Hey meiden ALs jullie je vervelen moeten jullie dit eens lezen staat een hoop goede info in: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=1930
Goed Mijn ovutest is dus nog steeds niet positief. Mijn cyclus was vorige maand 28 dagen, nu geen idee... Mijn ei zou vandaag moeten zijn, had gisteren wel stekende buikpijn maar nu niet meer. Ik test al vanaf 9 mei Het gekke vind ik dat ik wel 2 streepjes op mijn ovu had, maar nog steeds geen smiley... Inderdaad goede site Twigger: (wel veel moeilijke woorden in die tekst haha) Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds. Nooooit geweten !
hoi meisjes! Even een update voor wie mij gevolgt heeft in het april topic. Ben inmiddels nog steeds niet ongesteld. Ook geen tekenen dat het eraan komt. Ben inmiddels begonnen aan etos zwanger worden pillen. Hopen dat die 'iets' op gang brengen. Is bijna ongelooflijk dat ik 27 februari voor laatst ongi ben geworden..zit al op een cyclus van ongeveer 75 dagen. Onwijs lang dus! Kon ik ontpillen maar de schuld geven, lukt helaas niet gebruik ik al 3 jaar niet meer. Maar goed we wachten nog steeds af. Als ik eind deze maand niet ongi ben geworden moet ik weer terug naar de huisarts. En ik zal, mocht ik nog niet ongi zijn, een zwangerschapstest doen voor eind deze maand. Vind het wel prettig om te weten voor mijn bruiloft. Alle opties staan dus nog steeds open! Blijft spannend! Jullie hebben misschien wel gemerkt dat ik me wat afzijdig hou. Kijk af en toe even mee en laat het verder lekker rusten. Maak mezelf alleen maar gek anders! Zodra ik meer weet , of als ik zin heb om even te kletsen kom ik mij weer melden! x natjes
hi MEIsjes! @twigger: interessant artikel inderdaad, thanx! roept wel weer vragen op bij mij: ze praten over de lh piek: bij een ovu test krijg je een posi uitslag als het begin van de lh piek is toch? maar de piek van de piek, die kan je niet herleiden toch? vragen vragen.. eicel uit de follikel. Ovulatie treedt op 34-36 uur na het begin van de LH piek, de LH piek duurt 48-50 uur. Ovulatie vindt plaats 10-12 uur na het maximum van de LH piek. @vibeke en zen: lief, jullie woorden over 30+. ik ken ook posi voorbeelden, maar ja uit onzekerheid kijk je eerder naar de nega he.. @vibeke: wat een onzekerheid, erger nog dan wachtbanken zónder testen! ik wens je echt snel een posi test, en dat je gewoon nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt! [-o< @zen: wachtbankze... hier heb je een lekker stukje lasagna! en wil je ook een klein glaasje chardonnay derbij? @female: lief dat je even komt kijken in 'je oude hummzer' ! we hopen je snel te zien in de januarimamma's, dat zal daar wel een gezellig gekwek zijn of niet! en een nieuwe wereld die voor je open gaat! geniet er lekker van! @ noppie: posi dat je een kortere cyclus hebt, maar ik herken de frustratie van voor je gevoel perfect getimed geklust te hebben en dan toch gewoon ongi te worden.. had ik vorige maand. je vraagt je af waarom het dan niet wil he? vind ik een eng onderwerp om over na te denken... @natjes: hee leuk je weer eens te zien ik ken je nog van april! ik wens je snel zekerheid! *knuffel* zo dat was wel weer genoeg gekletst van mijn kant... liefs klingel jedidjah melden!!
zo meiden ben weer terug van mijn daagjes bij mijn zussie! was erg gezellig en leuk! hier nog geen ongi te bekennen dus we wachten nog even af, mar krijg al wel overal pukkels en het krampt wat in mijn buik (heb ook last van mijn darmen dus even moeilijk schatten wat het is) maar we wachten maar af! wil sowieso pas na het weekend testen... moest ruim 40 pagina's terug lezen,maar daar heb ik geen tijd voor, sorry.. maar alle zwangere : gefeliciteerd! alle wachters: succes nog en de klussers: zet hem op!
hoi allemaal, Even een korte inbraak vanaf vakantie... ik mag alsnog op rood 6 dagen te laat toch nog ongi, echter de huisarts heeft het vermoeden dat er wel wat was gezien de (sorry vies..) grote klonten. Volgende maand hopelijk beter!
Goed gevangen Dames? Als het op is roep maar he, dan strooi ik nieuwe! @ klingel; ja ben natuurlijk nog maar 1 dag bij de jan. mama's maar is zeker gezellig daar! (En nog véél gezelliger als jullie ook komen!) Hoe is het met jou, nog steeds geen symptomen? Zegt niks he, had ik ook niet hoor! Weet je al wanneer je gaat testen? @ Jedid; ik ben benieuwd zeg naar jouw test morgen! Met je gekke verhaal! . Ga je morgenvroeg testen? Voor de rest iedereen succes met wachten meiden! Liefs
@lautje: jammer dat je nog ongi bent gewornden.. veel succes volgende ronde! en fijne vakantie! @female: we doen ons best (of hebben dat eigenlijk al gedaan..) om snel bij je te komen! had jij ook geen symptomen? dat geeft hoop! ik alleen beetje misselijk vandaag en beetje kramp maar dat kan alles zijn (duivels bv ) ik durf niet te testen, ik denk dat ik gewoon wacht op NOD/duivels (en misschien duurt dat wachten dan toch nog wel g maanden ) @jedid: misschien kan je beter vanaaf testen nee, doen wanneer je zelf wilt/durft! wij duimen allemaal! @de rest: ook roze worden en rap een beetje!!!
@vibeke echt vervelend als je maar niet ongi wordt, weet er nu alles van. Heb mezelf voorgenomen za-ochtend weer een test te doen, is dan een week geleden. Heb wel steeds kramp, en heb 's avonds opeens het zuur, zou t iets betekenen?
Nee ik had echt nergens last van. Dacht ook nega te gaan testen, maar testte toch om uit te sluiten dat ik zwanger zeg maar... Ik duim voor je!
@ Klingel dankjewel! Heb nog nooit een langere cyclus gehad dan 30 dagen en nu opeens wel, balen! Jij veel succes hoop dat t raak is!
JEMIG wat gaat tip topic snel zeg hahaha kan alles niet meer bijhouden! Hier nog geen ongi maar daar kijk ik niet meer van op na al jullie verhalen. Hoop alleen dat ze toch wel snel komen want dan kunnen we weer een ronde verder. jedijah ben wel erg benieuwd naar jouwn test! We denken allemaal dat je zwanger bent en hopelijk is dat zo want ander neemt je lichaam wel een loopje met je en das niet de bedoeling he! Succes iedereen!
jedid: succes met testen morgen! ik ben heel benieuwd! (kan het morgen middag pas lezen moet eerst werken) alle andere testers: succes he morgen! ik wil sowieso wachten tot dinsdag, maar misschien nog langer zie wel!
Alle zwangeren gefeliciteerd. Alle rode duivels succes de volgende ronde. Zelf heb ik op dit moment hoofdpijn. Ook alweer een aantal dagen lichte "kramp" in onderbuik. Ik heb m'n ei niet echt gevoeld, maar ik denk dat ie 13e is gekomen ipv de 11e. Ik voelde links nl een lichte kramp. Toen nog snel geklust. Ik moet nog 9 dagen wachten. I crossed my fingers. Verder iedereen nog heel veel s6