Hallo SVV, Ik herken je gevoel. Wij zijn nu bezig met ronde 20 en ook ik ben 29 (wordt juli a.s. 30) en voel ook dat mijn klokje nu begint te tikken. Inmiddels hebben mijn vriend en ik (zie banner) al de nodige vooronderzoeken gehad waar niets uit gekomen is behalve dan dat wij beide goed gezond zijn en geen afwijkingen hebben. Mocht er na augustus a.s. nog niets zijn dan mogen we ons gelukkig weer melden bij de fertilliteitsarts en gaan we door voor de volgende ronde onderzoeken. Ik wens je in iedergeval veel sterkte toe en ga maar even langs bij Jedidja voor een paar blikjes geduld. Baadt het niet dan schaadt het niet zou ik zo zeggen ... Groetjes, Gepie78
Roze MEIden, Waar blijft dat HCG voor ons wachtbankers? We hebben het zo nodig, PLEASE? Groeten, Gepie78
hier gaat het broekloeren gewoon door, nog niets te zien! dus we wachten nog mooi af, geen bloed is nog ietwat moed! maar goed ik ga maar even met mijn zoontje spelen en dan werken! tot morgen meiden!
Bedankt voor alle felicitaties, echt hartstikke lief allemaal! Hier HCG voor jullie.... HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHopelijk helpt het!
Wie vroeg er om hcg? Bij deze: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCGHCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG Succes lieve MEIdames!
hey wat goed zeg! mijn spurraaltje is er 24 april uit gegaan dus ik zit nu in spanning te wachten! gefeliciteerd!
Nog geen duiveltjes hier. zelfs nog geen indicatie. Wel een boel anders. Misschien dat ik wel gewoon een beetje griepsig ben... kan natuurlijk ook nog. Bij deze. Mocht zich geen ongi aandienen dan ga ik op 23 mei testen. Zou iemand me op de testmarathon kunnen zetten?
Hoi hoi, Heb net een ovulatietest gedaan en deze is VET positief! We hebben al heel goed geklust de afgelopen dagen maar gaan nu zeker nog even door! Wie weet er wat nu nog het goede tijdstip is om te klussen? Vanmorgen hebben we ook nog geklust, dus je zou zeggen dat er nog een voorraadje ligt toch?
hi MEIsjes, daar was ik weer! @rima: gefeliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii joehoe! super zeg, en ook gewoon in de 1e ronde nog wel! geniet er lekker van! * en strooi vooral met hcg!* @lichtje: giga, een posi ovu test! ook gefeli! als je de aqfgelopen dagen al goed geklust hebt dan zal het daar niet aan liggen! morgenochtend nog een keertje doen! tot ovu weer nega test, dan is je eisprong zeker geweest. spannend! @libra: hoe gaat ie, spannend he! @ib22: hoe sla jij je door de spanning heen? @gepie: pfoeh ronde 20, ik gun jullie wel echt snel een nu hoor! @clarike: veelbelovend toch, dat je nog niet ongi bent geworden vandaag? duim duim duim! nu gaak even rustig bijlezen want meer kon ik even niet zo onthouden! @mezelf: krampen in buik, zijkant (.)(.) gevoelig/groter. voor de rest nix, dus ik zal wel bestormd worden door de vrees ik.......... mopper................ @jedid: we missen je! liefs klingel
Hahaha denk dat er wel genoeg ligt hoor! Ik wist niet precies hoe mijn cyclus zou zijn na de mk dus heb maar 1 keer geklust 4 dagen voor de eisprong en toen ging man lief weg voor werk dacht dat de ei sprong later zou zijn had dus een kortere cyclus! En zie het resultaat (had het zelf ook niet verwacht hoor dacht echt nou das pech gehad) Liefs Chantal.
@Gepie79: Fijn dat jouw mannetje in elk geval wel meedoet nu met die ovutesten. Dat deel doe ik echt een beetje alleen... Ik vind het niet zo erg hoor. Mijn man zei wel gisteren dat hij het heeeeel leuk zou vinden als we snel een kindje krijgen, dus daar ligt het verder niet aan. Hij heeft gewoon geen zin in dat "gezeik" er om heen, wil prima elke dag klussen haha, daar heeft hij nooit moeilijk over gedaan, maar heeft geen zin in testjes hier en daar en elke dag over cervixslijm filosoferen. Ach, is misschien ook wel beter, ze zeggen toch dat je gewoon elke dag / om de dag moet sexen en dat dan alles goedkomt ook zonder al die poespas, maar wat mij vorige week irriteerde was dat ik vind dat hij wel moet inzien dat hij dat makkelijker van zich af kan schuiven dan ik, omdat ik vanalles voel/denk te voelen en het hele gebeuren zich in mijn lijf afspeelt...
hi libra! de 23e? das mij iets te lang denk ik toch... morgen is NOD, maar ik heb een NOGO gevoel.. wat dat betreft mag die bevestiging ook wel vandaag komen (.. zal ik?)
@zen: nee hou me tegen toch! pre-NOD is NOD done (toch) ik wacht nog wel even braaf een dagje, of een paar...... trouwens, over die dure ovu testen en je vriend: die van mij vindt ook dat ik teveel met geld smijt op dit gebied. maar ja, die mannen voelen het (letterlijk) toch anders denk ik. wij willen gewoon elke kans (elke eisprong) benutten! nou en dan kost dat maar 30 euro per maand... duh! 8) liefs klingel
Zen en Klingel heel veel succes. Je moet doen waar je je goed bij voelt, laat die mannen maar kletsen! Hier nog wat hcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg Zou 't genoeg zijn?
Hopelijk krijg ik deze maand een lift van de roze limo-hummer [-o< Ik ben nog altijd niet ongesteld, voor mijn doen is dit een hele lange luteale fase. Plus mijn boobs staan op ontploffen, en mijn temp is nog altijd even hoog. Spannuuuund! 8) Succes iedereen