uitgedrukt niet aangenaam! Misschien nog een tegenvaller dat ik over twee weken terug moet komen om het overnieuw te doen aangezien er wat bloed mee kwam. :( Verder alles prima in orde daaro! :thumup:
    It's baby making time (volgende week dan....)

Ik vind het ook zo grappig dat mijn ventje er nu zo mee bezig is. In het begin was ik helemaal hyper en aan het berekenen enz. enz. en riep hij dat het vanzelf wel een keer raak was. Nu vroeg hij me van de week wanneer we nou moesten klussen. Ik gaf aan dat het vanaf woensdag tijd werd en meneer riep dat we dan maar vanaf zondag al aan het werk moesten om het ei maar niet te missen. hahaha, wat een liefie is het toch af en toe ;)

20. Shannah

Shannah Actief lid

24 apr 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Dag allemaal,
    Ik zie allemaal nieuwe namen, dus is het misschien goed om me even weer voor te stellen; ik ben Shannah, 36 en heb 2 kinderen (j7 en m4) en we gaan voor een derde! Het is voor mij de tweede ronde en mijn NOD is op 25 mei a.s..
    Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat m.b.t. de afkickverschijnselen van de pil. Is het zo dat de tweede rond minder afkickverschijnselen zijn waar te nemen dan de eerste of zou dat p.p. verschillend zijn?
    Groet, Shannah

Deel Deze Pagina