Vandaag continu kramp/steken in onderbuik (laag) Zou het kunnen betekenen dat er iets staat te gebeuren qua zwangerschap? Kan je een innesteling voelen en hoe snel vanaf de ei-sprong zal het zijn. Ik moet nu nog acht dagen wachten voordat ik ongie moet worden. Het is wel spannend. Soms zijn de steken iets gevoeliger dan de andere keren. Ik wacht wel af wat er gaat gebeuren. Voel me wel iets moeier maar nog verder niets. Werd erg duf wakker vanmorgen terwijl ik dat nomaal niet zo erg heb tenzij ik echt maar kort geslapen hebt. Zullen dat voortekeken zijn. Hmmmmmmmmmmm, ddurt zo lang dat wachten
Hey ik heb een beetje dezelfde symptomen als jij. Ik heb de hele tijd een rare pijn in mijn onderbuik. Verder inderdaad erg moe. Ik kom 's morgens uit bed alsof ik de hele nacht niet heb geslapen, zo moe. Hmm nog maar even afwachten dan.
Zwangeren feli. Ongie veel s6 de volgende ronde. Ik ga maar even dutje doen want wordt nu wel een beetje moe en mijn man is pas tegen 19.00 uur thuis. Kreeg net ook lage rugpijnklachten. Net alsof ik idd ongesteld moet worden. Tot vanavond misschien.
slaap lekker! Hier nog steeds geen verandering. Ga morgenochtend maar een test doen. Vorige test is een week geleden. Durf alleen nergens op te hopen ookal zijn mijn borsten wel heel gevoelig en wat pijnlijk...
Wat een spannende tijden hier op het forum. Ik moet ook nog even wachten tot mijn NOD (9 dagen). Ik heb al veel minder klachten dan tijdens de eerste ronde. Ik ben erg benieuwd waartoe dit leidt. Altijd maar weer dat afwachten........ Groet, Shannah
Oh Tom78 GEFELICITEEEEEEERD! Wat heerlijk om 4 positieve testen in handen te hebben. Super meis! Ik dacht gisteren mijn ei te voelen maar 's avonds was de ovutest maar heel licht. Ach, we zullen we zien. Zwanger word ik toch deze maand! Ik weet het gewoon! Liefs Kim
Nou ladies, ik weet bijna zeker dat ik de hummer moet gaan verlaten, want het gaat hard opeens! Vanochtend een draadje bloed, toen roze en nu voel ik de welbekende ongikrampen komen. Jammer, maar ik ben mijn teleurstelling van vanochtend alweer te boven en ik ga dadelijk een lekker wijntje pakken
Iemand een antwoord op de vraag die Pearl29, Lautjuh85 en ik hebben? "Buikpijn op de dag die innestelingsdag kan zijn, maar kan je dat wel voelen? Ervaringsdeskundigen?" Liefs, Zen
Is het eindelijk raak bij jullie? Ik herinner jou nog wel maanden terug iedere keer maar ongi.. en dan nu eindelijk raak van harte gefeliciteerd!
Ik heb sinds vanavond vreselijk last onderin mijn buik. Het voelt anders als ongikrampen. Geloof ik....*zucht* waren de 5 dagen maar voorbij....
Ik kan het niet met zekerheid stellen. Persoonlijk denk ik wel dat het kan. Vorige ronde had ik 10 minuten lang vreselijk buikkrampen dat ik ervan moest kreunen en nieteens rechtsop kon staan. Dat was ongeveer 6 dagen na mijn slijmpiek. Ik heb een beetje het idee dat er toen iets mis is gegaan, ma ja het kan ook wat anders geweest zijn zoals mijn darmen ofzo. Meiden, je weet het maar nooit met het lichaam he!
Ja dat kan je wel voelen, maar er zijn er ook zat die het niet voelen. Ik heb altijd buikpijn in die tijd maar mocht nooit raak zijn dus bouw er niet op hoor!