hey meid, Ja gaat super goed? Tot nu toe alleen de bekende symptomen en de misselijkheid gaat iets toenemen vanaf vanochtend maar goed ik neem alles voor lief als dit kleine wondertjes maar komen gaat! Liefs Chantal
de cijfers! 172 meiden op de lijst 20 zwanger! da's 11,6% 56 ongesteld. da's 32,6% 96 op de wachtbank. Da's 55,8% .
Laten wij morgen dat percentage van 11,6% wat opschroeven Libra! Ik lig al de hele ochtend in bed te wachten op ongesteldheidspijntjes, maar er komt maar niks...hihi ik word helemaal gek van mezelf ](*,)
Kan iemand me dan roos zetten. Het lukt me niet van de lijst juist te quoten. De afbeelding verdwijnt steeds.
Passagierslijst Mei 2008 01: Tacha1987 & Xanado83 & Maria79 & Lichtje & Merelrosie & Ikkuh 22 02: Marieke11 & Nessy & Beverly & Ramona0309 & Nata & Tumtummetje & Allahinkullu 03: Pregnantlady & Kim78 & Roosje75 & Vera77 04: Ilona85 & Suusje34 & SSV & Danjo & Lautje1979 05: Jes1 & Moontje & Manon1979 & Beep & Babyangel & Sjansie28 & Mnq & Suske13 06: Mouse & Vibeke & Milla & Nikkijane & Bahar & Cinneltje & Kita29 & Twigger 07: Miranke & Mammie Paricia & Didi1988 & Elena & Bayliss 08: Kartouche & Angeliekje & Sanne1234 & Fio & Marjolein103 & Silvana81 & Verhip & Naatje30 & Saloua & Athanasia 09: FairyTale & Melanietje & Babyliss & Nettie & LadyAnn & Beginneling & Zeeland & WeegschaalA 10: Stoetel & K3lly & Tascha & Butt3rfly & MilkHd & Goofychick 11: Cobi & Ladybug & Selma2007 & Evitaaa1983 & Rima81 & Florida13 12: Vlinder83 & Mupkuh & Tischa & Makey & Daan0201 & Puzzcat24 13: Kippie75 & Luna1 & Sennadesi & Eppie25 & Patriesie & Tom78 14: Dani08 & Pipikippie & Mieke74 & Anne1982 & Angela21 & Claire24 & Female & Dani86 & Lobj 15: Yippieajee & Kimmmie & Queensan & Uk80 & RDJ & JedidJah 16: Karina82 & Linnielinnie & Bramtim & Mara24 17: lb22 & Minimuis & Clarike 18: Jessica83 & Meisje0123 & Giegel & Klingel 19: Libra & Dancevalley & Femmy & Marriedgirl & Kiddo81 & Mikki77 20: Dib & Sanne & Dinkie1982 21: Noppie & Spekkie & Miracles & Lautjuh85 22: FreeWilly8 & Liesed & Pien2008 & Enise & Saffie & Mimi83 23: Marina71 & Minime25 24: Re81 & Pearl29 & Daantje25 & Zen & Princess81 25: Anouk & Sarake & Shannah & Carol1978 & Dizzy & Shannah 26: Jesske & Nynke1980 & Yustin 27: Sucre & Maine & Toetje77 & MsRoxy & Tezzz & Shine & NourElHouda 28: Maar29 & Jent & Desiree1986 & Beertje76 29: Meis1984 & Curly79 & Chiaraa & Mnq & Maria79 30: Energy84 & Gepie78 & Amanda23 & Manon77 & Kim78 31: Meisje84 & Lichtje & Beverly & Xanado83 & mama van Tessa 168 passagiers voor de roze Limo Hummer!! 21 Zwanger, 56 Ongesteld , 5 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 1 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Testmarathon: 21 mei lautjuh85 23 mei JedidJah Libra 26 mei kellly 29 mei Curly79 Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.allstarlimos.net/All_Stars/pink_hummer.jpg[/img ]zijn, zonder spaties. De 2e link weghalen! Je staat er op Sarake! Van harte gefeliciteerd
Hoi Sarake, Gefeliciteerd zeg! Heel gaaf dat je nu al zwanger bent. Vandaag is een goede zwanger-test-dag. Er zijn er al 3 toch. Geniet er lekker van! En kom je gauw naar de januari mama's? xcobi
Het verschijnen van het tweede streepje is inderdaad een super gevoel! Kan niet wachten hierop en daarna wordt het nog veel leuker. Ik duim ervoor dat alle zwangeren een probleemloze zwangerschap krijgen en over 8 maanden een prachtige januari baby in de armen houden. En voor mezelf duim ik dat mijn cyclus eindelijk weer eens op gang komt na de mk. pfff wat een ellende.
