jedidjah waarom doe je geen bloedtest? Ik bedoel je hebt alle symptomen? hoe kan het nou dat je niet zwanger bent...hehe..ik geloof er niets van..!
Jedidjah, balen zeg... Ik zou ook een bloedtest laten doen , zeker als je volgende week nog steeds negatief test, kan t namelijk ook bijna niet geloven, met die symptomen... Suc6 en hou je taai!
Oh jammer, kom je hier om te kijken hoe de test is gegaan, hoor je hetgeen je eigenlijk niet verwacht, Succes he meis.
Ok je kunt symptomen jezelf inpraten..en overal pijntjes voelen..maar waar komt die streep op haar buik dan vandaan..dat lijkt me dus niet dat je die zelf kan ontwikkelen..
Ik kijk hier ff mee @ Jedidah: Balen meid Ben je er niet te veel mee bezig? De eerste ronde had ik echt ALLE symptomen.. En was echt niet zwanger.. Ik hoop voor je dat je gewoon laat posi test! Laat anders idd een bloedtestje doen? Geen twijfels dan! Succes meid! @ Klingel: al getest ? Ik zou niet meer kunnen wachten hoor @ zwangeren: gefeliciteerd! @ wachtenden: sterkte meiden, ik zal wat hcg voor jullie strooien HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Jedidjah,Heel erg vervelend dat je nega getest hebt, maar als ik zo naar je cyclus kijk is er ook nog helemaal geen duidelijkheid over de lengte van je cyclus. Dus ik zou wachten tot je lengte van de langste cyclus voorbij is en dan nog een keer testen. Tenzij je weet wanneer je ei is geweest en dan kun je het beste er 18 dagen bijtellen, want dan zou je test posi moeten zijn in de meeste gevallen. En anders idd even bloed laten prikken dat geeft ook duidelijkheid. Succes. Tja en helaas voor ons kunnen zss heel erg op ongisymptomen lijken dus daar kun je vaak niets aan afleiden. xxx Joyce
hmmzzz ik was ff aan het klooien op ff... ik had niet posi ovu test ff weggehaald en waarschijnlijk had ik mijn ei later, maar dan had ik alsnog gisteren ongi moeten worden.... Toch weer een beetje hoop gekregen... JedidJah
Passagierslijst Mei 2008 01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel 19: Libra & Dancevalley & Femmy & Marriedgirl & Kiddo81 & Mikki77 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Miracles & Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy & Shannah 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & mama van Tessa 166 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 17 Zwanger, 51 Ongesteld , 4 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag Testmarathon: 5 mei Mnq 10 mei Goofychick, Mouse 21 mei lautjuh85 Miracles 23 mei JedidJah 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! Toch denk ik dat ik waarschijnlijk weinig kans heb, want ik heb alleen de dag erna geklust... Mensen dit is even tijdelijk mijn laatste bericht. Ik ga mij op andere dingen richten... Als je me wilt spreken kan je een pb'tje sturen of een mailtje. JedidJah
@ MamaDiana succes met die kleine meid. Hoop dat het goed gaat! @ Jedidjah: hou de moed erin! Wij waren het er pas echt serieus over aan het hebben en dan kan het nu al zo ver zijn. Zei het gister tegen mijn vriend dat de kans er is. Allebei hadden we zo iets van, dat zou snel zijn?! Maar wel gewenst natuurlijk! Uit zelfbescherming morgen pas testen. Heb al zoveel mensen gelezen direct na de test ongi werden. Ben wel zenuwachtig hoor. Tjeempie!
Ladies ik dacht mn nod in juni te hebben Maar vandaag voor mn follikelmeting bij de gyn geweest en hij staat op knappen dus die springt vandaag dus mn nod zal 31 mei zijn
@Jedidjah, Wat balen zeg! Denk dat niemand dit had verwacht gezien de symptomen. Maar misschien heb je inderdaad te vroeg getest en we hebben laatst nog gezien dat iemand (ben de naam even kwijt) pas na 7 dagen positief teste. Sterkte!
Hallo meiden van het nod forum na twaalf ronden geloofde ik er niet meer zo in. maar ik heb gisteren positief getest. Mijn nod was op 13 mei. Mag ik toch nog met de bolide mee!
Hey meiden, Ik houd het even kort, want ik voel me een beetje ongi. Eigenlijk raar want het is pas de 16e dag van m'n cyclus. Kramp onderin m'n buik. Zeurende pijn laag onder in m'n rug en verder hartstikke misselijk. Oja, en moe . Als ik niet beter zou weten, dan zou ik denken dat ik vandaag ongi zou worden. Sorry voor m'n klagen, hoor. @ JedidJah: Ik blijf met je meeleven. @ de (nieuwe) zwangeren: Gefeliciteerd. @ derest die nog moet wachten: succes. Helaas kunnen we niet buiten in de tuin wachten en een lekker kleurtje krijgen . Groetjes, Maine
@ Jedidjah: nou ik baal voor jullie! Ik had het je echt gegund nu een poisi-test in handen te hebben. Maar geef de moed niet op, je hebt nog geen gezien, dus.... @ Tom: gefeliciteerd meid! Goed hoor, na 12 rondes zal je wel heel blij zijn. Veel succes en gezondheid... liefs noppie