NOD Mei 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door Danjo, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Waarom zou je moeten wachten tot je twee cyclussen van max 35 dagen hebt gehad?

ervanuitgaande dat je vorige keer 35 dagen had zou je je ei op dag 21 gehad hebben ongeveer. Misschien zou je nu al op dag 14 kunnen beginnen ofo voor het geval ie eerder is en je hem zeker niet mis loopt.

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie. De eerste hebben denk ik al een eitje of niet.

3. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Misschien kan ik je hoop geven: mijn eerste cyclus na stoppen pil was ook lang ( 56 dagen) en daarna keurig steeds 28 dagen en een keer 23 dagen. En ik ben zeker 18 jaar aan de pil geweest...

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Mieke: ben je echt ongesteld geworden? of bruinverlies?
    10 dagen voor de ongie datum kan ook innestelingsbloed zijn..maar goed dat is dan geen zware menstruatie bloeding natuurlijk..

Hier ik dus ook een korte cyclus en ja ik heb ook erg last van vloei..altijd...
    ben er inmiddels aan gewend..

zit inmiddels in mijn vruchtbare dagen hehe..

5. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    @Gulay: wat een schattig kindje staat er op je fotootje zeg!

6. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Ladybug,

Dat Persona-systeem is alleen geschikt voor mensen met een cyclus van 25-35 dagen. Waarom je 2x achter elkaar zo'n cyclus moet hebben gehad weet ik ook niet, maar dat staat erg nadrukkelijk in de handleiding van dat ding....

groetjes
    noppie

7. Niet meer actief

Ik ben nu alweer 4 dagen ongesteld. Ik moet wel zeggen dat het toch wel een lekker break is . Pffff wat was het afgelopen maand spannend en tegelijkertijd heel erg vermoeiend. 24 uur per dag maalde er van alles door mijn hoofd: ooo pijntje, oo nog een pijntje deze voelde anders aan, oo mijn tepels zien er anders uit of voelen anders aan, is dit slijm, is dit vruchtbare slijm, is het alweer voorbij met mijn vruchtbare slijm, is mijn ei wel gesprongen, ooo he? alweer een pijntje?, misschien de innesteling, nou nu wachten op testdag, zwanger, niet zwanger, zwanger niet zwanger, ik voel wat, ik voel niks.

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF en zo kan ik wel doorgaan. Hopelijk ga ik er komende maand anders mee om zeg! ;)

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Buuuh ik word helemaal gek van mn lichaam :s !
    Ik controleer vanaf dag 1 mijn slijm en nu heb ik al een aantal keer afgelopen weekend rekbaar slijm gehad. We hebben toen flink geklust dus ik hou er rekening mee dat dit ook achtergebleven sperma kan zijn! De afgelopen week ook ongi-achtige krampjes, steken in de lies, etc..
    Nu hebben we gisteren & eergisteren niet geklust, vandaag weer een beetje van dat slijm! Heel goed rekbaar, doorzichtig. Dit kan toch geen zaad meer zijn van zondag he? Gisteren en eergisteren had ik dat trouwens ook een beetje. Mn tepels beginnen sinds een paar dagen ook gevoeliger te worden..

Zou mn ei er nu echt kunnen aankomen of is het al geweest? Ik weet het echt niet :D Straks maar weer leuk klussen ..
    Ik heb het gevoel dat ik gister of eergisteren mn ei heb gehad, en dan zijn we dus te laat :( !

Afwachten maar zeker? Ik zit nu op dag 29 dus volgende week zaterdag gooi ik er al een testje tegenaan :D Wss te vroeg maar ja ;)

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Heej Tischa!
    Ik kan het volledig begrijpen meid! Ik heb dat ook :D !
    Gelukkig heb jij wél een mooie cyclus ;) Ik zit nu op dag 29 en moet wss mn ei nog hebben (als ik dat Überhaupt heb!) !
    Ik hoop dat je een mooie zorgeloze cyclus tegemoet gaat & er niet teveel mee bezig zal zijn, al is dit héél moeilijk :D

10. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Hallo ladies,

Ik wil ook erg graag mee met de roze Hummer, hij is gaaf! Mijn NOD is op moederdag.... 11 mei.

Succes en liefs,
    Selma2oo7

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wauw Selma, dat zou een leuk moederdag kado zijn zeg..... Succes en welkom in de hummer

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Ha Selma,

dat is idd een leuk moederdag cadootje...

Mensen ik ben zo gaar als... vul maar in...

Ik duik zo heerlijk in mijn bedje met een heerlijk boek. Nee niet over :baby:, maar over een reis naar Mars. Lol dit boek komt uit 1938 en is onwijs gaaf. Het is van de schrijver van de kronieken van Narnia...

13. Merelrosie

Merelrosie Actief lid

2 jan 2008
    267
    0
    0
    Hallo allemaal,
    eventjes beetje down; zat hier net in onze kleinste zijn fotoalbum te kijken. Heb zo een heimwee! :cry:
    Wachten kan toch lang duren... Iedere maand duurt te lang!
    :x Groetjes

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ merelrosie, ik herken je gevoel. Heb ik na curretage. Ik ben er nu stiekem ook zo down van. Maar meid hopelijk is het voor ons snel weer raak.

@ Jedi, Slaap lekker alvast.

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nu ga ik echt naar bed hoor...

JedidJah

16. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik ben nu wel ongie geworden en wil ook graag een plaatsje in de hummer. Ik gok mijn NOD ergens op 22 mei, uitgaande van een komende cyclus van 37 á 38 dagen. Dus, zet me maar op 22 mei op de passagierslijst.

En morgenochtend ga ik de HA bellen om een afspraak te maken en voor het eerst in maanden laat ik de thermometer lekker liggen. Voorlopig stop ik met tempen, het geeft me toch geen inzicht in mijn cyclus.

Free-Willy8

17. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hallo meiden!

Hier ben ik weer eens een keer!
    Bij mij komt als het goed is een dezer dagen m'n ei, we zijn al goed aan de klus!
    De spannende weken gaan weer beginnen!
    Ik wens iedereen heel veel succes!
    Groetjes!

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahahaha, nou ik kan inmiddels zeggen dat het vanzelf went....zit nu in de zesde ronde en ik leef niet meer zo op de test zeg maar.....wel blijft de teleurstelling als je ongi bent geworden....maar daar leer je steeds beter mee om te gaan.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan ik me voorstellen .......maar ik heb nog niet eens iets om in te kijken snif snif!

20. angi25

angi25 Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    hoi hoi meiden ik mag ook weer plaats nemen in het lijstje ik heb normaal altijd een regelmatige cyclus van 28 dagen deze keer zat ik op 41 pfffffffffffff dus ff uitrekenen nu voor me banner de calculator zeg 26mei testen

liefs angelique

Deel Deze Pagina