Morgen mijn NOD... spannend! Paar dagen terug had ik opeens allerlei kwaaltjes.. erg moe, last van puistjes, misselijk van de koffie.. maar kan net zo goed ergens anders vandaan komen, het is zo vaag allemaal. Laatste dagen eigenlijk helemaal geen symptomen gevoeld.. Heb het gevoel dat het niet raak is deze maand.
hi MEIsjes! jessica en sarake: GEFELIIIIIIIIIIIIIIIII en geniet! hier nog geen ongi, maar deze muts met 4 giga sensi mat care testjes in huis durft niet te testen... de kast met blikjes geduld van jedidjah is weer bijgvuld! ik neem er geen want ik durf toch niet! er zal wel een inpulsieve actie volgen vandaag en dan klap ik wel van mijn wolkje af.... (hoewel die niet echt roze is op een of andere manier. zelfbescherming?) trouwens jullie krijgen allemaal de groeten van jedid. haar pc doet moeilijk met inloggen, dit in combi met 'even wat rust en afstand' maakt dat we haar wat minder zien helaas. maar we duimen nog steeds! net als voor iedereen! [-o< veel liefs..... klingel..
JIPPIE JEEH! Vanochtend getest, en twee streepjes! We kunnen er niet over uit! Ik ga met veel plezier opzoek naar het zwangere forum en hoop natuurlijk dat jullie me allemaal zullen volgen! Over de multivitaminen: Het was vitaminen en mineralen en daar zit wel foliumzuur in, ik keek bij de drogist en niet in de gewone multivitaminen, dus zeker even checken. Groetjes en tot het zwangere forum!
@hola: WHIIIIHOOOOO wat super! gefeliiiiiiii! blijkbaar mooie testdag toch vandaag (ik ga er vast aan geloven!) @libra: neej ik krabbel niet terug! (denk ik) GIL!
Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Ik mag op rood, ik ben nu toch echt ongi geworden. En aangezien juni een drukke maand gaat worden, denk ik dat ik maar even een maandje forumpauze in ga lassen. Hopelijk heb ik dan in juli weer genoeg tijd om gezellig mee te komen beppen in het juli-forum
@Alle mensen die vandaag hartstikke positief hebben getest: van harte en geniet van jullie wondertje in jullie buiken! En strooi nog ff een beetje hcg rond voor de rest! @alle dames: jammer jammer jammer. Kom ons maar gezelschap houden in de mooie hummer van de maand juni! @ alle wachtende: heel veel succes. Dat er nog veel positieve testen mogen volgen. X Esther
.. zou het helpen dat ik een roze jurkje aan heb vandaag? hier wachtbankers; een grote pot thee en lekkere verkade koekjes met earl grey thee (gratis tip: die zijn echt superlekker YAM) en ook wat tijdschriften en bladen en krantjes... *schudt blikje geduld van jedid leeg over haar eiegn hoofd* liefs!
ow lekker klingel, ik kruip nog bij je op de bank hoor! ik heb de nieuwe flaire in de aanbieding en vanavond lekkere vette snacks! hier dus nog geen ongi te bekennen, dus mijn slaapdienst heeft er niet aan meegeholpen! wel dikke pukkel in mijn gezicht zucht...
ha, gezellig ibb! samen op de bank. het zonnetje begint ook nog te schijnen! jij ook vandaag 1 dag overtijd? heb je al testje gedaan?